اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105086324919247

10 موسسه برتر مهاجرتی در کشور کدامند؟

کد: 140105086324919247

https://bit.ly/3oJ3xEQ

، تهران , (اخبار رسمی): در سال های اخیر با گسترش موسسات مهاجرتی، انتخاب موسسه ای مناسب برای واگذار کردن کارهای مهاجرتی امری دشوار شده است. از این رو برای پیدا کردن موسسه مهاجرتی معتبر باید در زمینه نوع فعالیت آن ها، سرعت در انجام کارها، سوابق موسسه و... تحقیق و مطالعه ای سودمند داشته باشیم.

10 موسسه برتر مهاجرتی در کشور کدامند؟
بهترین موسسه مهاجرتی

چاوش مهاجر با داشتن وکلای خبره و همچنین تیم حرفه ای می تواند همراه شما در این مسیر باشد. این موسسه از پشتیبانی، پیگیری مستمر و هدفمند برخوردار هستند.

در سال های اخیر با گسترش موسسات مهاجرتی، انتخاب موسسه ای مناسب برای واگذار کردن کارهای مهاجرتی امری دشوار شده است. از این رو برای پیدا کردن موسسه مهاجرتی معتبر باید در زمینه نوع فعالیت آن ها، سرعت در انجام کارها، سوابق موسسه و... تحقیق و مطالعه ای سودمند داشته باشیم. در ادامه به بررسی فاکتورهایی که یک موسسه مهاجرتی از آنها برخوردار است می پردازیم.

نحوه انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی

یک آژانس مهاجرتی برای اینکه به عنوان بهترین موسسه مهاجرتی انتخاب  شود، لازم است:

  • سوابق معتبر، تجارب مفیدی و فعالیت فراوانی در زمینه مهاجرت داشته باشند. یک تیم متخصص و همچنین وکیل دادگستری برای انجام فرایند مهاجرتی را دارا باشد. دارای مدیران فعالی که عموما به زبان خارجی از جمله زبان انگلیسی تسلط دارند دارای مجوز رسمی وزارت علوم باشند. دارای مشاوران خبره جهت آشنایی متقاضی با مراحل طی شده که سبب جلب اعتماد و اطمینان متقاضیان شود.

برترین موسسات مهاجرتی در کشور

از جمله برترین و معتبرترین موسسات مهاجرتی در کشور عبارتند از:

  1. آژانس مهاجرتی ویزا لند:

این موسسه با در دست داشتن اطلاعات کامل و به روز در زمینه اعزام دانشجو و همچنین گردشگران به خارج از کشور از جمله کانادا جز بهترین آژانس های مهاجرتی می باشد. این موسسه دارای مجوز رسمی از وزارت علوم کشور می باشد. با در نظر گرفتن این موضوع شما می توانید با خیالی آسوده امور مهاجرتی خود را به آزانس مهاجرتی ویزا لند واگذار کنید.

  1. آژانس مهاجرتی نیلگام:

تیم نیلگام مهاجر با بیش از 10 سال سابقه درخشان، با ارائه مشاوره مهاجرت تحصیلی، اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های دنیا، پیکاپ ویزا و همچنین ویزای توریستی در خدمت شما عزیزان می باشند. این موسسه به صورت انلاین و تلفنی پاسخگوی متقاضیان محترم می باشد.

  1. آژانس مهاجرتی چاوش مهاجر:

آژانس مهاجرتی چاوش مهاجر با کادری مجرب، با بیش از 4 شعبه در نقاط مختلف جهان و با شماره ثبت 452413 در زمره بهترین آژانس های مهاجرتی کشور قرار دارد. به دلیل وجود شعبات متعدد این موسسه سبب شده تعداد زیادی از افراد متقاضی جهت اخذ انواع ویزا، به این موسسه مراجعه و از خدمات این آژانس استفاده کنند. این موسسه به همراه وکلای حرفه ای و با تجربه، می تواند با اعزام دانشجو و اخذ ویزای تحصیلی و همچنین ویزای گردشگری به شما در امر مهاجرت یاری برساند.

  1. آژانس مهاجرتی ویزا گردی:

این موسسه آماده خدمت رسانی و راهنمایی افراد متقاضی در زمینه مهاجرت است. اگر شما اطلاعات کافی درباره نحوه اخذ ویزا کسب نکرده اید، این موسسه می تواند گزینه مناسبی برای کمک رسانی به شما باشد.

  1. آژانس مهاجرتی رهپویان:

این موسسه به طور اختصاصی در زمینه مهاجرت به استرالیا و کانادا درحال فعالیت هستند. این موسسه فعالیت خود را در شیراز آغاز کرده و به خوبی توانسته در طول این سال ها اعتماد افراد متقاضی در زمینه اخذ ویزا جلب کند و در شهرهایی چون کرج، مشهد و تهران مشغول ارائه خدمات می باشد.

  1. آژانس مهاجرتی ویستا:

ویستا آریان با داشتن یک دهه تجربه در امور مهاجرتی و گرفتن ویزا تحصیلی فعالیت می کند. این مجموعه با داشتن کادری مجرب و کارامد و همچنین مشاورین در زمینه دریافت انواع ویزا، اقامت دائم و موقت در بیشتر کشورها فعال است.

  1. موسسه مهاجرتی پارسی کانادا:

این موسسه با ایجاد قرارداد رسمی با وکلای کانادایی و همچنین عقد قرارداد 3 جانبه با موسسه حقوقی و وکیل مهاجرتی و متقاضی در دریافت ویزا در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند در امور مهاجرتی همراه شما باشد. این موسسه در زمینه مدیریت هزینه های زندگی در کشور مورد نظر شما و همچنین در زمینه انتخاب شهر و محل سکونت می تواند گزینه خوبی برای مشاوره و راهنمایی باشد.

  1. موسسه مهاجرتی ایران کانادا:

این موسسه با داشتن یک دهه سابقه در ارائه خدمات اخذ ویزا به کانادا توانسته جز 10 موسسه برتر مهاجرتی در ایران باشد. مشاورین این مجموعه از صفر تا صد مراحل اخذ ویزا درکنار متقاضیان خواهند بود و تا دریافت ویزا، به پرونده ها و روند اخذ آن رسیدگی خواهند کرد.

  1. موسسه مهاجرتی آتلانتیک:

این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه مشاوره و یافتن راه حل های اصولی برای مهاجرت به کانادا فعالیت دارد و در سال 1393 با هدف یاری رساندن به متقاضیان در امر مهاجرت تاسیس شد. شما از طریق این موسسه دیگر نگران پروسه مهاجرت به کانادا نباشید.

  1.  موسسه مهاجرتی ویزا 724:

این موسسه با فعالیت اصولی و قانونی در زمینه مهاجرت توانسته یکی از موسات برتر در امور مهاجرت محسوب شود. این موسسه به متقاضیان محترم در تهران آماده خدمت رسانی در جهت اخذ ویزای کانادا می باشند.

سخن پایانی

بدون شک آشنایی با موسسات مهاجرتی می تواند کمک شایانی در انتخاب آن ها باشد. همچنین یکی از الزامات جهت اخذ ویزا و اقامت در کشورهای مختلف، انتخاب صحیح و درست آژانس مهاجرتی معتبر است.

چاوش مهاجر با داشتن وکلای خبره و همچنین تیم حرفه ای می تواند همراه شما در این مسیر باشد. این موسسه از پشتیبانی، پیگیری مستمر و هدفمند برخوردار هستند. پس دیگر نگران روند اخذ ویزای خود نباشید. شما متقاضیان محترم می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت ویزای تحصیلی کانادا و همچنین دریافت ویزای توریستی کانادا با کارشناسان ما در مجموعه چاوش مهاجر در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی چاوش مهاجر

رویای پر از پرواز ما تأسیس تا به امروز بیش از ۴ شعبه در نقاط مختلف جهان با بیش از ۴۰ کارمند همدل بوده است که بطور تخصصی در زمینه اخذ انواع ویزا در تلاشند. مجموعه گروه‌ های آژانس‌ چاوش مهاجر، با اشتیاق و همراهی شما مسافران و همراهان عزیز و به پاس قدردانی شما، همیشه در جهت هدف والایی پرواز کرده تا تمامی درخواست و نیاز شما را به راحت‌ترین و سهل‌ترین مسیر ممکن پاسخگو باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]