اطلاعات تماس
  • 051910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107166758121700
در دسترس نیست

جشنواره پاییزه هتل بزرگ شیراز به مناسب پاییز 1401

تخفیف 100 هزار تومانی رزرو هتل بزرگ شیراز از اول مهر ماه 1401

کد: 140107166758121700

، کیش , (اخبار رسمی): جشنواره رزرو هتل بزرگ شیراز در ایران هتل آنلاین به مناسبت شروع فصل پاییز برگزار می‌شود. کد تخفیف 100 هزار تومانی رزرو آنلاین هتل بزرگ شیراز از اول مهر ماه به مناسبت فرا رسیدن فصل پاییز تا سی ام آذر ماه ادامه دارد.

تخفیف 100 هزار تومانی رزرو هتل بزرگ شیراز از اول مهر ماه 1401
تخفیف 100 هزار تومانی رزرو هتل بزرگ شیراز از اول مهر ماه 1401

به گزارش روابط عمومی هتل بزرگ شیراز، جشنواره تخفیفات ویژه رزرو هتل بزرگ شیراز با عنوان جشنواره پاییزه هتل بزرگ شیراز به مناسبت فرا رسیدن فصل زیبای پاییز در مهر ماه امسال برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، گردشگران در مدت این جشنواره می‌توانند هتل بزرگ شیراز را از طریق سایت ایران هتل آنلاین و با کد تخفیف 100 هزار تومانی رزرو کنند.

هتل بزرگ شیراز کسب رضایت حداکثری گردشگران را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با گردشگران، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از خدمات و امکانات هتل بزرگ شیراز فراهم شود.

مدیر روابط عمومی هتل بزرگ شیراز به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: هتل بزرگ شیراز که برخی از مردم آن را به نام هتل دروازه قرآن شیراز می‌شناسند، از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و در طی ‌سال‌های فعالیت خود، تمام تلاش خود را برای کسب رضایت حداکثری گردشگران ایرانی و خارجی انجام داده است. امسال نیز هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه صنعت گردشگری و جلب رضایت مهمانان عزیز است.

مزیت اقامت در هتل بزرگ شیراز چیست؟

هتل بزرگ شیراز، هتلی نام آشنا و فوق‌العاده در میان هتل‌های 5 ستاره شهر زیبای شیراز است. برخی از مهم‌ترین دلایل و مزایای اقامت در این هتل عبارت‌اند از:

  • نوساز بودن هتل و برخورداری از به روزترین امکانات تنوع رستوران و کافی‌شاپ در داخل هتل
  • قرار گرفتن هتل در ورودی شمالی شهر شیراز
  • نزدیک بودن هتل به فرودگاه (13 کیلومتر)
  • ویو اتاق‌ها رو به شهر و یا کوه
  • برخورداری از پرسنل مجرب و آموزش دیده
  • برخورداری هتل از سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، مجموعه آبی مجهز، رستوران با موسیقی زنده و ...

هتل بزرگ شیراز با همکاری ایران هتل آنلاین مفتخر است که این بار جشنواره پاییزه خود را با کد تخفیف 100 هزار تومانی برای گردشگران عزیز ایرانی در پاییز، فصل شاعرانگی‌ها، برگزار نماید. ایران هتل آنلاین با سابقه‌ی 13 ساله موفق خود در زمینه رزرواسیون آنلاین هتل در سراسر ایران، در کنار ماست تا ما در بهترین حالت میزبان مهمانان عزیز در شهر شیراز باشیم.

با رزرو هتل بزرگ شیراز از طریق سایت ایران هتل آنلاین، نه تنها کد تخفیف 100 هزار تومانی دریافت می‌کنید، بلکه می‌توانید نظرات در مورد هتل بزرگ شیراز که توسط مهمانان قبلی ما بر روی سایت درج شده‌اند را نیز مشاهده نمایید. رزرو شما توسط تیم پشتیبانی ایران هتل آنلاین در کمتر از 5 دقیقه بررسی و تایید شده و ووچر هتل برای شما ارسال می‌شود. در صورت داشتن هرگونه سوال برای رزرو هتل بزرگ شیراز در ایران هتل آنلاین می‌توانید با شماره 051-91005105 به صورت 24 ساعته تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران هتل آنلاین

رزرو هتل با ایران هتل آنلاین و تجربه سفری آرام رزرو آنلاین هتل در صنعت گردشگری و اماکن اقامتی به علت تسهیل و تسریع فرآیند تصمیم گیری در سفر اهمیت به سزایی دارد ایران هتل آنلاین با هدف جلب رضایت میهمانان امکان رزرو هتل به صورت آنلاین را فراهم آورده است و تجربه ی سفری آرام و به دور از دغدغه های احتمالی را برای میهمانانی که قصد سفر به جای جای ایران را دارند به ارمغان می آورد . ایران هتل آنلاین از اولین ، با قدمت ترین ومعتبرترین وبسایت های رزرو هتل درایران است و ارائه دهنده بهترین تخفیفات در ایام مختلف به مسافران گرامی می باشد. رزرو آنلاین هتل ، سفر به سبکی هوشمندانه امروزه با قرار گرفتن در عصر تکنولوژی با چند کلیک قادر خواهیم بود به دنیایی از اطلاعات دست یابیم، رزرو هتل و برنامه ریزی برای اقامت و سفری دلپذیر هم از این قاعده مستثنی نبوده است، تصمیم گیری برای سفر کار دشواری نیست زمانی که بتوانیم پیش از سفر با مشاهده و مقایسه‌ی هتل‌های مختلفِ مقصدمان، با خیالی راحت انتخابی مناسب داشته باشیم، سهولت در رزرو هتل شاید به جرات بتوان گفت مهمترین عامل در لذت از سفر است این مهم به راحتی میسر می گردد

اطلاعات تماس
  • 051910*****
[نمایش اطلاعات]