اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112077182319247
در دسترس نیست

صفر تا صد دریافت ویزای توریستی آمریکا

کد: 140112077182319247

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از بخش‌ های مهم فرآیند درخواست ویزای کشور آمریکا، جمع‌ آوری مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا است.

صفر تا صد دریافت ویزای توریستی آمریکا
ویزای توریستی آمریکا

شرکت چاوش مهاجر، از معتبرترین شرکت‌ های مهاجرتی در ایران بوده و از جمله خدمات آن می‌توان به اخذ ویزای توریستی کانادا 2023 ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا و سایر کشور های مهم دنیا اشاره نمود.

یکی از بخش‌ های مهم فرآیند درخواست ویزای کشور آمریکا، جمع‌ آوری مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا است. پس‌ از انتخاب نوع ویزای مورد نیاز جهت درخواست، باید تمامی شرایط مورد نیاز را بررسی کرده و پس‌ از واجد شرایط بودن، شروع به جمع‌ آوری مدارک مورد نیاز برای ویزا نمایید. شهروندان برای ورود به کشور آمریکا، جهت اهداف مختلفی اقدام به اخذ ویزا می‌نمایند. از جمله مهاجرت های انجام‌ شده به این کشور می‌توان به مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت توریستی، مهاجرت سرمایه‌ گذاری و غیره اشاره نمود.

ویزای توریستی آمریکا چیست؟

یکی از انواع سفر به کشور آمریکا، مسافرت توریستی است که برای این سفر، ابتدا باید اقدام به اخذ ویزای توریستی آمریکا نمایید. ویزای توریستی آمریکا به‌ عنوان یکی از ویزا های غیر مهاجرتی شناخته‌ شده و اعتبار این ویزا کمتر از ۶ ماه در این کشور معین می‌شود. با دریافت این ویزا، شما می‌توانید اجازه ورود به خاک این کشور را در مدت زمان تعیین‌ شده دریافت کرده و پس‌ از اتمام زمان، سریعاً به میهن خود باز گردید.

اخذ ویزای توریستی آمریکا 2023 علاوه‌ بر مقاصد گردشگری در این کشور، می‌تواند به مقاصد دیگری همچون دیدار با خانواده، دوستان و آشنایان و همچنین بازدید های تجاری و اداری نیز انجام شود.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا

از جمله مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مدارک شخصی و پاسپورت معتبر
  • قطعه عکس
  • ارائه تمکن مالی
  • پرینت ترجمه مدارک شناسایی و شناسنامه
  • پر کردن فرم ۱۶۰ DS
  • مشخص نمودن هدف از دریافت ویزای توریستی و همچنین مدت اقامت در این کشور
  • ارائه مدارک شغلی و همچنین مدارک اشتغال به تحصیل
  • ارائه سوابق سفر به کشور های دیگر و همچنین پاسپورت قدیمی
  • ارائه اسناد مرتبط با مالکیت‌ های خود در کشور مبدأ

انواع ویزای توریستی آمریکا

به‌ طور کلی ویزای توریستی آمریکا به ۲ دسته ویزایی B1 و ویزای B2 تقسیم‌ بندی می‌شود.

  • ویزای توریستی B1 آمریکا

این ویزا مختص افرادی است که برای اهداف اقتصادی و تجاری در زمان بسیار محدودی وارد آمریکا شده و پس‌ از اتمام زمان تعیین شده، به کشور خود بازمی‌گردند.

  • ویزای توریستی B2 آمریکا

این ویزا نیز برای کسانی صادر می‌شود که با اهداف گردشگری و بازدید از جاذبه‌ های دیدنی آمریکا وارد این کشور می‌شوند.

همچنین می‌توان گفت که هر ۲ ویزای B1 و B2 توریستی آمریکا به دو دسته ویزای سینگل و مولتی نیز تقسیم‌ بندی می‌شوند که ویزای سینگل به‌ معنای اجازه یک‌ بار ورود به خاک این کشور بوده و ویزای مولتی دارای اعتبار بسیار بیشتری نسبت‌ به ویزای سینگل است و برخلاف ویزای سینگل، افراد می‌توانند به این کشور در مدت زمان تعیین‌ شده رفت‌ و آمد کنند.

شرایط مهم جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا

به طور کلی هر کشوری جهت اجازه ورود به مهاجران به کشور خود، دارای قوانین و شرایطی است که کشور آمریکا نیز از این قوانین مستثنی نمی‌باشد. از جمله شرایط مهم ویزای توریستی به این کشور، جمع‌آوری مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا می‌باشد. همچنین ارائه تمکن مالی برای اثبات بازگشت به کشور خود به دولت آمریکا نیز جزو شرایط بسیار مهم برای اخذ ویزای توریستی آمریکا بوده و شهروندان باید بتوانند وابستگی به کشور خود را ثابت نمایند. از دیگر شرایط اخذ ویزا نیز می‌توان به ارائه تمکن مالی، اسناد ملکی و تمام مالکیت‌ های خود در کشور اشاره نمود.

صحبت پایانی

شرکت چاوش مهاجر، یکی از بزرگ‌ ترین و معتبرترین شرکت‌ های مهاجرتی در ایران بوده و از جمله خدمات آن می‌توان به اخذ ویزای توریستی کانادا 2023 ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا و سایر کشور های مهم دنیا اشاره نمود. عزیزانی که قصد اخذ ویزای توریستی آمریکا و یا ویزای تحصیلی کانادا را دارند، می‌توانند با شرکت چاوش مهاجر تماس گرفته و از کارشناسان ما اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

صفر تا صد ویزای تحصیلی کانادا را اینجا بخوانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی چاوش مهاجر

رویای پر از پرواز ما تأسیس تا به امروز بیش از ۴ شعبه در نقاط مختلف جهان با بیش از ۴۰ کارمند همدل بوده است که بطور تخصصی در زمینه اخذ انواع ویزا در تلاشند. مجموعه گروه‌ های آژانس‌ چاوش مهاجر، با اشتیاق و همراهی شما مسافران و همراهان عزیز و به پاس قدردانی شما، همیشه در جهت هدف والایی پرواز کرده تا تمامی درخواست و نیاز شما را به راحت‌ترین و سهل‌ترین مسیر ممکن پاسخگو باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی