اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105266361519170

با هدف دسترسی سریع به محصولات و دسترسی سریع به محصولات انجام شد:

ارتقا و بهینه‌سازی سایت ماریامارکت

کد: 140105266361519170

https://bit.ly/3c7H9SC

، قدس , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید ماریامارکت از  سال 1399 بروز رسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت ماریامارکت
ارتقا و بهینه‌سازی سایت ماریامارکت

یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه سیستم صوتی خودرو و امنیتی ازقبیل انواع بلندگوها و پخش ها و میدرنج ها و دزگیر و...  فروشگاه سیستم صوتی و امنیتی خودروی ماریا مارکت با تجربه بیش از یک دهه فعالیت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ماریامارکت؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ فروش سیستم صوتی و تصویری ماشین اعم از فروش لوازم امنیتی ماشین ازسال  1399 بروز رسانی شده است.

ماریامارکت با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://mariyamarket.com/ در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بروزرسانی وبسایت
بر اساس این گزارش، در بروزرسانی تازه‌ وبسایت، بخش‌های پخش آنلاین موسیقی و فروش محصولات به صورت عمده و نصب لوازم جانبی و تصویری ماشین به فهرست وبسایت اضافه شده است.
مدیر ماریامارکت با اعلام این خبر گفت: «به روز رسانی مرتب وب‌سایت با آهنگ های بیس دار برای ماشین، و نصب لوازم صوتی و تصویری در مجموعه ما به صورت کامل انجام می‌شود.» 

چشم انداز ماریامارکت
او همچنین افزود: »ماریامارکت  وب سایت فعال در حوزه فروش سیستم صوتی و تصویری ماشین اعم از فروش لوازم امنیتی ماشین است و پس از این بروزرسانی به دنبال ارائه‌ جدیدترین محصولات سیستم صوتی و تصویری و امنیتی و تزئینی ماشین در سایت هستیم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماریامارکت

فروشگاه سیستم صوتی و امنیتی خودرو شامل انواع پخش ها،میدرنج ها،بلندگو ها و امپلی فایر و…می باشد. مجموعه ای کامل که فروش و نصب و راه اندازی سیستم صوتی را انجام می دهد و همچنین این مجموعه دارای انواع دزدگیر های ساده و تصویری به همراه لوازم جانبی سیستم صوتی و دزدگیر می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]