اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286532619247

راهنمای دریافت ویزای آمریکا

کد: 140106286532619247

https://bit.ly/3BNyT4q

، تهران , (اخبار رسمی): آمریکا کشوری بسیار وسیع و پهناور در قاره آمریکای شمالی بوده و جمعیت آن حدود ۳۲۰ میلیون نفر است. این کشور جزء سومین کشور پهناور دنیا شناخته‌شده و دارای بیشترین تنوع فرهنگی و نژادی در میان سایر کشورهای بزرگ است.

راهنمای دریافت ویزای آمریکا
دریافت ویزای آمریکا

آژانس مسافرتی و گردشگری چاوش مهاجر واقع در استان تهران بوده که از سال ۱۳۹۳ تاکنون مشغول به فعالیت است که دارای ۴ شعبه در نقاط مختلف جهان است و دارای ۴۰ کارمند متخصص و ماهر در این حرفه می‌باشد.

آمریکا کشوری بسیار وسیع و پهناور در قاره آمریکای شمالی بوده و جمعیت آن حدود ۳۲۰ میلیون نفر است. این کشور جزء سومین کشور پهناور دنیا شناخته‌شده و دارای بیشترین تنوع فرهنگی و نژادی در میان سایر کشورهای بزرگ می‌باشد. سالانه افراد بسیار زیادی جهت اهداف گوناگون به آمریکا سفر کرده و اقدام به اخذ ویزای این کشور میکنند.

آمریکا کشوری دارای ۴۸ ایالت می‌باشد که زبان ملی همه آن‌ها انگلیسی بوده و دارای حکومت فدرال هستند. از شهرهای مهم این کشور می‌توان هیوستون، نیویورک، لاس‌ و گاس، شیکاگو، لس‌آنجلس را نام‌ برده و پایتخت آن شهر واشینگتن است.

افرادی که قصد مهاجرت به کشور های خارجی مانند آمریکا را دارند، نیاز به دریافت ویزای مرتبط با آن کشور خواهند داشت.

ویزای آمریکا به‌ معنای مهر و نشانه‌ای است که از طرف سفارت آمریکا بر روی پاسپورت شما زده شده و مجوز امکان سفر به این کشور برای شما صادر می‌شود. دریافت ویزای آمریکا از دریافت ویزای سایر کشورها به دلایل سیاسی کمی سخت‌تر بوده و از قوانین دشوارتری برخوردار است. در نتیجه آشنایی با بهترین مؤسسه مهاجرتی ایران کشور عزیزمان برای شما عزیزان امری لازم و ضروریست که در ادامه به آن می پردازیم.

به‌ طور کلی ویزای آمریکا به ۲ دسته ویزای مهاجرتی و ویزای غیر مهاجرتی جهت اقامت موقت تقسیم‌ بندی می‌شود.

ویزای مهاجرتی مشمول کسانی می‌شود که قصد اقامت دائمی را در کشور آمریکا داشته و به دلایل مختلفی در این کشور مستقر میشوند. ویزای غیر مهاجرتی نیز شامل کسانی می‌شود که به دلایل سفر توریستی، تحصیلی، دیدار با اقوام و غیره به آمریکا مهاجرت کرده و قصد اقامت موقت را خواهند داشت.

از انواع ویزای آمریکا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ویزای دانشجویی آمریکا درایا
  • ویزای دیپلماتیک و رسمی امریکا
  • ویزای فامیلی آمریکا
  • دریافت ویزای توریستی آمریکا
  • ویزای مبادله‌ای آمریکا
  • ویزای بازرگانی و سرمایه‌گذاری آمریکا
  • ویزای کار موقت آمریکا
  • ویزای ازدواج آمریکا
  • ویزا جهت قربانیان جنایات و قاچاق انسان
  • ویزای تحت حمایت کارفرمای امریکا

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای آمریکا

جهت اخذ ویزای آمریکا در ایران نیاز به ارائه برخی مدارک و تحویل آن‌ها به سفارت می‌باشد که از این مدارک مورد نیاز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدرک زبان معتبر
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • بیمه سلامت
  • دعوت‌نامه‌های خویشاوندی مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر بلیط هواپیما و رزرو هتل مدارک مخصوص برای هر یک از ویزاهای آمریکا مانند گواهی پذیرش تحصیلی، گواهی پیشنهاد کاری، بیزینس پنل، مدارک قهرمانی مسابقات ورزشی و غیره

مراحل اخذ ویزای آمریکا در ایران

پس‌ از آماده‌سازی مدارک مورد نیاز، جهت دریافت انواع ویزای آمریکا مانند اخذ ویزای تحصیلی آمریکا، طی کردن مراحل زیر مورد نیاز می‌باشد.

اولین مرحله مشخص نمودن نوع ویزا است.

نوع ویزا

جهت اخذ ویزای آمریکا، باید اول مشخص کنید که نوع ویزا چه می‌باشد. برای مثال اگر قصد مهاجرت تحصیلی را خواهید داشت، باید مدارک مرتبط با نوع تحصیلات را به سفارت ارائه داده و یا جهت مهاجرت کاری، اطلاعاتی همچون جاب آفر و یا بیزینس پنل را باید ارائه دهید. زیرا هر نوع مهاجرتی دارای مدارک مورد نیاز متفاوتی می‌باشد.

درخواست ویزا

تکمیل فرم درخواست ویزای آمریکا به‌ صورت آنلاین می‌باشد. به همین جهت برای درخواست هر نوع از ویزای آمریکا باید فرم بخصوصی تکمیل شود. برای مثال فرم ویزای تحصیلی DS.160 نام دارد.

دریافت وقت مصاحبه

بعد از طی مراحل یادشده، برای تکمیل فرم درخواست ویزای آمریکا، باید از سفارت منطقه خود دریافت وقت مصاحبه نمایید. همان‌طور که می‌دانید کشور آمریکا در داخل ایران سفارت نداشته و افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را خواهند داشت باید به کشورهای همسایه همانند ترکیه، ارمنستان، امارات و غیره رفته و به سفارت‌های آن‌جا مراجعه کرده و پس‌ از مصاحبه به زبان فارسی، به کشور خود برگشته و منتظر پاسخ سفارت بمانند.

هزینه ویزای آمریکا

یکی از مهمترین مسائلی که در مورد اخذ ویزای آمریکا مطرح است، هزینه این ویزا می‌باشد. هزینه انواع ویزای آمریکا با یکدیگر تفاوت داشته و دارای قیمت یکسانی نمی‌باشند. به‌ عنوان مثال هزینه ویزای تحصیلی نسبت‌ به ویزای کاری بیشتر است. به دلیل تحریم ایران از سوی کشور آمریکا، افرادی که از ایران قصد مهاجرت به این کشور را دارند، جهت پرداخت هزینه مهاجرتی باید دارای مسترکارت و یا ویزاکارت بوده که این کارت‌ها بین‌المللی هستند و امکان پرداخت هزینه را برای ایرانیان فراهم می‌کنند.

صحبت پایانی

آژانس مسافرتی و گردشگری چاوش مهاجر واقع در استان تهران بوده که از سال ۱۳۹۳ تاکنون مشغول به فعالیت می‌باشد. این مؤسسه دارای ۴ شعبه در نقاط مختلف جهان است و دارای ۴۰ کارمند متخصص و ماهر در این حرفه می‌باشد. مجموعه چاوش مهاجر خدماتی چون اخذ ویزای توریستی کانادا و اخذ ویزای توریستی آمریکا را به مشتریان خود ارائه داده و همراه همیشگی مسافران خود و پاسخگوی دائمی آن‌ها است.

از دیگر خدمات چاوش مهاجر می‌توان به راهنمایی توریست‌ها، رزرو هتل، تور لیدر و غیره اشاره کرد.

شما می‌توانید جهت اخذ انواع ویزا مانند اخذ ویزای توریستی کانادا به این آژانس مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی چاوش مهاجر

رویای پر از پرواز ما تأسیس تا به امروز بیش از ۴ شعبه در نقاط مختلف جهان با بیش از ۴۰ کارمند همدل بوده است که بطور تخصصی در زمینه اخذ انواع ویزا در تلاشند. مجموعه گروه‌ های آژانس‌ چاوش مهاجر، با اشتیاق و همراهی شما مسافران و همراهان عزیز و به پاس قدردانی شما، همیشه در جهت هدف والایی پرواز کرده تا تمامی درخواست و نیاز شما را به راحت‌ترین و سهل‌ترین مسیر ممکن پاسخگو باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حقوقی و قانون