اطلاعات تماس
  • 031326*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207237633419383
در دسترس نیست

استفاده از سم مگس دامداری

کد: 140207237633419383

، (اخبار رسمی): یکی از روش هایی که به شما کمک می کند سم مگس دامداری را راحت تر استفاده کنید و این حشرات مزاحم را از روی بدن دام از بین ببرید، اسپری کردن محلول شیمیایی است. این سم، یک حشره کش است که می ‌تواند به صورت امولسیون آب از طریق اسپری های شیمیایی روی بدن دام به کار رود.

استفاده از سم مگس دامداری
استفاده از سم مگس دامداری

برای اینکه بتوانید به طور بهینه از سم مگس دامداری استفاده کنید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • تخم ها و لاروها های مگس در مواد آلی گرم و مرطوب مانند توده ‌های گلی رشد می کنند، بنابراین در ابتدا این مکان ها را که موقعیت خوبی برای رشد و نمو مگس دامداری است، با سموم مناسب سمپاشی کنید.
  • مناطقی که آلودگی ها یا هر گونه جرم و کثیفی روی بدن دام جمع می شود، منبع خوبی برای رشد مگس ها و تخم ریزی آنها است. مثلاً آلودگی ‌های جمع شده در زیر آرواره ها یا گوشه و کنار محیط دامداری یا اطراف گوش دام برای تجمع مگس ها محیط خوبی است. این قسمت ها را به خوبی سمپاشی کنید.
  • در دامداری ها که انواع گاو گوشتی و گاو شیرده نگهداری می شود، موقعیت نگهداری گوساله ها یکی از مناطق پرخطر برای رشد و نمو مگس دامداری است. بهداشت مکان نگهداری گوساله ها بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.
  • در قسمت هایی از دامداری که کودها نگهداری می ‌شوند نیز رشد و نمو مگس دامداری بسیار اتفاق می ‌افتد. انواع یونجه و کاه یا خوراک دام که در محیط بیرون انباشته شده است می تواند به عنوان مکان های خوبی برای توسعه و رشد مگس ها عمل کند. برای جلوگیری از ابتلای دام به این مگس ها سعی کنید حیوانات را در محوطه تمیز، آزاد بگذارید.
  • انواع مگس های گزنده و مگس های خانگی در دامداری ها رشد می کنند. سرعت رشد مگس ها و تخم ریزی آنها بسیار سریع است، بنابراین باید به سرعت و در فصل مناسب از سموم استفاده کنید.
  • مقدار نوع و دفعات استفاده از سم مگس دامداری به عوامل مختلفی نظیر نوع دام، شدت حمله مگس ها و شرایط محیط دامداری بستگی دارد. درباره استفاده از انواع سموم برای دفع مگس دامداری حتماً از کارشناسان راهنمایی بخواهید.

بهترین سم مگس به چه سمی گفته می شود؟
بهترین سم مگس دامداری سمی است که ویژگی های بسیاری را در اختیار دامدار برای برطرف کردن آفات قرار می دهد. در حقیقت سم مگس دامداری براساس ویژگی ها دسته بندی می شود. عموما اکثر سم ها به عنوان ماده اولیه فعال استفاده می شوند و به حالت اسپری اعمال می شود.

یکی از نقاط افتراق میان سم مگس دامداری های مختلف ماندگاری و نقطه اثر است. بهترین سم دارای ماندگاری بیش از 3 ماه و همچنین اثرگذاری سریع بر روی انواع مگس خواهد بود. لازم به ذکر است که بهترین سم مگس دامداری را می توانید در داخل و خارج بناها و ساختمان ها به کار ببرید. همچنین این سم ایزومری کاملا خالص بوده و 100 درصد فعال است و بیشترین قدرت را جهت از بین بردن جمعیت مگس دارد.

سم مگس دامداری های جدید که با مکانیسم های پیشرفته تولید شده اند از پرثروئید هستند که قدرت مقابله با جمعیت بالایی از انواع مگس ها و خانواده جمعیت آن ها را دارند. یکی از ویژگی ها قابل توجه در مورد سم مگس دامداری باکیفیت این است که 90 الی 120 روز پس از استفاده همچنان فعال است. شاید در ابتدا این موضوع اهمیت زیادی نداشته باشد اما زمانی که می خواهید یک محل بزرگ را سم پاشی کنید به خوبی این مزیت برایتان معنی پیدا می کند.

این مزیت شما را از سم پاشی های متعدد سالیانه خلاص می کند. برای تهیه بهترین سم مگس دامداری باید به مراکز معتبر مراجعه کنید و ویژگی محصولات مختلف را مقایسه کنید. برای این موضوع فروشگاه های اینترنتی بسیار کمک کننده هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031326*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی