اطلاعات تماس
  • 031326*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286531619383

علت استفاده پودر چربی دامی چیست؟

کد: 140106286531619383

https://bit.ly/3QTVLU4

، (اخبار رسمی): چربی می‌تواند از مهمترین عوامل تغذیه‌ای موثر بر رشد و تولید گاوهای شیرده باشد.

علت استفاده پودر چربی دامی چیست؟
پودر چربی خالص

تحقیقات و پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد که چربی می تواند از مهمترین عوامل تغذیه ای موثر بر رشد و تولید گاوهای شیرده باشد. انرژی ناکافی مصرفی در گاوها در ابتدای دوران شیردهی عملکرد تولیدی آن ها را کاهش می دهد. زمانی که دام با منابع کم انرژی تغذیه شوند، دیر به سن بلوغ جنسی و شیردهی می‌رسند.

وقتی مواد غذایی مصرفی نتوانند نیازهای مهم و اساسی غذایی افزایش یافته به منظور تولید شیر را برطرف سازد، تعادل منفی انرژی اتفاق و در این شرایط نیاز انرژی به طور ناقص و از طریق متابولیسم ذخایر موجود در بدن برطرف می شود که این امر به نوبه خود باعث کاهش وزن بدن می شود.
یکی از روش های رسیدن به تراکم حداکثری انرژی در جیره غذایی اضافه کردن پودر چربی دامی است. پودر چربی دامی خالص با دارا بودن بالاترین اسید چرب به عنوان قابل جذب ترین و مهم ترین اسید چرب در جیره دام می تواند انرژی مورد نیاز را تامین کند. این ویژگی مهم ترین دلیلی است که به خوبی علت تمایل دامداران به استفاده از پودر چربی دامی را توجه می‌کند. اگر شما هم دامدار هستید توصیه می کنیم که از این محصول استفاده کنید.

فواید پودر چربی دامی خالص
زمانی دامداران تشویق به استفاده از پودر چربی دامی می شوند که فواید فوق العاده آن را بداند. در حقیقت همه دامداران به دنبال فواید محصولی که خریداری می کنند، هستند. فواید و مزایای زیادی برای پودر چربی دامی ذکر شده است اما ما سعی کرده ایم مهم ترین آن ها و آن دسته از فواید که صحت آن ها تایید شده است را ذکر کنیم.
افزایش تولید شیر در پی استفاده از پودر چربی دامی به خوبی مشهود است.
افزایش ترکیبات شیر و کاهش خطر افت چربی شیر که یکی از مهم ترین دلایل تاثیر گذار روی قیمت نهایی شیر است و دامداران توجه زیادی به آن دارند.
بهبود نمره وضعیت بدنی که به گاو کمک می کند تا پس از زایش، سریع تر به تعادل مثبت انرژی باز گردد. این مورد از نظر علمی یکی از مهمترین دلایل توصیه به استفاده از پودر چربی دامی به حساب می آید.
بهبود تولیدمثل که این ویژگی پودر چربی دامی هم برای دامداران بسیار مهم است و اکثر دامداران توجه زیادی به آن می کنند.
پودر چربی دامی بر خلاف مکمل های چربی پالمی، پس از زایش و طی تعادل منفی انرژی، به جای ذخیره در کبد و بافت چربی گاو، برای تولید انرژی در کبد و عضله مورد استفاده قرار می‌گیرد.
حفظ تراکم انرژی جیره در هنگام افزایش سطح علوفه بدون کاهش هضم فیبر
حفظ ماده خشک مصرفی
کاهش استرس عوارض گرمایی که یکی از فواید مهم پودر چربی دامی به حساب می آید.
برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان گروه همگام تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031326*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی