اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106016372418048

زمان تعمیر اره استخوان بر

چه زمانی نیاز به تعمیر اره استخوان بر است؟

کد: 140106016372418048

https://bit.ly/3Al8lFO

، (اخبار رسمی): ما در زیر به بخشی از مشکلات رایج و سطحی می پردازیم که ممکن است برای دستگاه شما نیز به وجود آید. 

چه زمانی نیاز به تعمیر اره استخوان بر است؟
چه زمانی نیاز به تعمیر اره استخوان بر است؟

اگر اره استخوان بر صنعتی شما روشن نمی‌شود، در مرحله اول بهتر است تا کلید on/off دستگاه را چک کنید. بعد از آن به سراغ کابل برق دستگاه و پریزی که دوشاخه به آن متصل است بروید.  چنانچه مشکل محصول همچنان پابرجا بود، در مرحله بعد بهتر است که با واحد خدمات پس از فروش دستگاهتان تماس بگیرید. 

از دیگر عیوبی که در این تجهیزات ممکن است رخ دهد، کند شدن تیغه، شکستن، گیر کردن یا تاب برداشتن آن می باشد. 

خاموش شدن ناگهانی محصول: در صورتیکه با این مشکل برخورد کردید، بهتر است تا با نمایندگی تعمیر اره استخوان بر تماس بگیرید. 

با بروز نواسانات برقی ممکن است در موتور اره استخوان بر مشکلاتی بروز کند. البته نباید از این اختلال و تأثیر بد آن در برد موتور یا دستگاه گذشت. 

هرزگرد دستگاه در صورتیکه زیاد استفاده شود یا دچار آب خوردگی گردد، ممکن است که خراب شود.

نکته: چرا تیغه کند می‌شود؟

در لحظه برش، گوشت را با فشار زیاد به سمت تیغه هل ندهید چرا که سبب بریده شدن آن می گردد. این کار خطرات زیادی را با خود به همراه دارد. برای تیز کردن و تعویض تیغه، اگر اپراتور از بابت دستگاه شناخت داشته باشد، قادر خواهد بود تا این کار را به راحتی انجام دهد. در غیر این صورت می توانید به واحد خدمات دستگاهتان مراجعه کنید. 

دلیل شکستن تیغه: در حالت هایی که شما در زمان برش عجله دارید و یا گوشت و استخوان را با فشار بسیار زیاد به سمت تیغه هل می‌دهید، در صورتیکه تیغه کند بوده باشد، احتمال شکستن آن زیاد است. تیغه در زمان شسکتن دچار جهش می شود و حتی از لحاظ ایمنی نیز ممکن است خطراتی را به همراه بیاورد.

دقت کنید زمانیکه سرعت تیغه بسیار زیاد است، هرگز استخوان را با فشار به سمت آن هل ندهید. این کار نیز موجب شکسته شدن تیغه خواهد شد. 

احتمال اینکه شما هم این حالت را تجربه کنید زیاد است! در حال برش دادن استخوان هستید، ناگهان تیغه گیر می کند، در این زمان بهتر است تا سریعاً دستگاه را خاموش کنید و با واحد تعمیرات اره استخوان بر تماس بگیرید. 

فراموش نکنید که هیچ گاه استخوان را با فشار بالا به سمت تیغه هدایت نکنید، چرا که باعث می شود تیغه تاب ورداشته و موجب گیر کردن آن و نبریدن نیز گردد. 

نکاتی در خصوص نگهداری درست از اره قصابی

چنانچه می‌خواهید اره ماهی بر شما دیر تر دچار خرابی یا مشکلات گردد لازم است که چه قبل و یا چه بعد از کار به نکات زیر توجه کنید. 

قبل از کار با دستگاه لازم است که: 

  • از سلامتی دوشاخه و سیم اتصال مطمئن شوید. 
  • کلید و پریز برق را چک کنید. 
  • هل دهنده ی گوشت را بررسی کنید. 
  • لازم است تا اپراتور طبق آموزشی که در جهت کار با دستگاه دیده، کار برش را انجام دهد. 
  • از جهت محکم قرار گرفتن اره قصابی اطمینان یابید. 
  • در صورت برخورد با هر مشکلی از سوی دستگاه با استفاده از دکمه قطع کنی که بر روی آن تعبیه شده عملیات سیستم را متوقف سازید. 
  • در زمان برخورد با مشکلاتی از جمله قطع شدن محصول، گیر کردن تیغه، قطعی برق و یا هر چیز دیگری، لازم است تا اتصال دستگاه از برق را قطع کنید. 

تعمیرات اره استخوانبر را به کجا بسپاریم؟

تعمیرات درست و اصولی اره استخوان بر، مستلزم مراجعه کردن به یک مجموعه حرفه‌ای با وجود متخصصان است. بنابراین از جمله نمایندگی های متخصص در انجام این کار، آل اسکیل است که کلیه سرویس دهی و تعمیرات این دستگاه ها را با بهترین قیمت به انجام می رساند.

این مجموعه با کوششی که در این زمینه کرده، یعنی خرید و فروش و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه در راستای نیل به اهداف خود از جمله کسب رضایت مصرف کننده از هیچ تلاشی دست برنداشته و همواره به اصول مهم خود یعنی رضایت مشتری پایبند بوده است. هزینه تعمیرات در این مجموعه با کمترین مبلغ و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]