اطلاعات تماس
  • 051910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107196765821700
در دسترس نیست

پاساژ آرمیتاژ مشهد و مهمترین امکانات برج آرمیتاژ

کد: 140107196765821700

، کیش , (اخبار رسمی): می‌خواهیم با لذت بردن از یک سفر مفرح در گلشن آرمیتاژ، یکی از بهترین مناطق خرید مشهد و یک تجربه خرید فراموش‌نشدنی در مشهد شلوغ امروزی، سفر خود را چاشنی‌تر کنیم تا بتوانیم سفری دیگر داشته باشیم. با لبخند و خاطرات خوب آنها را در ذهن ما حک کنید.

پاساژ آرمیتاژ مشهد و مهمترین امکانات برج آرمیتاژ
پاساژ آرمیتاژ مشهد و مهمترین امکانات برج آرمیتاژ

همانطور که می دانید شهر مشهد یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرهای کشور است که مکان های دیدنی زیادی دارد. با توجه به اینکه سالانه سیل گردشگران از نقاط مختلف جهان به این شهر می روند، هتل های مشهد را می توان لوکس ترین و بهترین هتل های شرق کشور دانست. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به فکر خرید برای تفریح ​​و لذت در حین خرید هستید، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این زمان بر آن شدیم تا در زیارت مشهد مقدس، روح و روان خود را در حضور باشکوه امام هشتم غسل دهیم. همچنین می‌خواهیم با لذت بردن از یک سفر مفرح در گلشن آرمیتاژ، یکی از بهترین مناطق خرید مشهد و یک تجربه خرید فراموش‌نشدنی در مشهد شلوغ امروزی، سفر خود را چاشنی‌تر کنیم تا بتوانیم سفری دیگر داشته باشیم. با لبخند و خاطرات خوب آنها را در ذهن ما حک کنید.

آرمیتاژ گلشن
با ورود به مشهد کارت گردشگری خود را دریافت کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کارت گردشگری در مشهد چه کاربردی دارد؟ یا این کارت را از کجا و چگونه می توان تهیه کرد؟ اگر کمی صبر کنید و تا پایان مقاله با ما همراه باشید، مطمئناً از این توصیه ساده راضی خواهید شد و به تمام سوالات خود پاسخ خواهید داد. برای دریافت کارت گردشگری مشهد به سایت آرمیتاژ گلشن مراجعه کنید و خیلی راحت در قسمت کارت گردشگری ثبت نام کنید.

بهتر است قبل از سفر اولین قدم سفر خود را با رزرو آنلاین هتل بردارید تا سفری بی دغدغه و لذت بخش تری داشته باشید. اکنون که برای کارت توریستی درخواست داده اید، باید یک کد دریافت کنید. به محض دریافت کد و ورود به مشهد و اقامت در هتل، کارت را بردارید و با شماره تلفنی که قبلا در سایت دیده اید تماس بگیرید. از این نقطه به بعد، داستان جذاب تر می شود. ماشین به محل اقامت شما می آید و شما را به برج لوکس می رساند.

آرمیتاژ کلشن یکی از مکان های دیدنی مشهد است، برجی سی و چهار طبقه با چشم اندازی زیبا و معماری باشکوه. در حال حاضر بلندترین برج مشهد شما را به نبش خیابان هفت دیر جذب می کند. خیابان گلشن مشهد. اینجا همه چیز در نهایت نظم و زیبایی است. بیایید از زیبایی برج عبور کنیم، به مرکز تماس برج رفته و کد دریافتی را نشان دهیم. در این مرحله شما یک کارت توریستی واقعی دریافت خواهید کرد. خوب، اکنون که این موضوع را پوشش داده اید، وقت آن است که با یک بلیط تور لذت ببرید. برج روبروی شما دنیایی پر از شادی، هیجان، اما در پایان سکون آماده کرده است.

این برج از طبقه اول تا چهارم تجاری است و انواع کالاها و محصولات خانگی و فضای باز و محصولات مورد نظر شما از لباس، عطر، ساعت، محصولات چرمی و طلا گرفته تا لوازم خانگی، الکترونیک و حتی پتو و لوازم جانبی را ارائه می دهد. همچنین شامل بخش های اداری، موزه ها و گالری ها و غیره می شود. در میان انبوهی از محصولات خوب ارائه شده توسط انواع برندهای محبوب، وسوسه خرید خواهید شد، اما در هنگام خرید مراقب کارت مهمان باشید، برخی از این محصولات از کارت مهمان شما پشتیبانی می کنند. تنوع و کیفیت در این مجموعه به قدری بالاست که مطمئنا زمان زیادی را صرف خواهید کرد.


مشخصات فنی پاساژ آرمیتاژ مشهد
برج تجاری و اداری گلشن در زمینی به مساحت 4100 متر مربع با زیربنای 60000 متر مربع در 34 طبقه شامل 300 باب تجاری (طبقات 1-3)، 140 محل اداری (طبقات 5-28) و پارکینگ (طبقه های 2-4) می باشد. -). 


برج آرمیتاژ فضایی مناسب برای ادارات
مکانی برای خرید و گذراندن اوقات فراغت - این مجموعه همه چیز در مورد ایجاد یک محیط تجاری دوستانه است
مطابق با استانداردهای جهانی و با ایده های منحصر به فرد معماری طراحی و در حال ساخت است.
مرکز خرید آرمیتاژ گلشن دارای 5 طبقه مطابق با استانداردهای جهانی است و فضایی بی نظیر در زمینه تفریح ​​و خرید ارائه می دهد.
از طبقه 1 تا 3 بیش از 300 واحد خرده فروشی با کیفیت بالا وجود دارد.


ویژگی های معماری آرمیتاژ
در طبقه همکف ورودی مستقل و برجسته مناسب پروژه در تقاطع خیابان هفتم به عنوان سالن پذیرایی و اصلی برای دسترسی به ادارات طراحی شده است. در این طبقه رسمی‌سازی (انتقال)، صرافی‌ها، آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی، شعب بانک‌های دولتی و خصوصی در سرعت بخشیدن به معاملات بانکی و مالی بسیار موثر خواهند بود. 


مرکز تخصصی آرمیتاژ و باشگاه
یک فروشگاه اختصاصی در طبقه چهارم برج آرمیتاژ (ساختمانی) برای استفاده صاحبان برج اداری در نظر گرفته شده است. در این کارخانه 1500 متر مربع می باشد
رستوران و کافه
مجموعه آبی و استخر
انواع سونا (بخار، خشک و یخی) و جکوزی
امکانات اسپا تالاسوتراپی - استخر با آب گرم دریا
استودیو یوگا
بیلیارد

بیشتر بخوانید:

مکان ها و جاهای دیدنی اردبیل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران هتل آنلاین

رزرو هتل با ایران هتل آنلاین و تجربه سفری آرام رزرو آنلاین هتل در صنعت گردشگری و اماکن اقامتی به علت تسهیل و تسریع فرآیند تصمیم گیری در سفر اهمیت به سزایی دارد ایران هتل آنلاین با هدف جلب رضایت میهمانان امکان رزرو هتل به صورت آنلاین را فراهم آورده است و تجربه ی سفری آرام و به دور از دغدغه های احتمالی را برای میهمانانی که قصد سفر به جای جای ایران را دارند به ارمغان می آورد . ایران هتل آنلاین از اولین ، با قدمت ترین ومعتبرترین وبسایت های رزرو هتل درایران است و ارائه دهنده بهترین تخفیفات در ایام مختلف به مسافران گرامی می باشد. رزرو آنلاین هتل ، سفر به سبکی هوشمندانه امروزه با قرار گرفتن در عصر تکنولوژی با چند کلیک قادر خواهیم بود به دنیایی از اطلاعات دست یابیم، رزرو هتل و برنامه ریزی برای اقامت و سفری دلپذیر هم از این قاعده مستثنی نبوده است، تصمیم گیری برای سفر کار دشواری نیست زمانی که بتوانیم پیش از سفر با مشاهده و مقایسه‌ی هتل‌های مختلفِ مقصدمان، با خیالی راحت انتخابی مناسب داشته باشیم، سهولت در رزرو هتل شاید به جرات بتوان گفت مهمترین عامل در لذت از سفر است این مهم به راحتی میسر می گردد

اطلاعات تماس
  • 051910*****
[نمایش اطلاعات]