اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211257818119312
در دسترس نیست

راهنمای خرید و محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی

بهترین پنجره آلومینیومی

کد: 140211257818119312

، (اخبار رسمی): معرفی بهترین برند ها و مدل های پنجره آلومینیومی همراه راهنمایی محاسبه قیمت و سایر موارد لحاظ شده در فاکتور خرید پنجره را در این مطلب بخوانید.

بهترین پنجره آلومینیومی
بهترین پنجره آلومینیومی

برای خرید پنجره آلومینیومی لازم است علاوه بر متراژ پنجره ابعاد و تعداد بازشو را نیز مشخص نمایید.پروفیل اهمیت دارد. پروفیل های مختلف با توجه به پهنا و ضخامت قیمت های مختلفی دارد.قیمت بر اساس متراژ...

پنجره های آلومینومی از متریال های لوکس ساختمانی با ظاهری زیبا و فوق العاده هستند که در ابعاد مختلف قابل تولید هستند. با صرف نظر از قیمت بالاتر این پنجره ها نسبت به پنجره های upvc و  pvc کارایی و زیبایی آن این محصول را از سایر رقبا متمایز می کند. در این مقاله می خواهیم بهترنی پنجره های آلومینیومی را از نظر برند و ساختار برسی کنیم تا بتوانید به سادگی پنجره مورد نظر خود را با قیمت مناسبی در بازار تهیه کنید.

انواع پنجره آلومینومی

پنجره های آلومینیومی در برند پروفیل و ساختار مقطع خود با هم تفاوت دارند. البته دو نوع متداولی که در بازار با آن مواجه می شوید پنجره های ترمال بریک و نرمال هستند. از نظر کارایی پنجره های ترمال بریک عایق قوی تر دما و صوت هستند. با این حال قیمت بالاتری دارند. شما می توانید پنجره های نرمال را نیز جایگزین کنید.

انواع بازشو پنجره آلومینیومی

این پنجره ها می توانند حالت های بازشو متفاوتی داشته باشند. که شامل بازشو معمولی به حالت یک طرفه، بازشو دو حالته ، کشویی و کلنگی می باشد. با توجه به معماری ساختمان وطراحی دیوار ها و پنجره می توانید بازشو مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیا پنجره های آلومینیومی می تواند کتیبه داشته باشد؟

بله پنجره های آلومینیومی در ارتفاع های بیشتر می تواند دارای کتیبه باشد البته پنجره و درب های مترتفع بدون کتیبه نیز قابل تولید هستند و این پروفیل ها محدودیتی از نظر ارتفاع ندارند. داشتن یا نداشتن کتیبه در قسمت بالایی پنجره تماما به سلیقه مشتری و نقشه پنجره بستگی دارد.

همچنین اگر شما نیز علاقه مند به فرم های کلاسیک و پنجره هایی با فرم دایره ای و نیم دایره ای هستید می توانید با این متریال آن را به صورت سفارشی تولید کنید.

قیمت پنجره آلومینیومی چطور محاسبه می شود؟

پروفیل اهمیت دارد. پروفیل های مختلف با توجه به پهنا و ضخامت قیمت های مختلفی دارد. قیمت بر اساس متراژ پنجره محاسبه می شود. بازشو نیز اهمیت دارد. برای مثال پنجره های بدون بازشو به دلیل پروفیل کمتر استفاده شده در ساختار خود، قیمت پایین تری دارد. برای خرید پنجره آلومینیومی لازم است علاوه بر متراژ پنجره ابعاد و تعداد بازشو را نیز مشخص نمایید.

افزون بر پروفیل شیشه و ضخامت آن نیز عامل تعین کننده در قیمت پنجره است. شیشه های نیز به ازای هر متر مربع محاسبه می شوند. اگر پنجره هایی با شیشه های دوجداره هستید، باید ضخامت شیشه و اسپیسر را نیز در نظر بگیرید. برای مثال شیشه 6 میل با سکوریت 12.

و در نهایت هزینه یراق آلات به فاکتور شما افزوده می گردد. بازشو تک حالته معمولی پایین ترین قیمت را دارند و پس از آن بازشو های دوحالته و کشویی هستند که قیمت بالاتری دارند. برند یراق نیز اهمیت دارد.

بهترین برند های پنجره آلومینیومی

آلومینیوم به دلیل مقاومت بالا در مقابل خوردگی و دوام و استحکام بالای خود همواره مورد توجه بوده است. شرکت های مختلفی تا کنون پروفیل آلومینیومی تولید کرده اند. در این میان تنها تعدادی از این تولید کنندگان توانستند رقبای خود را کنار زده و پروفیل های درجه اول با ساختار و مقاومت بالا ارائه دهند. پروفیل های آساش، رینرز، آکپا، شوکو و آکرول چند مورد از شرکت های نام آشنای تولید پروفیل آلومینیوم هستند.

در بین موارد نام برده شده پیشنهاد ما پروفیل آکپا است. آکپا تولید کننده انواع پروفیل آلومینومی با ابعاد وکاربرد های مختلف است. این شرکت با قالب های طراحی شده ترکیه ای افزون بر ساختار فوق العاده قیمت مناسبی نیز دارند. این پروفیل ها به رنگ پذیری و ثبات رنگ بالای خود مشهور هستند. اگر برای تهیه پنجره دلخواه خود به راهنمایی و مشاوره نیازداشته باشید ایران کابر برای مشاوره فنی و راهنمای انتخاب محصول خدمات خوبی ارائه می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع ساختمانی ایران کابر

فروشگاه ساختمانی ایران کابر همراه شما برای تامین محصولات ساختمانی ارائه کننده متنوع ترین محصولات لوکس ساختمانی . در ایران کابر می توانید محصولات متنوع ساختمانی را در دسته بندی های مختلف مشاهده نمایید. با وجود قیمت های متنوع محصولات و مشاوره خرید رایگان می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت سفارشی درب خانه تحویل بگیرید.برای اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات وارد سایت شوید.

اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان