اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107126753719312
در دسترس نیست

قیمت انواع ایزوگام و تفاوت هر ایزوگام

قیمت ایزوگام

کد: 140107126753719312

، (اخبار رسمی): برندهای مختلفی ایزوگام با کیفیت های مختلفی عرضه می کنند که قیمت های متنوعی دارد. این ایزوگام ها می توانند در انواع مختلف دارای فویل آلومینیومی و یا لایه ای از پشم شیشه باشند. برند های ایزوگام دلیجان ، بام گستر ، ایزوگام شرق و تهنیت از جمله ایزوگام های پرطرفدار هستند که می توانید با قیمت های متفاوت

قیمت ایزوگام
بهترین برند های ایزوگام ایران کابر

ایزوگام های دولایه که معمولا مناسب پشت بام هستند و در مناطق مرطوب و شرجی نیز استفاده می شوند، معمولا قیمت بالاتری دارند.ایزوگام ها با توجه به ساختمان دارای فویل آلومینیومی و لایه ای از الیاف شیشه

اگر برای خرید ایزوگام سری به بازار بزنید احتمالا با رنج متفاوت از قیمت ایزوگام مواجه می شوید. در این مقاله می خواهیم درباره قیمت ایزوگام و علت تفاوت قیمت موجود در بازار صحبت کنیم. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع ایزوگام و ساختار آن می توانید مقاله انواع ایزوگام را مطالعه نمایید. 

رنج قیمت ایزوگام 

ایزوگام با کیفیت و رنج قیمت متفاوتی در بازار عرضه می شود. در بازار های حضوری و آنلاین می توانید قیمتی در حدود ۳۲ هزار تومان تا حدود ۹۰ و گاها تا ۱۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع را مشاهده نمایید. البته برای قیمت ایزوگام لازم است بدانید این قیمت ها بر اساس متر مربع و همراه با نصب ایزوگام است. قیمت ایزوگام بدون دستمزد نصب حدود ۲۰ هزار تومان در هر نوعی کمتر است. این قیمت در برخی ایزوگام ها همراه با دست کم ۱۰ سال ضمانت نامه کتبی است که باید در این باره از فروشنده ایزوگام سوال کنید.

ایزوگام معمولا به صورت رول های ۱۰ متری با عرض ۱ متر ارائه می شود که برای نصب صحیح آن به نیروی متخصص نیاز است. نصب صحیح و اصولی ایزوگام دوام و طول عمر آن را افزایش می دهد و از بروز هرگونه خطا و نم و رطوبت در ساختمان پیشگیری می کند. در نصب ایزوگام حتر اگر کوچکترین منفذی باز بماند تمام هزینه و زحمات را از بین می برد چرا که لازم است همه مساحت مجدد عایق شود. و نمی توان تنها با عایق کردن این قسمت آن را برطرف کرد. 

علت تفاوت قیمت ایزوگام 

همانطور که در مقاله قبلی گفته شد ایزوگام با کیفیت و ضخامت های متفاوتی تولید و عرضه می شود. به علاوه ساختار ایزوگام و وجود لایه های فویل و پشم شیشه در ساختار آن تاثیر زیادی در قیمت ایزوگام دارد. 

ایزوگام های دولایه که معمولا مناسب پشت بام هستند و در مناطق مرطوب و شرجی نیز استفاده می شوند، معمولا قیمت بالاتری دارند. 

ایزوگام ها با توجه به کاربرد در قسمت های مختلف ساختمان می توانند دارای فویل آلومینیومی و لایه ای از الیاف شیشه باشند که این موارد نیز کیفیت و به طبع آن قیمت ایزوگام را به مقدار زیادی افزایش می دهد. 

محاسبه قیمت ایزوگام 

هنگامی که بخواهید پشت بام خانه خود را ایزوگام نمایید لازم است در ابتدا مساحت پشت بام و مقدار ایزوگام مورد نیاز را به دست آورید. معمولا اندازه ای که نصاب ایزوگام برای مقدار ایزوگام لازم بیان می کند بسیار متفاوت از مساحت پشت بام است. این به دلیل احتساب مقادیر بیشتر به منظور عایق لبه دیوار ها و ایزوگام مجدد برخی نواحی است. برای مثال در صورتی وجود کولر آبی در پشت بام لازم است زیر کولر و اطراف آن مجدد ایزوگام شود و این مسئله به مساحت ایزوگام مورد نیاز می افزاید. 

در انتها برای خرید ایزوگام در ابتدا با افراد متخصص مشورت نمایید و نصب آن را به افراد کاربلد واگذار نمایید. در خرید ایزوگام آب و هوا و میزان بارش را در منطقه مورد ارزیابی قرار دهید و سپس برای خرید اقدام کنید. برای مشاهده برخی از به نام ترین برند ها و اطلاع از قیمت ایزوگام می توانید به ایرانکابر مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صنایع ساختمانی ایران کابر

فروشگاه ساختمانی ایران کابر همراه شما برای تامین محصولات ساختمانی ارائه کننده متنوع ترین محصولات لوکس ساختمانی . در ایران کابر می توانید محصولات متنوع ساختمانی را در دسته بندی های مختلف مشاهده نمایید. با وجود قیمت های متنوع محصولات و مشاوره خرید رایگان می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت سفارشی درب خانه تحویل بگیرید.برای اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات وارد سایت شوید.

اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۹۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان