اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106196414319015

ربات اینستاگرام چیست و برای چه کاری مناسب است؟

کد: 140106196414319015

https://bit.ly/3Lrr9Ir

، (اخبار رسمی): ربات اینستاگرام یکی از بهترین ابزارهای کمکی مجازی برای کاربران است که انجام تمامی امورات اینستاگرام را بر عهده دارد. با تنظیم و مدیریت ربات‌ها می‌توانید امورات خود را به طور خودکار، در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداکثر سرعت انجام دهید.

ربات اینستاگرام چیست و به چه دردی می خورد؟
بهترین راه افزایش فالوور و انجام خودکار فعالیت های اینستاگرام، استفاده از ربات اینستاگرام می باشد.

اکثر بلاگرها برای افزایش فالوور پیج خود از ربات‌ها استفاده می‌کنند. ربات‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بهترینک مراجعه کنید.

امروزه زندگی کردن در دنیای واقعی بدون ارتباط داشتن با دنیای مجازی تقریبا غیر ممکن می باشد، چرا که بسیاری از فعالیت های دنیای واقعی به وسیله دنیای مجازی انجام می شود. بخش زیادی از مشاغل مشتریان خود را از طریق پیج های کاری در اینستاگرام جذب می کنند. ربات اینستاگرام یکی از بهترین ابزارهای کمکی مجازی برای کاربران است که انجام تمامی امورات اینستاگرام را بر عهده دارد. با تنظیم و مدیریت ربات ها می توانید امورات خود را به طور خودکار، در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداکثر سرعت انجام دهید. در این مقاله قصد داریم شما را با ربات اینستاگرام و کاربردهای آن آشنا کنیم لطفا تا پایان مقاله بهترینک همراه ما باشید.

ربات اینستاگرام چیست؟

یکی از راهکارهای راحت و بدون دردسر برای افزایش فالوور در اینستاگرام، ربات اینستاگرام است.در حقیقت با ساخت بهترین ربات اینستاگرام، افزایش فالوور کار بسیار آسانی شده است. ربات ها به کاربران کمک می کنند که بسیار از فعالیت های روزانه خود که شامل فالو، آنفالو، کامنت، پیام دادن، پست گذاشتن و موارد دیگر می باشد را به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

بسیاری از بلاگرهای اینستاگرام از طریق ربات ها به سفارشات مشتریان و تبلیغ های سفارشی آن ها رسیدگی می کنند و یا تولید محتوای پیج خود را به ربات ها می سپارند، در حقیقت رباط ها به عنوان ابزار کمکی برای آن ها است و بدون ربات ها مدیریت پیج کار بسیار دشواری است.ربات های اینستاگرام در کنار مزایا و فواید بسیاری که دارند، ممکن است معایب و ضررهایی نیز داشته باشند که در ادامه به ارائه آن می پردازیم.

مقایسه ربات اینستاگرام با برنامه های افزایش فالوور

مهم ترین تفاوت ربات اینستاگرام با برنامه های افزایش فالوور در ایران این است که برنامه های افزایش فالوور برای افزایش فالوور اینستاگرام، فالوورها را به صورت مستقیم وارد پیج شما می کند به طوری که این فالوورها واقعی نیستند و فیک می باشند. این برنامه ها در پیشرفت پیج شما نقش چندانی ندارند. ربات اینستاگرام کار خود را به طور غیر مستقیم انجام می دهد یعنی از طریق روش های خاصی تمایل اکانت های مورد نظر را به فالو کردن اکانت شما بیشتر می کند، در نتیجه تعداد فالوورها و لایک واقعی اکانت نیز بیشتر خواهد شد.

در اکانت ها و پیج های تجاری ربات ها تمامی فعالیت ها را به صورت خودکار انجام می دهند تا پیج تجاری شما جلوی چشم مردم بیشتر دیده شود و یک نوع تبلیغ و بازاریابی انجام می‌ دهند که موجب افزایش بازدید پیج تجاری می گردند. از جمله فعالیت های ربات اینستاگرام، می توانیم به ارسال لایک، ارسال کامنت و پیام در دایرکت، حذف فالوور فیک، ریپلای استوری ها، ارسال پست زمانبندی شده، تکرار استوری و پست جذب فالوور، کار بر روی لوکیشن، تفکیک جنسیت، آمارگیری جذب فالوور، توقف اتوماتیک و مدیریت تعداد لایک ها و کامنت ها اشاره کنیم.

کاربردها و ویژگی های ربات اینستاگرام

ربات های اینستاگرام به وسیله کارشناسان در سایت های مختلفی طراحی شده است که هر کدام دارای ویژگی های خاصی است.در زیر به ارائه ویژگی ها و کاربردهای بهترین ربات می پردازیم، لطفا همراه ما باشید.

انواع تعامل: برای انتخاب ربات اینستاگرامی باید نوع لایک کردن پست های شما، ارسال دایرکت، ویژه استوری، ریپلای استوری، آنفالو کردن فالوورهای فیک، کامنت گذاشتن بر روی پست ها، فالو کردن و ... را در نظر بگیرید.

هدفگیری: یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد ربات های اینستاگرام، هدفگیری هوشمندانه آن ها است.باید رباتی را انتخاب کنید که در آن هدف برقراری تعامل با کاربران یک محدوده خاص، شهر یا استان مطابق با هشتگ های ویژه و برقراری تعامل با فالوورهای یک پیج خاص اشاره کنیم.

تنظیم سرعت فعالیت: ربات اینستاگرام باید سرعت، لایک، فالو و کامنت گذاری پیج شما را به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد. تنظیم سرعت فعالیت از اصلی ترین وظایف ربات های اینستاگرامی می باشد، در صورتی که سرعت عمل نداشته باشد باعث بلاک شدن پیج شما می گردد.

تنظیم دقیق رفتار ربات: رفتار دقیق ربات ها باید مطابق با مواردی که مورد نظر شما است انجام شود. برای مثال می توانیم بگوییم اگر شما تمایل داشته باشید که لوکیشن خاصی را دنبال کنید و کاربران تنها آن را فالو کنند، باید رباتی را انتخاب کنید که امورات شما را به طور دقیق انجام دهند و از انجام امورات دیگری چون لایک کردن و کامنت گذاشتن خودداری نمایند و یا می توانند به امورات دیگری چون، چه کامنت هایی را در چه زمان و مکانی در پست ها قرار دهند.

برخورداری از هدف گذاری هوشمندانه برای فالو کردن: ربات انتخابی شما باید قابلیت هدف گیری هوشمندانه ای برای فالو کردن افراد را داشته باشد، برای مثال اگر شخصی پست یا استوری شما را لایک کرد و یا برای پست شما کامنت گذاشت، ربات آن را فالو کند.

برخورداری از امنیت بالا: برخورداری از امنیت بالا یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب ربات اینستاگرامی است.این ربات باید شامل ویزگی چون عدم مسدودیت اکانت های اینستاگرااست.در اکثر ربات های اینستاگرامی کد نویسی آن ها به گونه ای انجام می شود که اینستاگرام به فعالیت های شما شک نمی کند و فعالیت شما را بلاک نمی کند.

برخورداری از تعامل طبیعی با کاربران: رباتی که انتخاب می کنید باید به گونه خیلی طبیعی با کاربران تعامل برقرار کند که سبب جذب و نگهداشتن و افزایش فالوور بگردد.

ارائه گزارشات لحظه ای و دقیق: یکی از ویژگی هایی که هر رباتی باید آن را داشته باشد ارائه گزارشات آنی و لحظه ای از تعاملات انجام شده می باشد، یعنی باید به طور دقیق گزارش دهد که چه تعدادی لایک شده، فالور اضافه شده، تعداد کامنت ها، تعداد آنفالوها و موارد دیگر.

فرستادن دایرکت خودکار: این قابلیت یکی از بهترین ویژگی های ربات اینستاگرامی است.یعنی ربات را به گونه ای تنظیم کنید که در صورت دیده شدن هر لایک و یا کامنتی، به طور خودکار از طرف شما در دایرکت پیامی ارسال کند. این پیام های فرستاده شده در دایرکت می تواند شامل پیام هایی چون تبلیغ، خوش آمدگویی و موارد دیگری باشد.

آنفالو کردن اتوماتیک: این ویژگی در بسیاری از ربات ها قرار دارد، به این صورت که اگر شما از طرف کسی آنفالو شوید، به وسیله ربات، شما نیز آن شخص را آنفالو می کنید.

پشتیبانی شبانه روزی آنلاین: ربات های اینستاگرام باید پشتیبانی آنلاین داشته باشند که اگر کاربران دچار مشکل و ابهامی شدند، از طریق ارتباط با کارشناسان پشتیبانی آن مشکل برطرف شود.

معرفی انواع ربات های اینستاگرام

ربات های اینستاگرام زیادی وجود دارد که هر یک دارای ویژگی ها و خصوصیات خاصی می باشند. در ادامه به معرفی برخی از انواع ربات ها می پردازیم:

ربات اینستا فالوجت: فالوجت یکی از محبوب ترین ربات ها در ایران می باشد که در افزایش فالوور کارایی بالایی دارد. ربات فالوجت پس از آپدیت شدن اینستا و شناسایی تمامی ربات ها رویه کار خود را عوض کرد و به سمت خدماتی پایدارتر رفته است، مانند خرید فالوور، خرید کامنت سفارشی، لایک و دیگر خدمات شبکه های اجتماعی. از مهم ترین مزیت های ربات فالوجت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ارائه فالوورهای ایرانی
  • فعال نمودن خودکار فالوور
  • دیگر نیازی به دادن پسورد نیست
  • جذب و ارائه فالوورهای واقعی و حقیقی
  • شناسایی فالوورهای واقعی به صورت تدریجی
  • دارای پشتیبانی آنلاین تلفنی، ایمیل و واتساپ
  • پس از ثبت سفارش این ربات بهد از 10 دقیقه تبادل فالوور برایتان آغاز می شود.

ربات اینستاگرام فالو کمپ: ربات فالو کمپ با شعار اعداد در اینستاگرام اعتبار سازند در مدت زمانی که تهیه شده توانسته است، خدمات زیادی را هم با ربات اینستاگرام و هم پس از آن با ارائه خدمات فروش فالوور و لایک ارائه کند. از مهم ترین ویژگی های آن می توانیم به موارد زیز اشاره کنیم:

  • واریز فوری سفارشات
  • پشتیبانی فعال شبانه روزی
  • درگاه های پرداختی مطمئن و ایمن
  • نماد الکترونیکی سابقه و تجربه بالا در ارائه خدمات

ربات اینبو: ربات اینبو با IP گوشی همراه شما کار می کند، به همین صورت آن را به عنوان یک کاربر حقیقی معرفی نموده اند. این ربات از طریق سازگاری که دارد، با قابلیت قفل دو مرحله ای اینستاگرام امنیت پیج شما را به خطر نمی اندازد. با استفاده از ربات اینبو می توانید یک مدیریت حرفه‌ای و بدون نگرانی به همراه داشته باشید. از برخی قابلیت های آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تنظیم سرعت انجام امورات
  • انجام فالو و آنفالو به صورت اتوماتیک
  • لایک کردن و کامنت گذاشتن به صورت اتوماتیک
  • محدود کردن وظایف این نرم افزار بر حسب ساعت، تعداد لایک و کامنت
  • ایجاد هدف گذاری با اهداف مورد نظر شما برای لایک، کامنت، فالو، آنفالو، پیام دایرکت و ... .

ربات اینستاگرام نینجاگرام: ربات نینجاگرام را فقط می توان روی ویندوز سیستم های کامپیوتر و لپ تاپ نصب کرد و بر روی تلفن های همراه قابل نصب نیستند. به همین علت مورد توجه خیلی از کاربران قرار گرفته است. از مهم ترین مزایا و معایب این ربات در زیر اشاره خواهیم کرد:

از جمله مزایا ربات نینجاگرام می توانیم موارد زری را نام ببریم:

  • ایجاد کامنت های آماده
  • انجام فالو و آنفالو کردن اتوماتیک
  • لایک کردن و کامنت گذاشتن به صورت اتوماتیک
  • قابلیت ایجاد چند اکانت به صورت همزمان و یکسان
  • ایجاد محدودیت های ساعتی، تعداد لایک ها، کامنت ها و موارد دیگر.

از جمله معایب ربات نینجاگرام می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اجرا و عدم نصب روی تلفن های همراه
  • نداشتن گزینه آنفالو کردن فالوورهای فیک
  • برخورداری از یک زبان در محیط کاربری ربات
  • نداشتن قابلیت منتشر شدن پست ها به صورت زمانبندی مشخصی

ربات روبو کلیک: ربات روبو کلیک به عنوان یکی از سرویس دهنده های اینستاگرام عمل می کند به طوری که حفظ و مدیریت اکانت اینستاگرامی شما را به آسانی انجام می دهد. از جمله مزایای این ربات می توانیم به به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افزایش بازدیدهای استوری
  • پیدا کردن اکانت های اسپم
  • فالو و آنفالو کردن به صورت اتوماتیک
  • لایک کردن و کامنت گذاشتن به صورت اتوماتیک
  • جذب و افزایش فالوور از طریق موقعیت های مکانی و هشتگ‌ها

از جمله معایب ربات روبو کلیک می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم

  • عدم برخورداری از گزینه آنفالو کردن اکانت‌های فیک
  • عدم داشتن قابلیت منتشر شدن پست ها به صورت زمانبندی مشخص و خودکار
  • برخورداری از فعالیت های تحت وب و نصب نشدن روی گوشی و سیستم‌های کامپیوتری

ربات اینستاساز: ربات اینستاساز تقریبا از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ربات‌هایی که در بالا نام بردیم برخوردار است.از مهم ترین ویژگی‌ها و مزایای این ربات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نشان دادن میزان بازدهی
  • بدون نیاز به اتصال مداوم به نت
  • جذب و افزایش فالوورهای واقعی
  • حذف و بلاک کردن پیام های توهین آمیز
  • ارسال پست‌ها با توجه به زمانبندی های اعلام شد

از معایب این ربات می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • عدم برخورداری از گزینه آنفالو کردن
  • برخورداری از یک زبان برای استفاده در محیط کاربری
  • برخورداری از فعالیت تحت وب و عدم نصب شدن روی گوشی و سیستم کامپیوتری

کلام آخر

در این مقاله به بررسی این که ربات اینستاگرام چیست و به چه دردی می خورد پرداختیم و دریافتیم که یکی از راه های افزایش فالوور و انجام خودکار فعالیت‌های اینستاگرام، استفاده از ربات اینستاگرام است. ربات‌های اینستاگرام دارای قابلیت های بسیاری است که در این مقاله به بخشی از آن ها پرداختیم. از شما کمال تشکر را داریم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بهترینک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهترینک

وب سایت بهترینک، در زمینه معرفی بهترین های هر حوزه فعالیت می کند. وب سایت بهترینک، با هدف آسان کردن انتخاب برای کاربران اینترنت شروع به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]