اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106066382518711

با ریگ ماینینگ چه ارزهایی را می توان استخراج کرد؟ داموند

کد: 140106066382518711

https://bit.ly/3Tn9c1h

، (اخبار رسمی):  با توجه به جایگاه ویژه بازار رمز ارز در بازار مالی و حوزه فناوری، افزایش پذیرش عمومی بازار رمز ارزها رشد قابل توجهی داشته است.

با ریگ ماینینگ چه ارزهایی را می توان استخراج کرد؟ داموند

 با توجه به جایگاه ویژه بازار رمز ارز در بازار مالی و حوزه فناوری، افزایش پذیرش عمومی بازار رمز ارزها رشد قابل توجهی داشته است.  بسیاری از شرکت­‌ها را در گیر خود کرده است. به طوری که این شرکت­ها برای پیشبرد اهداف خود به تکنولوژی بلاک چین روی آوردند. شاید برای بسیاری از کاربران این سوال پیش بیاید سود دهی این روش چگونه است؟ در جواب این سوال بهتر است بگوییم به پارامتر­های بسیاری بستگی دارد. 

با ریگ ماینینگ چه ارزهایی را می توان استخراج کرد؟

1 . گرین (GRIN) ،رمز ارز برتر قابل استخراج با سیستم خانگی

گرین یک رمز ارز نسبتا جدید است.که این رمز ارز براساس الگوریتم MimbleWimble توسعه داده می­شود. و هدف اصلی این الگوریتم حفظ حریم خصوصی تراکنش­های شبکه است. این رمز ارز در 32 صرافی قابل خرید و فروش است. منبع عرضه گرین نامحدود است و همین نامحدود بودن منبع عرضه باعث جذابیت این رمز ارز در حوزه استخراج می­شود. اما پتانسیل قیمتی گرین را قطعا کاهش می دهد. استخراج رمز ارز گرین به راحتی با کارت گرافیک خانگی صورت می‌­گیرد.

2 . مونرو (XMR)، بهترین رمز ارز قابل استخراج با کارت گرافیک

مونرو در سال 2014 وارد بازار رمز ارز­ها شد. از محبوبیت  بالایی برخوردار است؛ به طوریکه در سال 2017 روند صعودی بالایی گرفت و توانست رتبه خوبی کسب کند. مونرو کارمزد بالایی دارد ولی چون ناشناس است به شدت استفاده می­شود. و این رمز ارز از سطح بسیار بالایی از این ویژگی ناشناس بودن، برخوردار است. ویژگی ناشناس بودن در بین رمز ارز­ها نادر است. این رمز ارز توسط الگوریتم CryptonightV8 ؛ توسعه داده می­شود و برای همین با کارت­های گرافیکی و هم پردازنده قابل استخراج است.

3 . اتریوم کلاسیک(ETC). ارزی که ساده با کارت گرافیک استخراج می‌شود

این رمز ارز در واقع هارد فورک( ایجاد تغییرات اساسی در شبکه بلاک چین ارزها) بسیار موفق اتریوم می­باشد که به راحتی با کارت­های گرافیکی استخراج می­شود.کارشناسان این زمینه معتقدند این رمز ارز به علت منابع نامحدودی که دارد آینده بسیار درخشانی در انتظار آن می­باشد. رمز ارز اتریوم کلاسیک در اکثر صرافی­های بزرگ و مشهور بازار قابل خرید و فروش است. الگوریت) این رمز ارز همانند اتریوم Ethash می­باشد. در حال حاضر هر بلاک از شبکه ی اتریوم کلاسیک پاداش 4 واحدی در اختیار استخراج کنندگان قرار می­دهد.

4 . لایت کوین (LTC)، ارزان ترین ارز قابل ماین با کارت گرافیک

یکی از محبوب ترین و موفق ترین رمز ارز­هایی موجود در بازار رمر ارز­های دیجیتال لایت کوین است؛ که جایگاه هفتم در بین برترین رمز ارز­ها را به خود اختصاص داده است. این رمز ارز بر اساس الگوریتم توسعه داده شده است. استخراج لایت کوین برای اشخاصی مناسب است که توانایی خرید کارت گرافیک گران قیمت با حافظه گرافیکی بالا را دارند. این رمز ارز ویژگی بارزی که دارد،بالا بودن سرعت تراکنش آن می­باشد.اما کارمزد بالای آن از معایب رمز ارز لایت کوین محسوب می­شود. اکثر صرافی­ها از این رمز ارز استفاده می­کنند.

5 . بیت کوین گلد (BTG)، به صرفه ترین ارز برای استخراج با کارت گرافیک

این رمز ارز به طور اختصاصی برای استخراج با کارت­های گرافیکی طراحی شده است. و یکی از رمز ارز­های محبوب می­باشد. بیت کوین گلد بر پایه الگوریتم Equihash و پروتکل اثبات کار توسعه پیدا کرده است و از مزیت خوب این رمز ارز نوسان کمتر آن نسبت به دیگر آلت کوین­های بازار است. و البته با توجه به این که جایگاه مناسبی در بازار دارد ولی همواره مخالفان و موافقان سرسخت خود را دارد.

6 . زیکش (ZEC)، ارز قابل استخراج با ریگ ماینر

زیکش در سال 2016 وارد دنیای رمز ارز­ها شد و از همان بدو ورود محبوبیت ویژه ای در دنیای رمز ارز­ها پیدا کرد. تراکنش­های انجام شده در زیکش کاملا ناشناس است و از حریم خصوصی بسیار مطمئنی برخوردار است. مزیت دیگر زیکش کامزد پایین آن می­باشد. همچنین  نقل و انتقال خرد به وسیله ی زیکش به راحتی قابل انجام است. رمز ارز زیکش (ZEC) در بسیاری از صرافی­های مشهور پشتیبانی می­شود. و برای خرید و فروش این رمز ارز جای نگرانی وجود ندارد. الگوریتم رمز ارز زیکش با کارت­های گرافیکی بسیار سازگار است و به راحتی می­توان استخراج این رمز ارز را از طریق کارت­های گرافیکی انجام داد.

7 .  الکترونیوم (ETN)

این رمز ارز در سال 2017 وارد دنیای رمز ارز­ها شد.این رمز ارز بر پایه نسخه بروزرسانی شده الگوریتم توسعه داده شده است و برای همین با استفاده از تلفن­های هوشمند قابل استخراج می­باشد.الکترونیوم برای استخراج به وسیله پردازنده یکی از بهترین انتخاب­ها می­باشد.تحلیل گران دنیای رمز ارز­های دیجتال معتقدند این رمز ارز آینده روشنی دارد و بسیار موفق خواهد بود.

8 . دوج کوین (DOGE)

این رمز ارز در بین صد رمز ارز برتر بازار قرار دارد. جالب است که  این رمز ارز ابتدا با هدف سرگرمی وارد حوزه رمز ارز­ها شد سپس بیلی مارکوس رمز ارز دوج کوین را بر اساس الگوریتم Scrypt توسعه داد. و بعد از این، مورد محبوبیت شدید بازار قرار گرفت و کمتر کسی تصور می­کرد چنین رمز ارزی که با هدف سرگرمی وارد دنیای رمرز ارز دیجیتال شده است به چنین درجه محبوبیت برسد. رمز ارز دوج کوین به راحتی با کارت­های گرافیک استخراج یا ماین می­‌شود.

9 . اتریوم (ETH)، بهترین ارز استخراجی با کارت گرافیک

بعد از بیت کوین اتریوم یکی از بهترین رمز ارز­های بازار شناخته شده است. شبکه اتریوم میزبان بسیاری از توکن­های محبوب بازار است و برای همین از جایگاه ویژه ای برخوردار است. سختی استخراج این رمز ارز سبتا به رمز ارز­های دیگر بسیار بالاتر است و برای استخراج آن نیاز به کارت­های گرافیکی با حافظه مجرا و بالاتری می­باشد. الگوریتم این رمز ارز بر پایه Ethash می­باشد. اتریوم از محبوبیت و شهرت بالایی در بازار برخوردار است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه