اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105066321818792

یک مانیتور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

کد: 140105066321818792

https://bit.ly/3S5CZLg

، (اخبار رسمی): آخرین مرحله در تهیه یک سیستم رایانه ای مناسب، خرید مانیتور با کیفیت است. هنگام انتخاب یک مانیتور خوب و با کیفیت، نقاطی مانند وضوح، کارت گرافیک، فناوری صفحه نمایش و جک‌های اتصال مانیتور از جمله عواملی است که باید در نظر گرفت.

ویژگی‌های یک مانیتور خوب

آخرین مرحله در تهیه یک سیستم رایانه ای مناسب، خرید مانیتور با کیفیت است. هنگام انتخاب یک مانیتور خوب و با کیفیت، نقاطی مانند وضوح، کارت گرافیک، فناوری صفحه نمایش و جک های اتصال مانیتور از جمله عواملی است که باید در نظر گرفت. در ادامه در مورد راهنمای خرید مانیتور مناسب و توضیح مختصری برای هر یک از این ویژگی ها بحث خواهیم کرد.

 ویژگی‌های یک مانیتور خوب برای خرید

کارت گرافیک عامل مهمی در وضوح مانیتور است. مانیتور یا نمایشگر رایانه به طور مستقیم روی کارت گرافیک تأثیر می گذارد، به این معنی که اگر کارت گرافیکی خوبی را انتخاب کرده‌اید، از آن خارج می شوید. در نتیجه، با انتخاب مانیتور مناسب، تصویر خوبی را مشاهده خواهید کرد، اما اگر کارت گرافیک رایانه شما طبیعی یا ضعیف باشد، حتی بهترین مانیتور در شرایط خاص یک تصویر معمولی یا حتی یک تصویر با کیفیت بسیار پایین را به شما ارائه می‌دهد.

این جایی است که شما باید به مفهوم وضوح توجه کنید. یکی از تأثیرگذارترین عوامل صفحه نمایش، کارت گرافیک است. بنابراین اگر کارت گرافیک روی مانیتور که انتخاب کرده اید با کیفیت و قوی است، خروجی خوب آن را در یک صفحه نمایش خوب مشاهده خواهید کرد و اگر کارت گرافیک روی مانیتور شما باشد انتخاب شده معمولی یا ضعیف است، حتی بهترین نمایشگر در شرایط خاص تصویری طبیعی و حتی بد را به شما می دهد. این جایی است که شما باید به مفهوم وضوح توجه کنید.

البته اگر میخواهید مانیتور گیمینگ داشته باشی، راهنمای انتخاب بهترین مانیتور های گیمینگ را مطالعه کنید.

    وضوح بالا، مهمترین ویژگی یک مانیتور خوب

وضوح یا وضوح در نمایش تصاویر به عوامل مختلفی بستگی دارد. وضوح مناسب مانیتور شامل یک کارت گرافیکی خوب است که می تواند خروجی با حل بالا، رابط مناسب یا کابل رابط را برای اتصال کارت گرافیک به صفحه نمایش بالا و مانیتور ایجاد کند.در واقع تصاویر تنها در صورت وجود و کامل بودن تمامی این عوامل با وضوح بالا نمایش داده می شوند.
امروزه نمایشگرها از نظر وضوح به 2 دسته تقسیم می شوند. نمایشگرهایی که تصاویر Full HD را نمایش می دهند و نمایشگرهایی که تصاویر Full HD را نمایش نمی دهند. لازم به ذکر است که مانیتورهای فول اچ دی قابلیت نمایش تصاویر با حداکثر وضوح 1920 در 1080 پیکسل را دارند.

    امکان نمایش تصاویر با کیفیت Full HD

برای داشتن تصویر فول اچ دی، کارت گرافیک و نمایشگر باید همزمان قادر به تولید و نمایش تصاویر با کیفیت Full HD باشند و برای اتصال این 2 تا به یکدیگر از کابل HDMI استفاده شود، در غیر این صورت باید مانیتور با قدرت رزولوشن بالا، نه تنها کیفیت را افزایش نمی دهد، بلکه باعث کاهش کیفیت تصاویر نمایش داده شده توسط مانیتور می‌شود. مانیتورهای با وضوح بالا باید دارای قدرت پردازش بالا و ابعاد مناسب باشند. تصاویر با کیفیت پایین در یک مانیتور 17 اینچی Full HD ممکن است قابل قبول باشند، اما در یک مانیتور 32 اینچی Full HD بسیار بدتر به نظر می‌رسند. به عنوان مثال می توانید این موارد را برای تلویزیون های نازک و تختی که امروزه در بازار وجود دارد، پیدا کنید.

    مانیتور LCD بهتر است یا LED؟

امروزه اکثر مردم از مانیتورهای LED برای مصارف کاری یا شخصی خود استفاده می کنند. یکی از ویژگی های مانیتور ال ای دی کامپیوتر کم مصرف بودن و رزولوشن بالا و نور مناسب برای نمایش تصاویر است که اخیراً مانیتورهای ال ای دی جدید که دارای رزولوشن بالایی هستند در بازار ظاهر شده اند. بنابراین برای انتخاب یک مانیتور خوب می توانید ابتدا گزینه LED آن را به عنوان اولین ویژگی مانیتور در نظر بگیرید.یکی از ویژگی های یک مانیتور ال ای دی خوب قیمت نسبتا پایین آن است. برای شرکت ها و دفاتری که زمان کمتری را نسبت به سایر افراد با مانیتور می گذرانند، انتخاب یک مانیتور کامپیوتر LED خوب ممکن است نامناسب باشد. مانیتوری که برای این افراد مناسب است مانیتور LCD است. این مانیتورها هیچ گونه آلودگی مغناطیسی در محیط ایجاد نمی کنند. آنها همچنین از برخی فناوری های جدید تصویربرداری سود می برند.

با تمام این توضیحات میخواهیم یک مانیتور 23 اینچ فوق العاده به شما معرفی کنیم، این مانیتور از برند شیائومی می باشد برای دیدن مشخصات و خرید آن اینجا کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]