اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209277730919435
در دسترس نیست

چرا بهره‌گیری از خدمات قالیشویی‌ها به نفع ماست؟

کد: 140209277730919435

، (اخبار رسمی): آیا تا به امروز به این موضوع اندیشیده‌اید که چرا برای شستشوی قالی یا قالیچه‌ها بهتر است از خدمات قالیشویی‌هایی نظیر قالیشویی ملت به نشانی https://melatcarpet.com بهره بگیرید؟ آیا به نفع ماست یا به ضرر ما؟

چرا بهره‌گیری از خدمات قالیشویی‌ها به نفع ماست؟
چرا بهره‌گیری از خدمات قالیشویی‌ها به نفع ماست؟
چرا بهره‌گیری از خدمات قالیشویی‌ها به نفع ماست؟
چرا بهره‌گیری از خدمات قالیشویی‌ها به نفع ماست؟
چرا بهره‌گیری از خدمات قالیشویی‌ها به نفع ماست؟
چرا بهره‌گیری از خدمات قالیشویی‌ها به نفع ماست؟

آیا تا به امروز به این موضوع اندیشیده‌اید که چرا برای شستشوی قالی یا قالیچه‌ها بهتر است از خدمات قالیشویی‌هایی نظیر قالیشویی ملت به نشانی https://melatcarpet.com بهره بگیرید؟ آیا به نفع ماست یا به ضرر ما؟ همانطور که احتمالا بارها شنیده‌اید شرکت‌های قالیشویی یکی از مهم‌ترین بخش‌های ارائه‌کننده خدمات بهداشتی در ایران هستند که تا حد زیادی باعث تمیزی و پاکیزگی خانه‌های هر ایرانی می‌شوند. خیلی از خانواده نزدیک به سال نو و خانه تکانی از خدمات این مراکز برای تکمیل روند خانه‌تکانی و شستشوی قالی و قالیچه‌ها، موکت و همچنین مبلمانشان استفاده می‌کنند. امروزه با رشد تکنولوژی قالیشویی‌ها نیز مدرن‌تر شده‌اند و از دستگاه‌های پیشرفته‌تری برای شستن فرش‌ها بهره می‌گیرند. اما آیا دلایل کافیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. دلایل بی‌شمار دیگری وجود دارد که به شما ثابت می‌کند بهره از خدمات قالیشویی‌ها به نفع شماست.

انواع خدمات قالیشویی‌ها

قالیشویی‌ها در سراسر کشور خدمات متفاوتی به مشتریانشان ارائه می‌کنند. برخی از این خدمات بین همه شرکت‌های قالیشویی نظیر قالیشویی گیشا و.. یکسان و برخی دیگر خدمات اضافه‌تری هستند که به عنوان مزیت رقابتی شرکت محسوب می‌شوند. در ادامه قصد داریم شما را با خدمات مشترک بین تمامی قالیشویی‌ها بیشتر آشنا کنیم.

مراجعه به محل و تحویل گرفتن فرش‌ها

یکی از خدمات قالیشویی‌ها مراجعه به محل و تحویل کلیه قالی و قالیچه‌های شماست. نیازی نیست فرش‌های 6 متری و 9 متری سنگین خود را حمل و به یک قالیشویی ببرید. با یک تماس ساده با قالیشویی ملت می‌توانید درخواستتان را ثبت کنید و سپس قالی یا قالیچه‌های خود را به پرسنل مجرب تحویل دهید.

شستشوی فرش‌ها در کوتاه‌ترین زمان 

یکی از مزیت‌های قالیشویی‌ها که موجب محبوبیت آنها شده است، شستشوی تمامی فرش‌ها در مدت زمان کوتاه است. به عنوان مثال طی مدت زمان 3 تا 4 روز تمامی قالی‌هایتان را می‌شویند و مجدد درب منزل کاور کشیده تحویل‌تان می‌دهند. در گذشته افرادی که به روش سنتی فرش‌هایشان را می‌شستند تا چندین روز متوالی درگیر بودند. در حقیقت زمان زیادی را صرف شستشوی قالی و قالیچه‌هایشان می‌کردند. اما امروزه همه چیز با وجود خدمات قالیشویی‌ها بهتر شده است.

هزینه مقرون به صرفه 

هزینه‌ای که برای شستشوی فرش‌ها دریافت می‌شود کاملا مقرون به صرفه است. بنابراین با هزینه‌ای منطقی و معقول می‌توانید بالاترین کیفیت را از قالیشویی ملت و قالیشویی گیشا خدمات دریافت کنید.

فعالیت پرسنل حرفه‌ای و متخصص

در بخش‌های مختلف قالیشویی پرسنلی استخدام شده‌اند که در حیطه کاری خودشان بهترین‌اند. در واقع آن‌ها آموزش‌های لازم را در این زمینه دریافت کرده‌اند و به راحتی می‌توانند فرش‌ها را با بالاترین کیفیت شستشو داده یا سایر خدمات از جمله ترمیم فرش‌ها را نیز انجام دهند. علاوه بر تخصص و مهارت می‌توان به تجربه بالای پرسنل نیز اشاره داشت و آن‌ها را بهترین نیروها در تخصص خود به شمار آورد. 

ضمانت نتیجه کار

زمانی که شما از متخصصین حرفه‌ای فعال در قالیشویی خدمات دریافت می‌کنید تمامی این خدمات دارای تضمین هستند. به هر دلیلی اگر کیفیت کار مغایر با مقصود شما باشد آن‌ها می‌توانند خدمات ارائه شده را برای شما تکرار کنند تا به کیفیت مطلوب برسید. همچنین در صورت کوچکترین خسارت و آسیب به فرش شرکت قالیشویی مذکور مسئول است و باید تمام و کمال خسارت وارد شده را پرداخت نماید.

ارائه خدمات جانبی در کنار شستشو فرش‌ها 

گاهی اتفاق افتاده است که برخی از فرش‌ها نیاز به رفوگری دارد یا اینکه روند ترمیم در بخش‌هایی از فرش‌ها باید انجام شود. پرسنل فعال در قالیشویی به راحتی می‌توانند که این خدمات جانبی را در کنار شستشوی فرش‌ها برایتان انجام دهند. این خدمات جانبی با بالاترین کیفیت و بهترین روند انجام خواهد شد. متخصصین آموزش دیده صددر‌صد به فکر جلب رضایت مشریان‌شان هستند و تمام تخصص‌شان را در این زمینه به کار می‌گیرند. 

به کارگیری مواد بهداشتی و شوینده با کیفیت

موادی که در قالیشویی‌ها برای شستشوی فرش استفاده می‌کنند کاملا با نوع و بافت فرش (ماشینی یا دستباف) متناسب هستند. به همین منظور کمترین آسیب به فرش شما حین شستشو وارد می‌شود.

ارسال فرش‌ها در اسرع وقت

زمانی که روند کاری به پایان رسید مجددا فرش‌ها به شکل بسته‌بندی شده برای آدرس شما ارسال می‌شود و در تاریخ تعیین شده فرش‌هایتان را تحویل خواهید گرفت. تمامی این روند بر طبق برنامه از قبل تعیین شده انجام خواهد شد و نیازی به دیر شدن دریافت فرش‌ها نخواهید داشت. 

ویژگی‌های بهترین قالیشویی 

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که بهترین و معتبرترین قالیشویی‌ها چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارند؟ آیا تمام قالیشویی‌ها را می‌توان بهترین نامید؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم متاسفانه خیر. برخی از ویژگی‌های قالیشویی‌های خوب عبارتند از:

●        استفاده از تجهیزات به روز و نوین 

●        استفاده از بهترین مواد شوینده

●        متعهد به تمامی تعهداتی که به مشتریان داده است.

●        کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد.

●        دریافت هزینه معقول در قبال انواع خدماتی که ارائه می‌دهد.

آیا داشتن مجوز فعالیت برای قالیشویی مهم است؟

آیا وجود مجوز و تحقیق درباره مجوز قالیشویی‌ها اهمیت دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. شما باید حتما از قالیشویی‌ها معتبر و دارای مجوز مانند قالیشویی ملت و قالیشویی گیشا خدمات دریافت کنید. زیرا در این شرایط در صورتی که با مشکلی روبرو شوید به راحتی می‌توانید از ارگان‌های دولتی و قضایی پیگیری کنید. اگر از قالیشویی‌های غیر قانونی خدمات دریافت کنید نمی‌توانید امیدوار باشید بعدا در صورت بروز مشکل می‌توانید از حمایت‌های قانونی بهره مند باشید. 

هزینه شستشوی فرش‌ها چگونه محاسبه می‌شود؟

شاید این سوال رایج در ذهن بسیاری از افراد وجود داشته باشد که هزینه شستشوی فرش چگونه محاسبه می‌شود؟ آیا مقرون به صرفه است یا خیر؟ هزینه‌ای که برای شستشوی انواع فرش‌ها تعیین می‌شود بر حسب متراژ محاسبه می‌شود. برای مثال فرش‌های 9 متری را بر اساس متراژ هزینه‌ای تعیین می‌کنند. سایر خدمات جانبی نیز از جمله رفوگری و ترمیم فرش نیز بر حسب گستره خدمات هزینه‌هایی تعیین می‌شود. بنابراین بهتر است که پیش از سپردن روند کار به قالیشویی ابتدا سوالاتی در زمینه هزینه‌ها بپرسید تا با آگاهی کارتان را به آن‌ها بسپارید. 

پایان

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، بهره از خدمات قالیشویی‌ها مانند قالیشویی گیشا و ملت همیشه به نفع مشتریان است. زیرا در صورت بهره از خدمات قالیشویی نه تنها فرشتان حین شستشو آسیب نمی‌بینید بلکه در زمان و هزینه شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید