اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105236352819435

قالیشویی در منزل با دستگاه، مزایای شستشوی فرش در محل

کد: 140105236352819435

https://bit.ly/3PvPwW4

، (اخبار رسمی): بسیاری از افراد همیشه دوست دارند که قالی و قالیچه‌هایشان در منزلشان شسته شود. با توجه به زیاد شدن تعداد ساختمان‌ها و افزایش روزافزون ساخت‌وسازها عملا شستشو در آپارتمان‌ها به شکل گذشته امکانپذیر نیست.

قالیشویی در منزل با دستگاه، مزایای شستشوی فرش در محل
قالیشویی در منزل با دستگاه، مزایای شستشوی فرش در محل
قالیشویی در منزل با دستگاه، مزایای شستشوی فرش در محل
قالیشویی در منزل با دستگاه، مزایای شستشوی فرش در محل
قالیشویی در منزل با دستگاه، مزایای شستشوی فرش در محل
قالیشویی در منزل با دستگاه، مزایای شستشوی فرش در محل

امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری، بسیاری از دستگاه‌ها به ویژه‌ دستگاه‌های قالیشویی‌ها پیشرفته‌تر و تخصصی‌تر شده است. به طوری که برخی از آنها قابلیت شستشوی فرش را در خانه برای مشتریان فراهم می‌کنند؛ اما مزایا و معایب شستشوی فرش در منزل چیست؟ از خدمات چه قالیشویی‌ها می‌توان استفاده کنیم؟ ما در ادامه این مقاله درباره شستشوی فرش در منزل با دستگاه و مزایا و معایب آن به طور مفصل صحبت کرده‌ایم.

شستشوی فرش در منزل چگونه انجام می‌شود؟

در گذشته شستن فرش‌ها در خانه کار بسیار دشواری بود. به گونه‌ای که در برخی شرایط، فرد دچار کمردرد و پادردهای شدیدی پس از شستشو می‌شد. امروزه شستشوی فرش در منزل با دستگاه از طریق مراکز قالیشویی کار بسیار راحت و تمیزی است. در روش شستشوی فرش در منزل با دستگاه، فرایند شستن و خشک کردن قالی و قالیچه‌ها خیلی سریع انجام می‌شود. به عبارتی در این روش نیاز نیست فرش‌های شما به قالیشویی منتقل شود و مجددا پس از شستشو به محل بازگردد.

انجام کار قالیشویی در منزل از طریق شرکت‌های قالیشویی‌ با استفاده از دستگاه دریل و برس‌های بزرگتری نسبت به فرچه انجام می‌شود. برای مایع شوینده مرغوب می‌توانید هنگام تماس با شرکت قالیشویی هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. برخی از شرکت‌های قالیشویی به شما این اجازه را می‌دهند تا خودتان مواد شوینده مدنظرتان را انتخاب نمایید.

بعد از اینکه قالی و قالیچه‌ها با استفاده از دستگاه دریل شسته می‌شود، رطوبت آن از طریق دستگاه‌های مکش مایع گرفته خواهد شد. این دستگاه‌های مکش مایع 90 درصد رطوبت فرش را به خود جذب کرده و آن را خشک می‌کند.

در حقیقت اثر زیادی روی فرش شما باقی نمی‌گذارد. علاوه بر خاصیت خشک‌کنندگی این دستگاه بسیاری از لکه‌های فرش را پاک کرده و آن را کاملا تمیز می‌کند.

از خدمات کدام قالیشویی می‌توان بهره گرفت؟

خوب تا به اینجا با شستشوی فرش در منزل با دستگاه به خوبی آشنا شدید؛ اما سوالی که احتمالا ذهن شما را هم به خود درگیر کرده، این است که از خدمات کدام قالیشویی‌ها در اینباره می‌توان بهره گرفت. بسیاری از قالیشویی‌ها خدمات شستشوی فرش در منزل با دستگاه را به مشتریان خود ارائه می‌کنند اما برای اینکه قالی و قالیچه‌های شما کمترین آسیب را ببینند، بهتر است از خدمات قالیشویی‌های معتبری مانند قالیشویی ملت به نشانی melatcarpet.com، قالیشویی ادیب به نشانی adibcarpet.com و قالیشویی گل ابریشم به نشانی golabrisham.com استفاده کنید.

این سه قالیشویی جزو سه شرکت معتبر در سطح استان تهران هستند که می‌توانند تمامی قالی و قالیچه‌های شما را در منزل با استفاده از دستگاه‌ها بشویند.

مراحل شستشوی فرش در منزل با دستگاه شستشوی فرش در منزل با استفاده از دستگاه‌های مخصوص شامل فرآیند زیر است:

  • پس از ورود پرسنل و متخصصین قالیشویی به منزلتان، ابتدا باید سطح روی فرش را جاروبرقی بکشید تا گردوغبار، پرزهای موجود و آلودگی‌های روی قالی و قالیچه‌ها از بین برود.
  • دومین مرحله، شناسایی لکه‌های موجود روی سطح فرش است که براساس آنها باید لکه‌بر مناسب انتخاب شود. در این مرحله شستشوی فرش با استفاده از شامپو فرش‌های مناسب و همچنین دستگاه مخصوص آغاز می‌شود.
  • در مرحله آخر پس از اتمام شستشو و اطمینان از پاک شدن تمام لکه‌ها، سطح فرش با استفاده از دستگاه‌ مکش خشک می‌شود. این مرحله بسیار مهم است چرا که باید تمامی رطوبت سطح قالی و قالیچه به خوبی گرفته شود. در غیراینصورت امکان کپک زدن و پوسیدگی و... وجود دارد. از این رو باید حتما از قالیشویی‌های معتبر برای روند شستشو در منزل بهره بگیرید.

چرا شستشوی فرش در منزل به صورت دوره‌ای لازم و ضروری است؟ شستشوی فرش در منزل به صورت دوره‌ای لازم و ضروری است. حال شاید بپرسید چرا؟ در ادامه مقاله به چند دلیل به طور کامل اشاره کرده‌ایم.

  • گرد و غبار ناشی از آلودگی هوا، مستقیما بر روی قالی و قالیچه‌ها می‌نشیند. به همین دلیل سلامت و بهداشت خانواده به خطر می‌افتد؛ از این رو برای رعایت حفظ بهداشت و سلامت خانواده شستن دوره‌ای فرش‌ها امری ضروری و حیاتی است.
  • هرچقدر هم که رعایت کنید، ممکن است در اثر یک اتفاق، چای یا هر نوشیدنی دیگری برای یکبار هم که شده روی زمین بریزد و فرش شما را لک کند. به همین منظور برای از بین بردن کثیفی و لکه‌های موجود روی فرش شستشوی آن در منزل با استفاده از دستگاه‌ها لازم است.
  • به مرور زمان و در اثر استفاده طولانی مدت و رفت‌وآمدها ممکن است فرش بو بگیرد. بنابراین برای از بین بردن بویی که در طول زمان در بافت فرش نفوذ کرده است، شستشوی دوره‌ای امری حیاتی و ضروریست. جهت حفظ زیبایی و افزایش طول عمر فرش باید آن را بشوییم.

مزایای شستشوی فرش در خانه 

  • شستشوی تمامی سطح رویی فرش به روش مکانیزه و ماشینی
  • پاک شدن تمامی لکه‌های روی سطح فرش
  • صرفه‌جویی در برخی هزینه‌ها مانند هزینه سرویس (ایاب و ذهاب)
  • جلوگیری از زرد شدن فرش و ریشه‌ها
  • امکان شستشوی فرش در مقابل چشمان مشتری
  • جلوگیری از ایجاد شدن پارگی روی فرش
  • برطرف شدن نجاست قالی
  • زمان خشک شدن قالی و قالیچه‌های بسیار سریع است. (بین 5 الی 6 ساعت)
  • جلوگیری از ایجاد چین‌وچروک و تا خوردگی فرش
  • در شستشوی خانگی از مواد شوینده شیمیایی استفاده نخواهد شد.
  • مانع از رشد باکتری و بیدزدگی

ارائه خدمات

امروزه به دلیل وجود انواع مواد شوینده مختلف معمولا خانم‌های خانه‌دار شستشوی فرش را در منزل خودشان انجام می‌دهند؛ اما قابل ذکر است که اگر چه این انواع شامپوهای شیمیایی، ظاهر فرش را خیلی سریع و راحت تمیز می‌کنند، ولی به مرور زمان آلودگی‌ها در فرش میماند و به مرور لکه‌های سفید بر روی فرش ظاهر خواهند شد.

به همین دلیل بهتر است که قالیشویی در منزل را به کارگاه‌های شستشوی فرش بسپارید تا مشکلاتی از این قبیل رخ ندهد. ما در این مقاله سه قالیشویی معتبر به نام قالیشویی ملت، قالیشویی ادیب و قالیشویی گل ابریشم را به شما معرفی کرده‌ایم، جهت اطلاعات بیشتر درباره هر قالیشویی می‌توانید به قسمت تماس با  ما هر وبسایت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]