اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107026539520643

عوارض و معایب تغییر فرم بینی با تزریق ژل

کد: 140107026539520643

https://bit.ly/3C73sCg

، (اخبار رسمی): عارضه ای که این روش کاملا سرپایی و غیر جراحی دارد التهاب و قرمزی بعد از تزریق است که پس از چند ساعت از بین می رود. متاسفانه تنها عیبی که این تغییر فرم بینی دارد ماندگاری کوتاه مدت آن است. معمولا تزریق ژل به نواحی مختلف صورت ماندگاری بین 6 ماه تا یک سال را خواهد داشت.

عوارض و معایب تغییر فرم بینی با تزریق ژل
عوارض و معایب تغییر فرم بینی با تزریق ژل

در مقابل هزینه جراحی بینی، تزریق ژل بسیار به صرفه و کم هزینه است.در برخی مراکز این روش با نام پزشکی رینوپلاستی مایع شناخته شده است.اصلاح فرم بینی توسط فیلرهای متنوعی قابل انجام است.

عارضه ای که این روش کاملا سرپایی و غیر جراحی دارد التهاب و قرمزی بعد از تزریق است که پس از چند ساعت از بین می رود.
متاسفانه تنها عیبی که این تغییر فرم بینی دارد ماندگاری کوتاه مدت آن است. معمولا تزریق ژل به نواحی مختلف صورت ماندگاری بین 6 ماه تا یک سال را خواهد داشت. در بعضی موارد تزریق بوتاکس نیز در ناحیه بالای پل بینی انجام می شود.

مزایای اصلاح فرم بینی بدون جراحی

در مقابل هزینه جراحی بینی، تزریق ژل بسیار به صرفه و کم هزینه می باشد.در برخی مراکز این روش با نام پزشکی رینوپلاستی مایع شناخته شده است.اصلاح فرم بینی توسط فیلرهای متنوعی قابل انجام است.

توصیه های لازم برای تزریق فیلر بینی

اصلاح فرم بینی با روش تزریقات باید توسط پزشک با تجربه انجام شود زیرا بینی یک ناحیه حساس و نزدیک به چشم است و عروق خونی دارد. اگر یک فرد غیرمتخصص که شناختی از آناتومی بینی ندارد این کار را انجام دهد مشکلات حادی مانند مرگ بافت، عوارض عروقی، اختلال و تاری در بینایی ایجاد می شود.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر بینی

یک هفته قبل از انجام کار از مصرف داروهایی مانند ایبوپروفن، آسپیرین، ویتامین E و دیگر مکمل های رقیق کننده خون خودداری کنید. در صورت مصرف هرگونه از این موارد حتما به پزشک اطلاع دهید.
میزان ویتامین K در خون اهمیت دارد زیرا مستقیما بر سطح کبودی پوست تاثیر می گذارد. به مقدار زیادی سبزیجات میل کنید تا این ویتامین در خون به اندازه کافی وجود داشته باشد.

می توانید قبل از مراجعه وعده غذایی خود را میل نمایید و آب بنوشید و استرس نداشته باشید.

هدف از اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

روش غیر جراحی اصلاح فرم و زیبایی بینی با تزریق فیلر برای بسیاری از بیماران گزینه مناسبی است. دلیل این امر آن است که نتیجه فیلر بینی به سرعت مشخص می شود، ارزان ‌تر و کم تهاجمی تر از جراحی زیبایی بینی است و برخلاف آن هیچ گونه درد و خونریزی و بخیه ای را به همراه ندارد.. میزان استفاده از فیلرها جهت اصلاح فرم بینی برای بیماران از شخصی به شخص دیگر متفاوت می ‌باشد زیرا هر فردی دارای بینی متفاوت و خواستار نتایج متفاوتی هستند.

هدف از تزریق فیلر بینی آن است که هر بیمار به بهترین و طبیعی ‌ترین نتایج ممکن در این فرآیند دست یابد. این بدان معناست که برای برخی از بیماران بهترین روش برای رسیدن به نتیجه مطلوب مورد نظر آن ها انجام عمل جراحی بینی است. بهتر است قبل از انجام این پروسه درمانی حتما با یک متخصص پوست خوب مشورت نمایید تا تعیین شود که کدام گزینه برای شما مناسب‌ تر است.

ماندگاری فیلر بینی

از فیلر برای اضافه کردن حجم به پل بینی، نوک بینی یا ناهمواری‌ هایی در نواحی مختلف آن استفاده می ‌شود. افرادی که دارای قوز بزرگ بر روی بینی خود هستند و یا بینی با دفرمیتی ‌های حاد دارند (انحراف ناشی از شکستگی و مشکلات تنفسی ناشی از انحراف بینی ) به احتمال زیاد عمل جراحی بینی گزینه بهتری برای آن ها خواهد بود زیرا شاید نیاز به پروتزهای دائمی باشد .

معمولا تزریق فیلر به بینی برای افراد بسته به شرایط و انتظارات و صلاح دید پزشک متخصص تکرار می‌شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. فیلر به آرامی به بینی تزریق می ‌شود و هنگامی که بیمار به ظاهر مورد نظر خود رسید، تقریباً ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری آن طول می ‌کشد. از آنجایی که بدن با گذشت زمان به طور طبیعی هیالورونیک اسید را متابولیزه می‌ کند، بیشتر بیماران در هر ۶ تا ۱۲ ماه برای تکرار آن مراجعه می ‌کنند تا زیبایی بینی خود را در بهترین شکل ممکن نگه دارند. رینوپلاستی بر پایه فیلر نتایج فوری را ارائه می ‌دهد و روشی بسیار آسان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی