اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106296535119170

خرید میدرنج 10 اینچ

خرید میدرنج

کد: 140106296535119170

https://bit.ly/3qOznkD

، قدس , (اخبار رسمی): برای خرید میدرنج 10 اینچ باید بدونید که کارایی میدرنج در سیستم صوتی خودرو چیست: میدرنج‌ها با توجه به اسمشان یعنی برای باز تولید فرکانس میانی یا رنج میانی صدا به کار میروند. میدرنج ها بر خلاف بلندگوها صفحه ثابتی دارند و ایکس مکس کمتری نسبت به بلندگوها انجام می‌دهند.

خرید میدرنج
خرید میدرنج 10 اینچ برند های مختلف در فروگاه سیستم صوتی ماریامارکت

برای خرید میدرنج های 10 اینچ اول باید به توان مداوم آنها یعنی rmsهر محصول دقت کنید و متناسب با امپلی فایرتون محصول را انتخاب کنید.

میدرنج ها بر خلاف بلندگوها صفحه ثابتی دارن و ایکس مکس کمتری نسبت به بلندگوها انجام میدهند، اگر فرکانس شنیداری ما بین 20هرتز تا 20000هرتز باشه میدرنج ها فرکانس بین 100تا 1000هرتز رو در بر میگیرند.

میدرنج ها انواع مختلفی دارند مثل میدرنج های بولت دار یا کاپدار و همچنین سایز میدرنج ها مانند ساب ووفرها متفاوت است

سایز میدرنج از 3اینچ شروع میشه تا 12 اینچ

متداولترین نوع سایز میدرنج ها بین 6 و اکثر 8 اینچ هستند

تفاوت صدا در میدرنج های سایز کو چک و بزرگ :

مدرنج ها با توجه به سایزشون حجم صدا و کیفیت مختلفی دارند این در صورتی هست که هرچقدر صفحه و سایز سیم پیچ یک میدرنج کوچکتر باشه قدرتش کمتره و کیفیت و وضوح صدای بیشتری به شما میده در حالی میدرنج های سایز بزرگ تر حجم صدای بیشتری به شما میده و بهتره که با هورن تیوتر ها بسته بشود.

اگر شما علاقه به پرتاب صدای بالا دارید و به اصطلاح دوست دارید که صدای موزیکتون بیرون از خودرو شنیده بشه باید برید سمت میدرنج های سایز بالا مثل میدرنج ها سایز 10 یا 12

برای خرید میدرنج های 10 اینچ باید یک امپلی فایر خوب هم برای درایو کردن میدرنج های 10 اینچ در نظر بگیرید

چون میدرنج های 10 اینچ قدرت بیشتری دارن مسلما امپلی فایر قوی تر هم برای راه اندازیش نیاز است

ساختار میدرنج های 10 اینچ:

میدرنج های 10 اینچ از یک صفحه یا دیافراگم از کاغذ پرس شده است و ویک بسکت استیل یا الومینیوم فشرده (دایکاست).

یک موتور که شامل مگنت فریت یا نئو و واشر بالا و پایین هستش و یک ویس کوئل که یکی از اصلی ترین قسمت یک میدرنجه و در نهایت از بولت های کاپ دار یا الومینیوم ساخته شده‌اند.

برای خرید میدرنج های 10 اینچ اول باید به توان مداوم اون ها یعنی rmsهر محصول دقت کنید و متناسب با امپلی فایرتون محصول را انتخاب کنید.

معروفترین میدرنج های موجود در فروشگاه ماریا مارکت میدرنج های 10 اینچ پاورپلاس /مجیک آدیو /میدرنج های اقتصادی توربو /میدرنج های جی مکس و های پاور

بررسی میدرنج 10اینچ  فروشگاه ماریا مارکت

میدرنج 10 اینچ پاورپلاس : این میدرنج باتوان مداوم 300 واتی نیاز به امپلی فایر قوی برای استفاده حداکثری از این میدرنج رو داره برای راه اندازی این میدرنج شما حتما نیاز به سوپر تیوتر یا هورن دارید.

یکی دیگر از بهترین میدرنج‌های فروشگاه ماریامارکت میدرنج های 10 اینچ برند مجیک آدیو مدل MA-100AL می باشد که این برند مشابه برند پاور ساند بوده و جنس بدنه و تمامی قطعات تولیدی ان درجه یک می باشد، این میدرنج نیز همانند پاورپلاسنیاز به امپلی فایر حداقل 100 واتی دارد.

میدرنج های اقتصادی توربو: این میدرنج ها به دلیل قیمت مناسب و اقتصادی مناسب کسانی هستش که نیاز به پرتاب صدای بالا دارند و با امپلی فایر 80 تا 100 وات به خوبی راه اندازی می شوند.

میدرنج های 10 اینچ جی مکس و های پاور نیز ما بین میدرنج های قوی و متوسط هستند و قیمت مناسب تری دارند برای راه اندازی این میدرنج ها بهتره از امپلی فایرهای 100 وات استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماریامارکت

فروشگاه سیستم صوتی و امنیتی خودرو شامل انواع پخش ها،میدرنج ها،بلندگو ها و امپلی فایر و…می باشد. مجموعه ای کامل که فروش و نصب و راه اندازی سیستم صوتی را انجام می دهد و همچنین این مجموعه دارای انواع دزدگیر های ساده و تصویری به همراه لوازم جانبی سیستم صوتی و دزدگیر می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی