اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105236352919435

تنها با 7 ویژگی قالیشویی معتبر خود را در تهران پیدا کنید

کد: 140105236352919435

https://bit.ly/3AjFxOX

، (اخبار رسمی): چگونه یک قالیشویی خوب انتخاب کنیم؟ این پرسشی است که اکثر افراد در ذهنشان دارند چراکه از آسیب‌دیدگی فرش‌هایشان هراس دارند.

تنها با 7 ویژگی قالیشویی معتبر خود را در تهران پیدا کنید
تنها با 7 ویژگی قالیشویی معتبر خود را در تهران پیدا کنید

در گذشته اکثر افراد نزدیک عید به بهانه خانه تکانی، قالی و فرش‌های منزلشان را در حیاط یا برروی پشت‌بام می‌شستند اما با گذشت زمان و تأسیس شرکت‌های خدمات قالیشویی، روش‌های صنعتی جایگزین روش‌های سنتی شد البته از مزیت تأسیس این شرکت‌ها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب اشاره کرد.

اگر رنگ فرش‌هایتان کدر شده و نیاز به شست‌وشو دارد، باید یک شرکت قالیشویی مناسب انتخاب کنید چراکه کیفیت کار برروی سلامت و تمیزی فرش‌ها تأثیر می‌گذارد. در این مقاله به بررسی 7 نکته مهم در انتخاب یک قالیشویی خوب پرداخته‌ایم. پس اگر شما هم به دنبال یک شرکت معتبر و مطمئن هستید، همراه ما باشید.

آیا قالیشویی‌ها به فرش صدمه میزنند؟

بسیاری از افراد با دغدغه اینکه قالیشویی‌ها حین شست‌وشو به فرش‌هایشان آسیب می‌رسانند، روبرو هستند. خب این نگرانی هم بی‌مورد نیست، اگر آلودگی و کثیفی‌‌ها به طور کامل از روی فرش پاک نشود، به مرور زمان باعث کاهش عمر قالی می‌شود. همچنین یک قالیشویی غیرحرفه‌ای می‌تواند آسیب‌های دیگری چون ایجاد سوراخ کوچک در بافت فرش و... ایجاد کند. بنابراین انتخاب یک قالیشویی مناسب می‌تواند یک چالش مهم باشد.

پس با وجود این شرایط هنگام انتخاب یک شرکت قالیشویی خوب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

5 نکته مهم در انتخاب یک قالیشویی خوب

انتخاب یک شرکت قالیشویی مناسب کار آسانی نیست و باید چندین نکته را مورد توجه قرار دهید. نکات انتخاب یک قالیشویی مناسب عبارتند از:

  •  خدمات و پشتیبانی تلفنی مشتریان شرکت چگونه است؟ خدمات و پشتیبانی تلفنی با کیفیت کار شرکت قالیشویی رابطه مستقیم دارد. توضیح بخشی از روند کار، خوش قول بودن، اطلاع دقیق از هزینه‌ها، نحوه برخورد با مشتری چه حضوری و یا به صورت تلفنی از مجموعه خدماتی است که یک شرکت قالیشویی معتبر دارد. وقتی شرکت به تلفن پاسخ می‌دهد، آیا مودب و حرفه‌ای هستند؟  برای مثال یک تماس تلفنی می‌تواند همه آنچه را که باید در مورد کار با یک متخصص قالیشویی بدانید را به شما بگوید. صرف نظر از این، سؤالاتی در مورد نیازهای خود بپرسید و بررسی کنید که آیا فرد طرف مقابل از کمک به شما هیجان زده است یا سؤالات شما را با اکراه پاسخ می‌دهد. شرکت‌های معتبر نظیر قالیشویی ملت به نشانی melatcarpet.com، قالیشویی ادیب به نشانی adibcarpet.com و قالیشویی گل ابریشم به نشانی golabrisham.com به سوالات شما دقیق گوش جان می‌سپارند و دقیق پاسخ می‌دهند.
  •  مشتریان در مورد شرکت قالیشویی موردنظر چه می‌گویند؟ وقتی به نظرات نگاه می‌کنید باید مراقب باشید، چراکه امکان دارد چند نظر ساختگی یا جعلی در سایت یا صفحه اجتماعی شرکت قرارگیرد. بنابراین بهترین کار این است که به نظرات چندین منبع مانند وب‌سایت، صفحه اینستاگرام و... نگاه کنید و فقط رتبه ستاره را در نظر نگیرید. هنگام خواندن نظرات به مواردی چون مشکلات و نگرانی‌های مشتری و اینکه مشتریان در مورد خدمات قالیشویی چه چیزی را دوست داشتند، توجه کنید. همچنین از طریق پرس‌وجو و نظرسنجی از دوستان و آشنایانی که از خدمات این قالیشویی استفاده کرده‌اند، اطلاعات کافی کسب کنید.
  •  از چه شوینده‌ای قالیشویی استفاده می‌کند؟ اینکه بدانید هنگام شست‌وشوی فرش‌هایتان از چه محصولاتی استفاده می‌شود، یک حق طبیعی است. مواد شیمیایی ارزان قیمت علاوه‌براینکه تنها فرش را برای مدتی تمیز جلوه می‌دهند، می توانند برای خانواده یا حیوانات خانگی شما خطرناک باشند، بنابراین باید از قالیشویی بپرسید که آیا محصولات شوینده آن‌ها برای کودکان و حیوانات خانگی بی‌خطر است یا خیر. همچنین باید بپرسید که چگونه  صابون یا مواد شوینده را به‌طور کامل از روی فرش‌ها حذف می‌کنند. دلیل پرسیدن این سؤالات این است که اگر بقایای این محصولات را از بین نبرند، امکان دارد آلودگی‌ها به‌طور کامل پاک نشوند و به بافت فرش آسیب برسانند. پس باید دقت کنید که شستن فرش‌ها طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام گردد.
  • چند سال سابقه کار دارند؟ وقتی مشتریان از یک شرکت قالیشویی به شدت صحبت می‌کنند، بسیار عالی است. شرکت‌های قالیشویی با تجربه، با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود در سال‌های متوالی، می‌توانند طرفداران بیشتری را مجذوب خود کنند.
  •  دسترسی آسان و سریع به شرکت قالیشویی یکی‌دیگر از نکات انتخاب یک قالیشویی خوب، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تحویل زودهنگام سفارش‌ها است. درواقع با انتخاب یک شرکت قالیشویی نزدیک به محل زندگیتان علاوه‌براینکه از نظر مسافتی، هزینه اضافی برای حمل‌ونقل پرداخت نمی‌کنید، می‌توانید فرش‌هایتان در مدت زمان کم‌تر تحویل بگیرید.
  • آیا شرکت قالیشویی موردنظر مجاز است؟ علاوه‌بر نکات گفته شده، هنگام انتخاب یک شرکت قالیشویی مناسب باید به مجاز بودن آن دقت کنید. یعنی چی؟ شرکت‌های قالیشویی مجاز زیرنظر اتحادیه قالیشویی هستند یعنی گرفتن فرش، شستن، خشک کردن و تحویل سالم فرش به مشتری زیرنظر کارشناس صورت می‌گیرد. همچنین برخی از این شرکت‌ها خدماتی از قبیل تعمیرات، رفوگری و... را هم انجام می‌دهند که از مزایای یک شرکت قالیشویی مجاز به حساب می‌آید.
  •  آیا تجهیزات و ماشین‌آلات قالیشویی در حفظ سلامت فرش تأثیر دارند؟ از آنجایی که فرش‌ها در انواع مختلف ابریشمی، دستبافت و...  با بافت‌های ظریف و گوناگون وجود دارند، باید با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن امروزی، سلامت آن‌ها را تضمین کرد. بنابراین یک شرکت قالیشویی خوب با به‌کارگیری تجهیزات مدرن و مناسب، حین شست‌وشو و خشک کردن به فرش شما آسیبی نمی‌رساند.

به‌طورکلی یک شرکت قالیشویی خوب علاوه‌ بر موارد گفته شده باید از دو مورد بیمه و ضمانت بازگشت وجه هم پیروی کند. یعنی شرکت قالیشویی در صورت بروز هرگونه مشکل، باید به شما خسارت پرداخت کند و یا اینکه قالیشویی که از خدمات خود مطمئن باشد همیشه به نوعی تضمین بازگشت وجه دارد، پس به شرکتی که باید هزینه کمتری بپردازید و تضمینی ارائه نمی‌دهد، اطمینان نکنید.

ارائه خدمات

فرش در منازل ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد، بنابراین شست‌وشو و تمیزی آن یک چالش مهم برای بسیاری از مردم است. اما اغلب، مردم نمی‌خواهند برای خدمات قالیشویی بیش از حد خرج کنند و در نهایت با ارزان‌ترین شرکت تماس می‌گیرند، درصورتی که این کار اشتباه است. امروزه با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن علاوه‌برصرفه‌جویی در مصرف آب، هزینه و زمان، از بافت فرش‌ها محافظت و از ورود هرگونه آسیب به فرش جلوگیری می‌شود. بسیاری از افراد هنگام انتخاب یک شرکت قالیشویی خوب به مشکل برمی‌خورند، در این مقاله تمامی نکات مهم جهت انتخاب یک قالیشویی مناسب ذکر شده است، بنابراین توصیه می‌شود مقاله را با دقت مطالعه کنید.

قالیشویی ادیب، قالیشویی گل ابریشم و قالیشویی ملت سه شرکت بسیار خوب در سطح استان تهران هستند که شما می‌توانید با اطمینان از خدمات آنها بهره ببرید، جهت اطلاعات بیشتر درباره هر قالیشویی، به قسمت درباره ما وبسایت هر شرکت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]