اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105036317018792

مانیتورهای شیائومی را بیشتر بشناسید

کد: 140105036317018792

https://bit.ly/3z4UCSO

، (اخبار رسمی): شیائومی در زمینه محصولات صوتی و تصویری پیش زمینه بسیار قوی در سر کاربران دارد. تلویزیون های هوشمند شیائومی، که هم اکنون در مای شیائومی موجود است، از بهترین محصولات فروش این برند هستند. کیفیت بسیار بالا آنها به همراه قیمت پایین آنها باعث ایجاد مارک های پیشرو در بازار شد و توسط کاربران بسیار خوب بود

شیائومی در زمینه محصولات صوتی و تصویری پیش زمینه بسیار قوی در سر کاربران دارد. تلویزیون های هوشمند شیائومی، که هم اکنون در مای شیائومی موجود است، از بهترین محصولات فروش این برند هستند. کیفیت بسیار بالا آنها به همراه قیمت پایین آنها باعث ایجاد مارک های پیشرو در بازار شد و توسط کاربران بسیار خوب بود.

شیائومی در بخش مانیتور ابتکار جدیدی را وارد کرده است. اگر یک گیمر هستید و می خواهید شادی بازی را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید، به مانیتور بازی نیاز دارید. آخرین محصول شیائومی در این گروه یک مانیتور بازی 34 اینچی است که به صورت دور طراحی شده است و می تواند نیازهای گیمرها و معامله گران را برآورده کند

همانطور که شیائومی می گوید، بازی های منحنی Mi دارای انحنای 1500 رادیان است. برای درک بهتر، یک دایره با شعاع 1500 میلی متر تصور کنید. انحنای 1500 رادیان حداکثر مقدار انحنای در حال حاضر توسط مانیتورها است. داشتن این منحنی به کاربر اجازه می دهد تا نمای بسیار گسترده ای از محتوا داشته باشد. شیائومی سعی کرد از یک طراحی مینیمالیستی در بازی های خمیده MI استفاده کند. در قسمت های فوقانی و چپ و راست مانیتور محدودیت کمی وجود دارد و این مشکل به آن ظاهری مدرن می بخشد. انحنای قسمت پایین کمی بیشتر است. مانیتور شیائومی نسبت 21: 9 را دارد و 121 ٪ پوشش فضای رنگ SRGB را ارائه می دهد.


طراحی

در نگاه اول در مانیتور 34 اینچی شیائومی، لبه های باریک از سه طرف بسیار چشمگیر است. در مورد ظاهر مانیتور شیائومی، این مدل دارای طراحی مینیمالیستی است که بسیار باهوش‌تر است
این توسط بیشتر مدل های سنتی مانیتورهای بازی طراحی شده است.طراحی خاص این لوازم جانبی کامپیوتر باعث شده است که بسیار باریکتر و یکپارچه تر به نظر برسد.همچنین عرض گسترده 34 اینچی مانیتور شیائومی قطعا تجربه بازی شگفت انگیزی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

مانند بسیاری از نمایشگرهای پیشرفته، دکمه ها در پشت نشانگرهای مانیتور سرفیس 34 شیائومی قرار گرفته اند و همچنین می توانیم لوگوی شیائومی را در پشت آن ببینیم.

یکی از بهترین مدل های مانیتور شیائومی، مانیتور شیائومی 27 اینچ XMMNT27QH است

مانیتور کامپیوتر شیائومی دارای کیفیت 2K با وضوح 3440 در 1440 فوق شفاف و دارای عرض 34 اینچ و نسبت صفحه نمایش 21:9 است.
نمایشگرهای شیائومی می توانند 16.7 میلیون رنگ را با نسبت کنتراست رنگ 3000:1 و روشنایی تا 300 نیت نمایش دهند.
مانیتور 34 اینچی بازی خمیده شیائومی از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می کند. این فناوری از پاره شدن تصویر یا خطوط اضافی روی تصویر جلوگیری می کند که برای یک گیمر بسیار مهم است.
در مورد اتصالات، مانیتور گیمینگ شیائومی دارای دو درگاه HDMI 2.0b، دو DisplayPort 1.4 و یک جک هدفون 3.5 میلی متری است. اتصالات محدود نقطه ضعف اصلی این محصول است، اما این مشکلی ندارد.

به گزارش وب سایت MI، دسترسی به پورت های موجود در مانیتور اندروید شیائومی آسان است و نیاز به تلاش زیادی ندارد، همچنین اگر نمی خواهید آشکار باشد یا از دست کودکان محافظت شود، یک کاور مخصوص قرار دهید.

این مانیتور با عنوان بازی عرضه شده است اما برای سایر کاربران مناسب نیست! ضمناً برای کاربرانی که معمولاً از چندین مانیتور استفاده می کنند، مانند توسعه دهندگان یا افرادی که در بازار سرمایه کار می کنند و نیاز به باز بودن چندین پنجره به طور همزمان دارند، این مانیتور به دلیل داشتن نسبت تصویر 21 برای آنها بسیار مناسب است. :9. بودنپنل به کار رفته در صفحه نمایش مانیتور گیمینگ خمیده شیائومی 34 از نوع IPS VA است. پانل VA (تراز عمودی) سایه های مختلف سیاه را به درستی و متفاوت از یکدیگر نمایش می دهد. در این پنل رنگ مشکی به واضح ترین و واقعی ترین حالت ممکن نمایش داده می شود. برخلاف سایر پنل ها، رنگ مشکی در این مانیتور روشن و یک دست است. وقتی سیاهان در یک بازی یا فیلم به درستی و تاریک و بدون خیرگی رندر می شوند، می توانید جزئیات بیشتری را در مناطق سیاه مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]