اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106306537920643

لاغری موضعی با مزوتراپی

کد: 140106306537920643

https://bit.ly/3R7dR54

، (اخبار رسمی): مزوتراپی لاغری یکی از جدیدترین روش‌های لاغری غیرتهاجمی و جایگزینی غیر جراحی برای لیپوساکشن برای خانم ها و آقایان است. این روش باعث کاهش سلولیت و چربی در تمام قسمت‌های بدن می شود. مزوتراپی از میکرو سوزن‌ها به لایه میانی پوست با داروهای معمولی برای رساندن مواد به قسمت خاصی از بدن استفاده می‌کند.

لاغری موضعی با مزوتراپی
لاغری موضعی با مزوتراپی

 این روش باعث کاهش سلولیت و چربی در تمام قسمت‌های بدن می‌شود. مزوتراپی از میکرو سوزن‌ها به لایه میانی پوست با داروهای معمولی برای رساندن مواد به قسمت خاصی از بدن استفاده می‌کند. 

سال‌ها پیش، یک پزشک فرانسوی درمانی برای بیماری های عروقی و عفونی، آسیب های ورزشی و بهبود گردش خون ایجاد کرد. در این روش درمانی، مقادیر کمی از داروهای مختلف به طور مستقیم به لایه های زیرین پوست، لایه چربی و بافت همبند زیر پوست تزریق می‌شود. در حال حاضر کاربرد این تکنیک که مزوتراپی نام دارد بسیار گسترده تر از درمان‌های کشف شده توسط این پزشک فرانسوی است.

مزوتراپی در سراسر جهان برای جوانسازی پوست، رفع چین و چروک، روشن شدن پوست، رفع آکنه و حتی کاهش وزن استفاده می‌شود. پس از کشف مزایای مزوتراپی، پزشکان بسیاری در فرانسه و آمریکا این حرفه را آموختند، به تدریج مزوتراپی و زیبایی به روشی رایج در سراسر جهان تبدیل شد. اما مزوتراپی لاغری چگونه انجام می‌شود؟

مزوتراپی چیست؟

آیا مزوتراپی برای لاغری صورت عوارض خاصی دارد؟

مزوتراپی شامل تزریق مقادیر میکروسکوپی دارو، عصاره های گیاهی، هومیوپاتی ها و ویتامین ها به مزودرم است. مزودرم لایه ای از چربی و بافت زیر پوست است. بسته به نیازهای خاص فرد، پزشک ممکن است فرمول خاصی را برای درمان انتخاب کند. روش مزوتراپی بدون سوزن نیز وجود دارد که کاملا غیر تهاجمی است و از فناوری اولتراسوند برای ایجاد کشش در مواد زیر پوست استفاده می کند. این روش نیازی به بیهوشی ندارد، اگرچه در نواحی تحت درمان به درخواست مشتری از بی حسی موضعی استفاده می‌شود. داروهای تزریقی سلول های چربی را می شکنند و سپس بدن از شر آنها خلاص می‌شود.
مزوتراپی می‌تواند چربی‌های ناخواسته روی صورت، چانه، بازوها، پشت، باسن، ران ها و پاها را درمان کند. مزوتراپی صورت برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می‌شود.

مزوتراپی برای لاغری

مزوتراپی لاغری یکی از جدیدترین روش های لاغری غیرتهاجمی است و جایگزینی غیر جراحی برای لیپوساکشن برای خانم ها و آقایان است. این روش باعث کاهش سلولیت و چربی در تمام قسمت های بدن می‌شود. مزوتراپی از میکرو سوزن ها به لایه میانی پوست با داروهای معمولی یا هومیوپاتی برای رساندن مواد به قسمت خاصی از بدن استفاده می‌کند.
این روش برای افراد چاق مناسب نیست و جایگزینی برای رژیم غذایی مناسب و تناسب اندام است. اما به خلاص شدن از شر چربی های اضافی و سمج در بسیاری از قسمت های بدن کمک می کند و در درمان سلولیت تاثیر بسیار خوبی دارد. در زیر با مزایای مزوتراپی بیشتر آشنا خواهید شد:
بدون جراحی:

بدون نیاز به جراحی، بدون باند یا بانداژ و در نتیجه خطرات جراحی وجود ندارد.
سریع: متوسط ​​زمان درمان 20 تا 50 دقیقه است.

بدون زمان بهبودی:

 پس از مزوتراپی در هر قسمت از بدن، می توانید بلافاصله به سر کار یا فعالیت های عادی روزانه خود بازگردید.
درمان سلولیت: به طور قابل توجهی سلولیت را در دراز مدت بهبود می بخشد.
از شر چربی خلاص شوید: برای چربی می تواند بسیار مفید باشد.
ضایعات اسکلروتیک: بافت اسکلروتیک را می‌شکنند.
گردش خون: گردش خون موضعی را بهبود می‌بخشد.
غدد لنفاوی: تخلیه لنفاوی را بهبود می‌بخشد.
جوانسازی پوست: به جوانسازی پوست کمک می‌کند.
سلامت پوست: پوست را نرم و لطیف می کند.

مزوتراپی چگونه به کاهش چربی کمک می کند؟

مزوتراپی به دو دسته تقسیم می‌شود:
مزوتراپی با لیپولیز با استفاده از سوزن و مزوتراپی فرسایشی سلول های چربی را بر اساس الکتروپوریشن حذف می‌کند.

مزوتراپی برای لیپولیز:

مزوتراپی به صورت تزریقی در مناطقی که نیاز به حل شدن چربی و بهبود سلولیت دارند استفاده می‌شود. هدف از این روش قرار دادن مواد بیشتر زیر پوست است. محلول‌های حاوی مواد محلول در چربی به سرعت عمل می‌کنند و می‌توانند روی شکم، ران، زانو، بالای بازو و باسن استفاده شوند. عمق تزریق برای جلوگیری از آسیب بسیار مهم است و باید مراقب بود که در محل تزریق عفونت ایجاد نشود، بنابراین باید توسط متخصص انجام شود. برای بهترین نتیجه، حداقل 6 تا 8 جلسه در فواصل 10 تا 14 روز توصیه می‌شود.


مزوتراپی Ablative:

مزوتراپی بدون سوزن شامل استفاده از دستگاه خاصی است که کانال های کوچکی را روی سطح پوست ایجاد می کند. از طریق این کانال ها محلول ها وارد اپیدرم می شوند تا به عمق مورد نیاز برسند. مزایای این درمان غیر تهاجمی بودن، راحتی و بدون آسیب بودن آن است، به این معنی که می توانید بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی