اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106276530420643

تزریق ژل لب چیست؟

کد: 140106276530420643

https://bit.ly/3Sbz7b0

، (اخبار رسمی): چند سالی است که تزریق ژل به منظور جوانسازی پوست یا تقویت نواحی مختلف صورت (لب ها، گونه ها، چانه و...) و بدن سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. ژل‌ها مخلوطی از مواد شیمیایی و بیولوژیکی هستند که پس از اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو در سراسر جهان برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

چند سالی هست که تزریق ژل به منظور جوانسازی پوست یا تقویت نواحی مختلف صورت و بدن سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. ژل ها مخلوطی از مواد شیمیایی و بیولوژیکی هستند.

تکنیک های تزریقی به دلیل غیرتهاجمی بودن توانسته است نظر بسیاری از افراد در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست را به خود جلب کند. از بین تمامی روش‌های موجود، تزریق ژل به دلیل بی خطر بودن و نداشتن عوارض جانبی مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. زیرا در حال حاضر ژل‌های حاوی مواد کاملا طبیعی و بی ضرر وارد بازار شده است. البته توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه نهایی مطلوب، انتخاب یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص در این زمینه بسیار مهم است.

ژل چگونه تزریق می شود؟

چند سالی هست که تزریق ژل به منظور جوانسازی پوست یا تقویت نواحی مختلف صورت (لب ها، گونه ها، چانه و...) و بدن سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. ژل‌ها مخلوطی از مواد شیمیایی و بیولوژیکی هستند که پس از اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو در سراسر جهان برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. با تزریق این پرکننده های پوستی در مکان های مناسب، می توانید به راحتی حجم از دست رفته پوست صورت را که منجر به ایجاد چین و چروک شده است، بازیابی کنید.

تزریق ژل یکی از روش های کم هزینه و راحت است که عوارض جانبی کمی دارد. به همین دلیل سالانه بیش از یک میلیون زن و مرد از این روش درمانی برای جوانسازی پوست خود استفاده می کنند. به صراحت می توان گفت که بعد از تزریق بوتاکس، رایج ترین و محبوب ترین روش جوانسازی پوست، تزریق ژل است.

مرحله 1: ارزیابی چهره و نقشه برداری

اگر استفاده از ژل های بافت نرم تزریقی را انتخاب کنید، یک متخصص پوست آموزش دیده ظاهر صورت، رنگ پوست و نواحی از صورت شما را که نیاز به بهبود دارند ارزیابی می کند. نقاط فرورفته مانند زیر چشم یا نقاط کم حجم مانند لب و چانه را می توان به عنوان محل مناسب برای تزریق ژل شناسایی کرد و از نواحی تحت درمان عکسبرداری کرد.

مرحله دوم: تمیز کردن و بیهوشی

خوب است بدانید که تزریق ژل یک روش بدون درد نیست. محل تزریق با یک سواب پنبه ای مرطوب شده با محلول آنتی باکتریال تمیز می شود. سپس با استفاده از کیسه یخ، پماد بی حس کننده یا تزریق بی حس کننده موضعی، نواحی مورد نظر را بی حس می کنند تا از میزان درد در محل تزریق کاسته شود.

مرحله 3: تزریق

تزریق هر نقطه معمولاً فقط چند ثانیه طول می‌کشد و سپس پزشک اقدام به ماساژ و ارزیابی نتیجه می‌کند تا در صورت نیاز، فیلر بیشتری تزریق شود. بسته به تعداد نواحی مورد درمان، کل فرایند ممکن است 15 دقیقه یا حداکثر یک ساعت طول بکشد.

مرحله 4: دیدن نتایج و پاکسازی

هنگامی که نتایج از نظر پزشک و زیباجو مورد رضایت واقع شد، علامت‌هایی که با مارکر مشخص شده بودند پاک می‌شود. ممکن است یک بسته یخ برای کاهش تورم و کاهش ناراحتی به شما پیشنهاد شود. اگرچه ممکن است نواحی تحت درمان برای یک یا دو روز کمی حساس باشند، اما معمولاً آنقدر دردناک نیست که به مصرف داروهای مسکن نیاز باشد.

انواع ژل از نظر ماندگاری
معمولا نتیجه تزریق ژل در همان جلسه اول قابل مشاهده است و به همین دلیل این محصول زیبایی در بین افراد محبوبیت بیشتری دارد. یکی از مواردی که در تهیه انواع ژل و فیلر باید به آن توجه کرد این است که ژل خریداری شده علاوه بر استانداردهای لازم باید مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز باشد. انواع ژل به طور کلی از نظر دوام به سه گروه تقسیم می شوند:

ژل موقت:

ژل موقت حاوی هیالورونیک اسید، کلاژن، چربی بدن و هیدروکسید کلسیم است. این ژل برای افزایش حجم لب ها، گونه‌ها و فرم دادن به سایر قسمت های بدن استفاده می‌شود.

ژل های نیمه دائمی:

از این دسته از ژل ها بیشتر برای پرکردن خطوط عمیق صورت و درمان افتادگی استفاده می شود. توجه داشته باشید که پرکردگی های نیمه دائمی بعد از چند هفته نیاز به ترمیم دارند.
ژل دائمی:

پرکننده‌های دائمی در برندهای مختلف تولید می شوند. اما تنها تعداد محدودی از آنها توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شده است. تخلیه پرکننده‌های دائمی کمی دشوار است و عوارض جانبی بیشتری مانند عفونت برای فرد ایجاد می کند. بنابراین استفاده از آن به هیچکس توصیه نمی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]