اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107026540719312

نکاتی که باید پیش از خریدن شیرآلات بهداشتی به آن توجه کنیم

راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی 

کد: 140107026540719312

https://bit.ly/3xPMCW0

، (اخبار رسمی): شیرآلات بهداشتی اهمیت زیادی در خانه دارد و انتخاب شیرآلات مناسب می تواند صرفه جویی زیادی در هزینه های شما داشته باشد. جنس و طراحی شیرآلات بهداشتی اهمیت زیادی دارد. به طور کلی شیرآلات بهداشتی می تواند از جنس آلیاژ برنجی و یا سرب خشک باشد. برای آشنایی با بهترین متریال و ویژگی های شیرآلات بهداشتی ...

راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی 
اینفوگرافیک خرید شیرآلات بهداشتی

از جمله متداول ترین فلزات برای آبکاری نیکل ، کروم ، استیل و برنز است. هر کدام از این فلزات ویژگی های خود را دارد . پس از خریداری شیرآلات درباره نحوه تمیز کردن شیرآلات نیز مطالعه نمایید.

وجود شیرآلات با کیفیت و مقاوم در هر خانه ای مزیت بزرگی به حساب میاد. چون شیرآلات یکی از دم دستی ترین قسمت های خونه است که روزی چند بار با اون در تماس هستیم و به همین دلیل ممکنه زودتر از سایر وسایلی که کاربرد کمتری دارن خراب بشه و به طور میانگین عمر کوتاه تری دارد . انتخاب شیرآلات خوب و با کیفیت آدم از دست هرز شدن شیر و چکه کردن آب ، تغییر رنگ و سیاه شدن شیرآلات و یا شکستن و آسیب های دیگه حفظ می کنه البته فقط اینا نیست.

شیرآلات بی کیفیت میتونه کیفیت آب رو هم تحت تاثیر قرار بده و در طول زمان برای سلامت بدن مشکل ساز باشه. یادمه وقتی بچه بودم هر ماه باید یه شیر روشویی می خریدیم چون دائما خراب می شد. اما یه ضرب المثلی هست که میگه من آنقدر پولدار نیستم که جنس ارزون بخرم. باید از اول می رفتیم دنبال جنس خوب تا دیگه این همه خرج شیر و واشر و تعمیرکار ندیم. توی این مقاله دوست دارم به همه اون ویژگی هایی که موقع خرید شیرآلات باید در نظر داشته باشیم صحبت کنم تا شاید به شما کمک کنه شیٰرآلات با کیفیت و استاندارد انتخاب کنید و کمتر به دردسر بیفتد. 

جنس شیرآلات 

اولین نکته تو خریدن شیرآلات جنس اون هست. شیرآلات بهداشتی می تونن از متریال های مختلفی تولید بشن. متداول ترین این مواد سرب خشک ، آلیاژ های برنجی و فولاد ضد زنگ یا استیل هست. البته شیرآلات تمام استیل با وجود کیفیت بالایی که دارن و مقاومت و ماندگاری طولانی اما هزینه نسبتا بالایی دارن که معمولا انتخاب همه افراد نیست. از بین دو گزینه دیگه هم شیرآلات برنجی معمولا پرطرفدار تر هستند. شیرآلات سربی شیرآلات استانداردی محسوب نمیشن و بهتره در زمان خرید شیرآلات به جنس اون هم توجه داشته باشید از نظر کیفیت و قیمت شیرآلات برنجی در رده بالاتری قرار دارد. شیرآلات سربی در طول زمان ممکن است با سایش سرب وارد آب خروجی شود و آن را آلوده کند . 

آبکاری

شیرآلات ساختمان معمولا پس از تولید آبکاری می شوند. در واقع رنگ و لایه ای که از شیرآلات مشاهده می کنید همان آبکاری است و نه جنس واقعی شیرآلات. در حقیقت تمام زیبایی و درخشندگی شیرآلات به دلیل آبکاری و فلز به کار رفته در این فرایند است. البته تاثیر زیادی نیز بر روی قیمت تمام شده شیرآلات دارد. از جمله متداول ترین فلزات برای آبکاری نیکل ، کروم ، استیل و برنز است. هر کدام از این فلزات ویژگی های خود را دارد . پس از خریداری شیرآلات درباره نحوه تمیز کردن شیرآلات نیز مطالعه نمایید. برای مثال شیرآلات کروم را هرگز نباید با مواد اسیدی تمیز کرد چرا که دچار تغییر رنگ شده و شیرآلات دچار آسیب می شوند. 

از لحاظ درخشندگی و زیبایی شیرآلات با آبکاری کروم و نیکل کیفیت بسیار بالایی دارند. 

طراحی شیرآلات بهداشتی 

شیرآلات بهداشتی با طرح های مدرن و جدید تولید می شوند. برای انتخاب مدل شیرآلات خود می توانید به چیدمان سایر اجزای محیط توجه نمایید. برای مثال اگر آشپزخانه شما به صورت مینیمال طراحی شده است بهتر است از طرح های ساده تر استفاده کنید. و اگر دیزاین آشپزخانه شما به سبک مدرن است می توانید از شیرآلاتی با طراحی فاخر تری بهره ببرید در طور کلی انتخاب مدل شیرآلات انتخابی است. 

اندازه شیرالات 

شیرآلات انتخابی شما باید متناسب با سینک و روشویی باشد. ارتفاع و قوس شیرآلات در این مود بسیار اهمیت دارد. شیرآلات با ارتفاع کوتاه کاربری سختی خواهند داشت و شیرآلات بلند می تواند شما را هنگام باز کردن شیر آب خیس کند. قوس شیرآلات نیز باید به حدی باشد که آب از داخل سینک بیرون نریزد. البته برخی مدل های شیرآلات اهرمی قابل تنظیم و منعطف هستند. 

پرلاتور مناسب

حتما می دانید که کشور ما در سال های اخیر دچار خشکسالی شده و لازم است در استفاده از منابع آبی کشور نهایت دقت را در نظر داشت. به عنوان انسان وظیفه ما استفاده درست از آب و عدم اسراف است. جلوگیری از چکه کردن شیرآلات و انتخاب شیرآلات با پرلاتور مناسب گام مهمی در حفظ این منبع حیاتی است. پرلاتور با کنترل جریان آب مانع هدر رفتن آب می شود. 

گارانتی 

مورد آخر گارانتی شیرآلات است. گارانتی شیرآلات می تواند تضمین خوبی برای کیفیت و ماندگاری شیرآلات باشد. در صورت آسیب دیدن شیرآلات نیز گارانتی کاربردی است. 

در این مقاله سعی کردم تا همه نکاتی که برای خرید شیرآلات باکیفیت لازم هست رو بنویسم اگه نکات بیشتری هست توی کامنت های این مطلب واسم بنویس. اگه می خواهی شیرآلات با کیفیتی با ویژگی های گفته شده بخری یه سری به فروشگاه ایران کابر بزن.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع ساختمانی ایران کابر

فروشگاه ساختمانی ایران کابر همراه شما برای تامین محصولات ساختمانی ارائه کننده متنوع ترین محصولات لوکس ساختمانی . در ایران کابر می توانید محصولات متنوع ساختمانی را در دسته بندی های مختلف مشاهده نمایید. با وجود قیمت های متنوع محصولات و مشاوره خرید رایگان می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت سفارشی درب خانه تحویل بگیرید.برای اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات وارد سایت شوید.

اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید