اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105016312418792

اکنون می‌بینید بهترین مانیتورهای بازی چه هستند؟

معرفی بهترین مانیتورهای بازی

کد: 140105016312418792

https://bit.ly/3vciYZz

، (اخبار رسمی): انتخاب بهترین مانیتور بازی نه تنها بسیار هیجان انگیز است، بلکه می‌تواند ناامید کننده باشد. به همین دلیل بسیاری از مردم می‌خواهند بدانند بهترین مانیتور بازی چه هستند؟ در این مقاله به همین سؤال اشاره خواهیم کرد و شما را با بهترین مانیتور بازی بازار آشنا خواهیم کرد.

انتخاب بهترین مانیتور بازی نه تنها بسیار هیجان انگیز است ، بلکه می تواند ناامیدکننده باشد. به همین دلیل بسیاری از مردم می خواهند بدانند بهترین مانیتور بازی چه هستند؟ در این مقاله به همین سؤال اشاره خواهیم کرد و شما را با بهترین مانیتور بازی بازار آشنا خواهیم کرد.
خرید بهترین مانیتور بازی می تواند تمام قدرت سیستم بازی را که خریداری کرده اید نشان دهد. مانیتور بازی شما واقعاً همان چیزی است که پتانسیل کامل سیستم شما را نشان می دهد. بازی چقدر زیبا خواهد بود؟ به مانیتوری که خریداری می‌کنید بستگی دارد.

من فکر می‌کنم شما سیستمی را با کارت گرافیکی قدرتمند مانند RTX 3090 خریداری کرده اید و اکنون می خواهید تمام زیبایی های بازی را در بالاترین تنظیمات گرافیکی مشاهده کنید و با ردیابی اشعه گنجانده شده است. یک مانیتور عادی قطعاً نمی تواند تمام زیبایی ها را نشان دهد. بنابراین شما باید یک مانیتور بازی عالی داشته باشید. شما باید یک مانیتور بخرید که بتواند تمام ویژگی های بازی مورد نظر را نشان دهد. مانیتور که می تواند نرخ بالایی از تصاویر بازی را نشان دهد و از وضوح تصویر بالایی برخوردار باشد و رنگهای عالی را نشان می دهد. به همان اندازه که به قطعاتی مانند RAM ، پردازنده و کارت گرافیک اهمیت می دهید ، باید در مورد مانیتور نیز نگران باشید.

ویژگی‌های بهترین مانیتورهای بازی چیست؟

در مرحله اول، باید ارتباط بین کارت گرافیک و مانیتور خود را پیدا کنید.به عنوان مثال ، هنگامی که کارت گرافیک رایانه شما GTX 1070 است ، هیچ دلیلی برای خرید مانیتور تازه سازی 4K وجود ندارد. از آنجا که کارت گرافیک GTX 1070 می‌تواند بازی‌هایی را با وضوح کامل HD و سرعت 50 تصویر در ثانیه اجرا کند. برای خرید بهترین مانیتور بازی در بازار، باید بهترین کارت گرافیک را نیز در بازار داشته باشید.

اگر می توانید یک کارت گرافیکی RTX 3080 TI یا AMD RX 6000 خریداری کنید که قیمت همه چیز بالا باشد ، پس از آن چند گزینه به عنوان بهترین مانیتور بازی در بازار مشاهده خواهید کرد  و در اینجا می‌توانید بپرسید بهترین مانیتور بازی چیست.

یکی از بهترین مانیتور های گیمینگ، مانیتور منحنی گیمینگ شیائومی 34 اینچ است که میتوانید از سایت آگرین شاپ آن را خریداری کنید به لینک روبه‌رو وارد شوید : مانیتور گیمینگ منحنی آگرین شاپ

این کارتهای گرافیکی به راحتی می توانند بازی های با کیفیت 4K را انجام دهند و صفحه نمایش آنها از نرخ تازه سازی بالا بهره مند می شود و باعث می شود بازی ها با نرخ تصویر بالاتر ظاهر شوند. اگر به بازی های آنلاین رقابتی بسیار علاقه دارید ، بهتر است یک مانیتور تازه سازی را برای احساس سرعت خریداری کنید. اگر کارت گرافیک فعلی شما مشکلی برای کار روی 4K و 60 فریم در ثانیه دارد ، پس باید مانیتور 1440p را خریداری کنید. این وضوح برای اجرای بیشتر بازی های رایانه ای فعلی مناسب خواهد بود.

هنگام خرید مانیتور بازی باید مراقب باشیم؟
سرعت تغییر تصویر یا response time

زمانی که مانیتور باید از نمایش یک رنگ به نمایش رنگ دیگر حرکت کند ، زمان پاسخ نامیده می شود.هرچه این زمان کوتاه‌تر باشد، مانیتور سریع‌تر می‌تواند بین دو رنگ جابجا شود و تاری کمتری مشاهده خواهید کرد. نمایشگر LED در این زمینه بدترین عملکرد را دارد و حدود 4 میلی ثانیه طول می کشد تا این پنل از رنگی به رنگ دیگر تغییر کند. با پنل های QLED این رقم کمی بهبود یافته و به 3.5 میلی ثانیه می‌رسد.

همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید، از آنجایی که پیکسل‌های پنل OLED به طور جداگانه کار می کنند، پس در سریع ترین حالت ممکن، می توانند به صورت جداگانه بین دو رنگ جابجا شوند و به همین دلیل، این زمان برای پنل OLED تنها 0.2 میلی ثانیه است. حدود 20 به همان اندازه بهتر از تلویزیون های LED. بنابراین با نمایشگرهای OLED، تاری تصویر بسیار کمتر است و در هنگام مشاهده محتوا، احساس نرم تری خواهید داشت و ما باید پنل OLED را در این قسمت برنده اعلام کنیم.

در واقع پنل های AMOLED بسیار روان تر هستند و از این نظر گزینه مناسب تری برای بازی به حساب می‌آیند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]