اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106296534919015

چگونه زبان انگلیسی را فول شویم؟ +10 راهکار عملی

کد: 140106296534919015

https://bit.ly/3S1d7ji

، (اخبار رسمی): امروزه دانستن زبان انگلیسی کمک زیادی به انسان ها می‌کند. از یافتن فرصت‌های شغلی بهتر گرفته تا درک و فهم عمیق ادبیات انگلیسی که تمام این‌ها نشان دهنده آن است که با مسلط شدن به زبان انگلیسی جهان در دسترس تر خواهد بود.

چگونه زبان انگلیسی را فول شویم؟ + 10 راهکار عملی
زبان انگلیسی، زبان دوم هر کشوری است که از طریق یادگیری آن می توانید پیشرفت زیادی کنید.

زبان انگلیسی، زبان بین المللی و مشترک بین کشور های جهان است، بنابراین یادگیری و مسلط شدن به آن بسیار اهمیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بهترینک مراجعه کنید.

اگر قصد دارید که زبان انگلیسی را بیاموزید، باید قبل این که در مسیر آموزش آن قرار بگیرید، به طور جدی به آن فکر کنید. یادگیری و مسلط شدن به زبان انگلیسی کار آسانی نیست اما ارزشش را دارد و شما می توانید از طریق برنامه هوشمندانه و تمرین مستمر و مداوم به خوبی زبان انگلیسی را یاد بگیرید. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره این که چگونه بتوانیم زبان انگلیسی را فول شویم در اختیارتان قرار دهیم، لطفا تا پایان مقاله همراه ما باشد.

چگونه زبان انگلیسی را فول شویم؟

در سال های اخیر یادگیری زبان انگلیسی نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده است، چرا که یادگیری زبان انگلیسی یکی از ویژگی های متمایز کردن انسان از سایر موجودات جهان می باشد. این مهارت به گونه ای پیشرفت کرده که در سال های آینده کسانی که زبان انگلیسی بلد نباشند به سختی می توانند در جامعه فعالیت کنند. به همین علت افراد به دنبال راهی هستند که بتوانند به راحتی و با سرعت بالاتری زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

آموزشگاه‌های زیادی در ایران وجود دارد اما بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران قرار دارد، که می توانید از طریق آن در مدت زمان کوتاه تری زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید. در ادامه به ارائه مطالبی می پردازیم که با انجام آن ها دشواری های یادگیری زبان انگلیسی برای شما راحت می شود، پس همراه ما باشید.

داشتن هدف و دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی:

داشتن هدف و انگیزه قوی محرک خوبی برای یادگیری سریع و بهتر زبان انگلیسی می شود، بنابراین قبل از شروع هر کاری لازم است هدف آن را مشخص کنید.

داشتن تمرکز و ایجاد انگیزه بر روی موضوع اصلی که قصد یادگیری آن را دارید:

اگر قصد دارید که در زبان انگلیسی فول شوید باید به طور مداوم با خودتان تکرار کنید که دلیل یاد گیری شما چیست و تمام تمرکز خود را بر روی آن بگذارید تا بتوانید از یادگیری آن لذت ببرید و با انگیزه بالایی در مدت زمان کوتاهی به زبان انگلیسی مسلط شوید.

انبوه خوانی به صورت فشرده در مدت زمان کوتاه را کنار بگذارید:

استفاده از روش فشرده خوانی فقط مخصوص شب امتحان است و باعث خستگی می شود، فشرده خوانی روش مناسبی برای خواندن نیست. شما می توانید از طریق برخی نرم افزارها و برنامه ها به طور قابل توجهی در مطالعه زبان انگلیسی صرفه جویی کنید، مطالبی را با توجه به هدفتان بیاموزید که بسیار پرکاربرد و مفید می باشند.

بسیار ببینید، بخوانید و بشنوید:

یکی از تمریناتی که به شما کمک می کند تا زودتر در زبان انگلیسی فول شوید دیدن، کتاب خواندن، موسیقی گوش دادن، فیلم دیدن، شنیدن، رادیو به زبان انگلیسی و ... می باشد. هنگامی که شما فیلمی را میبینید، ذهن شما مجبور می شود که هر چیزی را که می بیند و می شنود، تلفظ، لهجه ها و کلمات را در همان زمان کوتاه، یاد بگیرد.

آوردن لغات مختلف در متن: برای یادگیری زبان انگلیسی سعی کنید انواع لغات را در متن بیاورید، چرا که آوردن لغات در متن سبب یادگیری بیشتر آن ها می شود. حفظ کردن و بخاطر سپردن لغات به صورت لیست های جداگانه کسل کننده است و باعث خستگی زود هنگام شما می شود.

تمرین مداوم و مستمر و نترسیدن از اشتباه:

تمرین مداوم و مستمر باعث می شود که شما به یادگیری زبان انگلیسی عادت کنید و همین موضوع انگیزه شما را برای مسلط شدن به زبان انگلیسی زیاد می کند بنابراین واجب است که هر روز تمرین داشته باشید. برای این که زبان را به خوبی یاد بگیرید باید اشتباه کنید، اشتباه و شکست باعث یادگیری می شوند. با اشتباه کردن می توانید نقاط ضعف خود را پیدا کنید و آن ها را تقویت کنید.

بکارگیری از منابع آسان و پرکاربرد:

استفاده از منابعی که سخت و پیچیده نیستند اولین اقدام برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد. برای مثال اگر سطح زبان شما به صورت پایه و مبتدی باشد، اگر از کتاب هایی با سطح بالا استفاده کنید سبب نا امیدی شما می شود، چرا که باید از منابعی در حد ساده تا متوسط استفاده کنید. انتخاب منابع به سطح شما بستگی دارد. همچنین اگر کسی فقط به دنبال مکالمه باشد باید به دنبال فیلم ها و فایل های صوتی باشد.

اهداف یادگیری زبان انگلیسی

  • ایجاد موقعیت های شغلی بهتر و بیشتری
  • فعالیت و سوخت و ساز مغز را زیاد می کند.
  • ایجاد روابط عمیق دوستی بین فرهنگ ها
  • کشف می کنید و به خود ایمان می آورید که می توانید.
  • بر ترس خود برای بلد نبودن زبان انگلیسی غلبه می کنید.
  • از طریق یادگیری زبان دوم منطق درونتان رشد خواهد کرد.
  • هدف تحصیل، مهاجرت، شغلی، سفر و ارتباطات، پیشرفت شخصی
  • از کارهای هنری، فیلم ها، موسیقی، رادیو به زبان اصلی لذت می برید.
  • می توانید از دیدگاه یک خارجی به فرهنگ کشور خودتان توجه و بررسی کنید و دیدتان نسبت به فرهنگ های دیگر باز می شود.
  • در مناطق گردشگری باهوش عمل می کنید، می توانید با توریست ها صحبت کنید و یا بتوانید در جاهایی چون موزه ها نوشته ها را به راحتی بخوانید و معنی آن را متوجه شوید.

10 راهکار عملی برای تسلط بهتر بر روی زبان انگلیسی

تماشای فیلم و کارتون به زبان اصلی:

تماشای فیلم یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه می باشد. انتخاب فیلم سلیقه ای است و شما می توانید هر فیلمی که بخواهید را انتخاب و تماشا کنید. اما پیشنهاد ما به شما فیلم های انیمیشنی است چراکه لغات بیشتری دارد و به شما کمک بهتری می کند.

تهیه دفتر خاطرات:

یکی از روش های تقویت زبان انگلیسی نوشتن خاطرات روزمرگی می باشد. این کار سبب می شود مهارت نوشتن شما در مدت زمان کوتاهی به سرعت تقویت شود. حتی می توانید خاطرات و نوشته هایتان به صورت وبلاگ با زبان آموزان سراسر جهان به اشتراک بگذارید، از این راه می توانید بازخوردتان را ببینید و مشکلاتتان را اصلاح کنید.

گرامر و کلمات را از روش های جدید و آنلاین بیاموزید:

اگر فکر می کنید که باید گرامرها را بیشتر مرور کنید و با دایره لغات شما یکی نیست، می توانید از طریق وب سایت های آموزش زبان انگلیسی این کار را انجام دهید. در بیشتر سایت ها آموزش زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته به صورت رایگان است به این صورت زبان آموزان می توانند در کنار کلاس ها و کتاب های فشرده از این سایت ها نیز استفاده کنند و این روش برای آن ها کاملا مقرون به صرفه می باشد.

انگلیسی صحبت کردن با دوستان و آشنایان:

صحبت کردن زبان انگلیسی هر چند که دارای خطا باشد اما می تواند ذهن شما را برای مسلط شدن آماده سازد. یکی از روش هایی که به سرعت سطح زبان انگلیسی شما را بالا می برد حرف زدن شما با خودتان می باشد.

شرکت کردن در دوره های فشرده آموزشی آنلاین:

همانطور که می دانید امروزه کلاس ها و دوره های آموزشی آنلاین زیادی وجود دارد که در یک دوره زمانی خاصی، سطح مهارت شما را در زبان انگلیسی افزایش می دهد. استفاده از این دوره ها برای یادگیری و درک درست زبان انگلیسی بسیار مهم می باشد.

بکارگیری از اپلیکیشن ها و بازی های انگلیسی زبان:

بکارگیری از اپلیکیشن ها و بازها، یکی از مفرح ترین روش ها برای یادگیری سریع زبان انگلیسی می باشد. این روش یکی از محبوب ترین روش ها در بین زبان آموزان است چرا که ماهیت این نرم افزارها فقط آموزش نیست و این باعث شده که به طور ناخوداگاه مدت زمان زیادی را صرف فعالیت در اپلیکیشن های آموزشی و یا بازی های انگلیسی کنید.

سفر کردن به یک کشور خارجی انگلیسی زبان:

اگر شرایط لازم را دارید به یک کشور انگلیسی زبان سفر کنید تا بتوانید یک تجربه عالی از غرق کردن خودتان از زبان جدید پیدا کنید. وقتی تمام افرادی که در اطراف شما هستند، انگلیسی صحبت کنند شما بجای فکر کردن به زبان فارسی به زبان انگلیسی فکر می کنید. اگر امکان سفر برایتان وجود ندارد می توانید در اینستاگرام و یا توییتر دوستان انگلیسی پیدا کنید تا از طریق چت کردن سطح مهارت زبان انگلیسی خود را گسترش دهید.

ترکیب زبان انگلیسی با زندگی روزمره:

زمانی که شما به یادگیری زبان انگلیسی می پردازید مهم است که زبان انگلیسی بخشی از زندگی شما شود. شما می توانید مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی را به بعد از کلاس موکول کنید اما این را باید بدانید که از این طریق پیشرفت چندانی نخواهید کرد. هنگام یادگیری زبان تکرار و ثبات آن مهم است برخی از مواردی که سبب ترکیب زندگی و زبان انگلیسی می شوند عبارتند از: نوشتن لیست خریدها به زبان انگلیسی، هنگامی که تلویزیون تماشا می کنید زیر نویس انگلیسی به برنامه ها اضافه کنید، پست های شبکه های اجتماعی تان را علاوه بر زبان مادری، به انگلیسی هم ترجمه کنید، هر پستر و یا بیلبوردی که می بینید به انگلیسی ترجمه کنید.

خرید و یا دانلود دیکشنری:

اگر به کلاس زبان انگلیسی می روید داشتن یک دیکشنری یا فرهنگ لغت پایه برای تان واجب است این کتاب ها به شما کمک می کند تا به سرعت کلمه مورد نظرتان را در موقعیت های خاص خود پیدا کنید شما در کنار کتاب درسی که دارید باید از دیکشنری ها نیز استفاده کنید تا بتوانید بر روی لغات تسلط پیدا کنید.

تسلط به معنای کمال نیست:

کسانی که زبان انگلیسی بلد نیستند، هنگامی که به افرادی که انگلیسی صحبت می کنند، نگاه می کنند فکر می کنند که آن ها کامل صحبت می کنند اما این گونه نیست چرا که فقط تعداد کمی از انگلیسی زبانان بومی، به درستی انگلیسی صحبت می کنند. حتی کسانی که زبان مادری آن ها انگلیسی است در صحبت کردن دچار خطا می شوند. تسلط به زبان انگلیسی به معنای ارتباط معنادار کمال غنی از فرصت های فرهنگی و حرفه ای است که با زبان همراه می باشد.

مطلب پیشنهادی: چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم و قبول شویم؟

کلام آخر

در این مقاله به بررسی این که چگونه زبان انگلیسی را فول شویم پرداختیم و دریافتم که امروزه دانستن زبان انگلیسی کمک زیادی به انسان ها می کند. از یافتن فرصت های شغلی بهتر گرفته تا درک و فهم عمیق ادبیات انگلیسی که تمام این ها نشان دهنده آن است که با مسلط شدن به زبان انگلیسی جهان در دسترس تر خواهد بود. از شما کمال تشکر را داریم که تا پایان مقاله همراه ما بودید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بهترینک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهترینک

وب سایت بهترینک، در زمینه معرفی بهترین های هر حوزه فعالیت می کند. وب سایت بهترینک، با هدف آسان کردن انتخاب برای کاربران اینترنت شروع به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش