اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010523635175068

چه خورشت‌هایی را می‌توان با پنیر کبابی تهیه کرد؟

کد: 14010523635175068

https://bit.ly/3QqfXh5

، آمل , (اخبار رسمی): پنیر کبابی‌ هالومی در ایران تقریبا محصولی تازه از راه رسیده است. این محصول یکی از تازه ترین دستاوردهای موفقیت آمیز برند محبوب کاله است که در مدتی که به بازار عرضه شده، با استقبال زیادی از سوی مصرف کنندگان رو به رو شده است.

چه خورش‌هایی را می‌توان با پنیر کبابی تهیه کرد؟
چه خورشت‌هایی را می‌توان با پنیر کبابی تهیه کرد؟


این در حالی است که هنوز تعدادی از مصرف کنندگان و اغلب کسانی که هنوز این محصول را تجربه نکرده اند، با انواع مختلف کاربرد‌های آن آشنا نیستند.

البته شاید بهتر باشد فروشگاه‌های متعدد مواد غذایی آنلاین که امکان اضافه کردن توضیحات بیشتر را در بخش توضیحات خود دارند، محتوای مفید و مختصری درباره انواع روش‌های مصرف پنیر کبابی‌ هالومی کاله درج کنند تا مصرف کنندگان با موارد استفاده این محصول بیشتر آشنا شوند.

در حال حاضر مردم ایران پنیرکبابی‌ هالومی را یکی از بهترین متریال‌ها برای جایگزینی در انواع کباب‌ها اعم از جوجه، کوبید، چنجه، کباب نگین دار و امثال آن به شما می‌آورند. به عبارت دیگر پنیر کبابی‌ هالومی یک همراه خوشمزه برای پیک نیک‌ها و دورهمی‌های مختلف ایرانیان بدل شده است و این فرهنگ مصرفی در حال گسترش است.

این در حالی است که پنیر کبابی‌ هالومی از آن جا که نقطه ذوب بالایی دارد، می‌تواند نقش کامل و بی نقص خود را در ترکیب با انواع زیادی از خورش‌ها نیز به خوبی ایفا کند

قرمه سبزی با پنیر کبابی‌ هالومی

وقتی که شما قرمه سبزی را با پنیر کبابی‌ هالومی درست می‌کنید، در مرحله نهایی و هنگام مصرف تقریبا نمی‌توان تفاوت بین این دو را تشخیص داد و کسانی که از متریال داخل خورشت بی اطلاع هستند احتمالا فکر خواهند کرد که با تکه‌های گوشت در قرمه‌سبزی مواجه هستند. برای یک قرمه سبزی چهار نفره احتمالا نیمی از بسته‌ هالومی استاندارد که از فروشگاه تهیه کرده اید کافی است.

این مساله مخصوصا برای گیاه خوارانی که دوست دارند از مزه و طعم بی نظیر خورش‌های گوشتی ایرانی هم بهره مند شوند بسیار حائز اهمیت است. البته گاهی اوقات آشپزها و کدبانوهای ایرانی ترجیح می‌دهندکه پنیر کبابی در کنار متریال گوشت یکی از افزودنی‌های خورش‌هایی مانند قیمه باشد.

قیمه با پنیر کبابی‌ هالومی

قیمه را به دو شکل می تواند با پنیر کبابی درست کرد. اول این که خورشت را به همان شیوه سنتی تهیه کنید و از پنیر کبابی‌ هالومی به عنوان یکی از چاشنی‌های اصلی برای ایجاد طعم بی نظیر به خورشت استفاده کنید.

روش دوم این است که به کلی گوشت را حذف کرده و به جای آن از پنیر کبابی استفاده کنید. حتما می‌دانید که پنیر کبابی‌ هالومی به خاطر نقطه ذوب بالایی که دارد درست مثل گوشت عمل می‌کند. از نظر ریز مغذیها و موادی که پنیر کبابی در خود دارد به خاطر میزان بالای پروپیین این محصول می‌توان آن را جایگزین گوشت کرد. به همین دلیل است که تقریبا یک دستور عمومی برای را می‌تواند برای پنیر کبابی تصور کرد. یعنی هرجا که در خورشت یا غذایی لازم است که از گوشت یا مرغ استفاده کنید. می‌توانید با تهیه آسان یک بسته پنیر کبابی و تبدیل کردن آن به تکه‌های یک سان و دلخواه آن را در خورش‌ها یا خوراک‌های خود استفاده کنید.

اهمیت این جایگزینی در این است که همچنان که می‌دانید برخی از افراد تحمل طعم گوشت و مرغ در غذا را ندارند. ضمن این که گیاهخواران به طور کلی از خوردن خورش‌ها و خوراک‌هایی که از آن گوشت مرغ یا گوشت ماهی و گوشت قرمز وجود داشته باشد خودداری می‌کنند.

برای تهیه خورشت قیمه پنیر کبابی‌ هالومی فقط کافی است که بدانید روش تهیه و دستور العمل پخت آن دقیقا مطابق با روش سنتی است. فقط در مرحله پایانی جا افتادن خورشت قیمه تکه‌های پنیر کبابی را که قبلا تهیه کرده اید. گریل کنید تا طلایی شود و سپس آن را خورشت تان اضافه کنید. ممکن است دوست داشته باشید پنیر کبابی گریل شده را همراه با یک چاشنی خوش طعم مانند زنجبیل به خورشت قیمه خود اضافه کنید.

خورشت کرفس با پنیر کبابی

همچنان که گفته شد اکثر خورش‌های ایرانی با مرغ یا گوشت تهیه می‌شوند و خیلی از افراد ممکن است به خاطر رژیم خاصی که دارند، قید درست کردن غذاهای گوشتی را بزنند. پنیر کبابی با بافت نسبتا سفت و طعم فوق العادش بعد از گریل شدن به خاطر داشتن مقدار قابل توجهی پروتئین و کلسیم بهترین جایگزین گوشت در تمام خورش‌ها و غذاهایی است که با گوشت درست می‌شوند.

روش تهیه کرفس با پنیر کبابی نیز مانند همان روش سنتی است. یعنی ترکیبی از انواع سبزیجات و چاشنی‌های متعدد را با هم ترکیب کرده و تقریبا در پایان تمامی مراحل تکه‌های خرد شده پنیر کبابی را گریل می‌کنیم تا کاملا دو طرف آن‌ها طلایی شود. سپس پنیر کبابی‌ هالومی را به خورشت کرفس اضافه می‌کنیم. در این دستور العمل دیگر نیاز به استفاده از گوشت نیست. به نظر می‌رسد پنیر کبابی به جای گوشت در خورشت کرفس نتیجه بسیار درخشانی به همراه داشته باشد که تجربه کردن آن باعث می‌شود این کار را همیشه ادامه دهید. طعم بی نظیر پنیر کبابی‌ هالومی کیفیت متفاوتی به خورشت کرفس شما خواهد داد.

خورشت بادمجان با پنیر کبابی

پنیر کبابی‌ هالومی با خورشت بادمجان هم نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت.

خورشت بادمجان به خاطر طعم متفاوتی که این متریال خاص به آن می‌دهد یکی از خوش طعم ترین و محبوب ترین غذاهای سنتی ایرانی است.

استفاده از پنیر کبابی‌ هالومی ماهیت متفاوت و طعم خاصی به این خورشت می‌دهد. دستور العمل پخت این غذا در اغلب سایت‌ها و منابع آشپزی موجود است که با یک جست و جوی ساده و اجرای دقیق موارد گفته شده اولین تجربه شما در استفاده از پنیر کبابی‌ هالومی کاله در خوش بادمجان را به شما خواهد داد. بعد از اجرای مراحل مربوط به پختن و سرخ کردن بادمجان و اضافه کردن پیاز سرخ شده و رب گوجه فرنگی، فلفل، نمک و زردچوبه و اضافه کردن آب (درست مثل روش سنتی تهیه این خورش) در نهایت باید پنیر کبابی سرشار از کلسیم و فسفر و بهترین گزینه برای افراد گیاه خوار را به خورشت خود اضافه کنید. کمی نعناع خشک و نمک معمولا در پنیر کبابی وجود دارد که می‌توانید نمک موجود در آن را با نمک اضافه شده در نظر بگیرید. اضافه کردن کمی جعفری خشک و پودر سیر، فلفل و کمی روغن زیتون به پنیر کبابی ایده خوبی برای طعم دارتر کردن آن است. در نهایت مانند سایر رسپی‌ها پنیر کبابی را همراه با چاشنی‌هایی که در نظر گرفته اید سرخ می‌کند و وقتی دو طرف تکه‌های پنیر کبابی طلایی شد، آن را به مخلوط بادمجان اضافه کرده و بگذارید به مدت 20 دقیقه بجوشد و بعد از جا افتادن به یک خوراک بی نظیر تبدیل شود.

ته چین بادمجان با پنیر کبابی

ته چین بادمجان از جمله غذاهایی است که طرفداران زیادی دارد. بسیار خوشمزه است و به طور سنتی از برنج ایرانی، گوش یا مرغ به عنوان آیتم‌های اصلی آن استفاده می‌کنند. ته چین بادمجان به خاطر رنگ و شکلی که در نهایت می‌گیرد بسیار جذاب و مجلسی است. در متریال اصلی این غذا منبع پروپیین هستند. اگر پنیر کبابی را به جای گوشت و مرغ جایگزین این غذای خوش رنگ کنیم، علاوه بر تامین همان میزان پروتئین، طعم متفاوتی خواهد گرفت و هم تکه‌های خوشرنگ پنیر کبابی به آن حال و هوای دیگری داده و مهمانان شما را غافلگیری خواهد کرد. تجربه ته چین بادمجان به پنیر کبابی فقط مستلزم این است که یک فروشگاه معتبر چند بسته پنیر کبابی تهیه کنید. البته شما در بار اول به یک بسته بیشتر نیاز نخواهید داشت. ماست، بادمجان سرخ‌شده،گوجه سرخ‌شده، پنیر کبابی، زرده تخم‌مرغ، زعفران دم کرده، گلاب، روغن، پودر دارچین، پودر هل، زیره و نمک موادی هستند که کم و بیش در همه ته چین بادمجان‌ها استفاده می‌شوند. کافی است یک رسپی واضح و خوانا را از یک سایت معتبر دریافت کنید و کار را شروع کنید. این بار ته چین بادمجانی که برای شما تجربه متفاوتی خواهد بود.

مواردی که ذکر کردیم برخی از خوش‌ها و خوراک‌های مشهور ایرانی است که به راحتی می‌توان پنیر کبابی را در آن‌ها به جای گوشت مصرف کرد و گاهی اوقات اگر دوست داشته باشید می‌توانید کمی گوشت هم چاشنی آن بکنید. این کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. نشانی دریافت برخی از این دستورالعمل‌ها در انتهای مطلب ذکر شده است

منابع:‌

طرز تهیه خورشت قیمه با پنیر کبابی

https://b2n.ir/q52237

طرز تهیه خورشت کرفس با پنیر کبابی

https://b2n.ir/g47668

دستور پخت خورشت بادمجون با پنیر کبابی

https://b2n.ir/k68028

 

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنایع غذایی سولیکو کاله

برند کاله باهدف بهبود و ارتقای سطح سبد غذایی مردم ایران در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد. نتیجه فعالیت‌های انجام‌شده در این مجموعه طی سال‌های گذشته که همگی در راستای ارتقای سبد غذایی هم‌وطنان و سرافرازی ایران اسلامی است، این برند را در جایگاه ۴۸ام صنایع غذایی در جهان (به گزارش یورو مانیتور)، برند محبوب و برتر و ۷ سال تنها صادرکننده نمونه در فرآورده‌های لبنی در ایران قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی