اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105066321719312

هر آنچه درباره خرید و نصب کرکره برقی باید بدانیم!!!

راهنمای خرید کرکره برقی

کد: 140105066321719312

https://bit.ly/3ziISw5

، (اخبار رسمی): اگر می خواهید یک کرکره برقی حرفه ای بخرید لازم است این نکات را پیش از خرید بدانید. موتور کرکره برقی نیز در کارایی آن تاثیر بسیار زیادی دارد. تیغه کرکره برقی می تواند ضد سرقت باشد این تیغه ها ساختار متفاوتی دارند که حتی با ....

موتور است که تیغه‌ها را حرکت می‌دهد و کرکره را باز و بسته می‌کند. موتور کرکره نیز سه نوع دارد که با توجه به نوع کرکره و ابعاد آن باید... .موتورهای ساید /موتور توبلار /موتور های سنترال یا مرکزی 

هر آنچه درباره خرید و نصب کرکره برقی باید بدانیم!!!

درب‌های اتوماتیک و کرکره برقی به علت امنیت و سادگی یکی از پرطرفدار ترین درب‌ها و حفاظ های امنیتی هستند افزون بر مغازه‌ها در پارکینگ‌ها ، گاراژها و سایر مکان‌ها نیز قابل نصب و استفاده هستند. اما یک کرکره برقی خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد و از کجا باید آن را سفارش داد؟ چطور می توانیم کرکره برقی مناسب و کارآمدی بخریم ؟ در این مقاله می‌خواهیم درباره این موضوعات به طور کامل صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

انواع کرکره برقی 

کرکره‌های برقی را می تواند از نظر ساختار و ظاهر دسته بندی کرد. کرکره برقی می تواند جنس های مختلفی داشته باشد که هر کدا با توجه به محل مورد استفاده کاربرد خود را دارند . ساختار کرکره اندازه و فاصله تیغه ها نیز و بر کارایی آن موثرند. از نظر جنس مواد سازنده کرکره برقی در انواع زیر تولید می‌شود:

  • کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
  • کرکره برقی پلی کربنات 
  • کرکره برقی آلومینیومی 
  • کرکره برقی فولادی 

بیشتر این کرکره ها عایق صوت و حرارت هستند  که کارایی این کرکره ها را افزایش می‌دهند.همچنین کرکره های فولادی و گالوانیزه با تکنیک های ویژه و منحصر به فردی پر برابر خوردگی و زنگ زدن مقاوم میشوند و کارایی و طول عمر این کرکره ها را افزایش میدهند.

کرکره های شفاف یا پلی کربنات به دلیل تیغه های شفاف خود بسیار پرطرفدار هستند . این کرکره ها معمولا قیمت بالاتری دارند و و گفته می شود که مقاومت کرکره های فولادی و آلومینیومی را ندارند.

تیغه کرکره 

تیغه های کرکره در اندازه های متفاوتی ساخته می شوند. و مدل های مختلفی دارند. تیغه های لوکس، ارنست ، دوپل و پاکر بسیار پر طرفدار هستند. برای اطلاعات بیشتر درباره تفاوت ها و کارایی هر کدام از انواع تیغه ها که در واقع اصلی ترین تفاوت کرکره ها نیز هست می توانید مطلب تکمیلی را در مقاله راهنمای جامع کرکره برقی بخوانید.

تیغه های کرکره برقی می تواند با هر طرح و رنگی که در نظر داشته باشید تولید شود .رنگ کرکره برقی تاثیری در قیمت آن ندارد و این چیزی است که بیشتر خریداران آن نمی دانند. همچنین کرکره برقی می تواند به صورت طرح چوب یا پترن های دیگر نیز تولید شود. 

از سایر تزئیناتی که می توان برای کرکره برقی اضافه کرد می تواند به پانچ کردن تیغه های کرکره اشاره کرد. شما می توانید همزمان با سفارش کرکره برقی خود طرح و تعداد ردیف های پانچ کرکره برقی خود را به سفارش اضافه کنید.

موتور کرکره برقی یکی از اجزای مهم کرکره برقی موتور آن است این موتور است که تیغه ها را حرکت می دهد و کرکره را باز و بسته می کند. موتور کرکره نیز سه نوع دارد که با توجه به نوع کرکره و ابعاد آن باید موتور مناسب را انتخاب نمایید. انواع موتور کرکره برقی را در ادامه مشاهده می کنید.

  • موتورهای ساید 
  • موتور توبلار 
  • موتور های سنترال یا مرکزی 

درباره مزایا و معایب و کارایی هر کدام از این موتور ها می توانید در مقاله جامع کرکر برقی اتوماتیک بخوانید.

تعداد ریموت کرکره برقی 

همراه با کرکره برقی معمولا دو ریموت فابریک ارائه می شود. البته در صورتی که بخواهید می توانید از فروشنده کرکره خود بخواهید ریموت های بیشتری به شما بدهد. این ریموت‌ها معمولا قیمت چندانی ندارند. . برای اطلاعات بیشتر درباره انواع کرکره برقی و قیمت آن می توانید به وب سایت ایران کابر مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع ساختمانی ایران کابر

فروشگاه ساختمانی ایران کابر همراه شما برای تامین محصولات ساختمانی ارائه کننده متنوع ترین محصولات لوکس ساختمانی . در ایران کابر می توانید محصولات متنوع ساختمانی را در دسته بندی های مختلف مشاهده نمایید. با وجود قیمت های متنوع محصولات و مشاوره خرید رایگان می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت سفارشی درب خانه تحویل بگیرید.برای اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات وارد سایت شوید.

اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۱*****
[نمایش اطلاعات]