اطلاعات تماس
  • 051910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107206767621700
در دسترس نیست

جاهای دیدنی رامسر و نمک ابرود

کد: 140107206767621700

، کیش , (اخبار رسمی): رامسر که احتمالاً دیدنی‌ترین نقطه در سواحل خزر است، جایی است که پشته‌های جنگلی پوشیده از برف البرز به دریا می‌ریزند. نمک آبرود بخش مرکزی شهرستان چالوس در استان مازندران ایران است. نمک آبرود یک شهر توریستی است که پذیرای تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از سراسر جهان است.

جاهای دیدنی رامسر و نمک ابرود
جاهای دیدنی رامسر و نمک ابرود

جاذبه های رامسر

رامسر که احتمالاً دیدنی‌ترین نقطه در سواحل خزر است، جایی است که پشته‌های جنگلی پوشیده از برف البرز به دریا می‌ریزند. این منطقه ای سرسبز و پر نور، سرسبز با بیشه های پرتقال است و مسیرهای پیاده روی به سمت تپه های مجاور وجود دارد. رامسر در منتهی الیه غرب استان مازندران قرار دارد که در شمال آن دریای خزر قرار دارد و در غرب و جنوب به ترتیب استان های گیلان و قزوین قرار دارند. رامسر یکی از شهرهای قدیمی استان است و بر اساس اسناد تاریخی قدمت آن به حدود هزار سال قبل می رسد. یک خانواده مشهور و بزرگ در اینجا زندگی می کردند و بخش عمده ای از آنها «سعادت» بودند. رامسر، سال‌ها قبل از 1330، منطقه‌ای روستایی به نام سختسر بود. امروزه این شهر تاریخی گسترش یافته و در نتیجه به یک منطقه تفریحی عالی در شمال ایران تبدیل شده است که با زیبایی های طبیعی، مکانی برای لذت بردن بازدیدکنندگان خارجی است. رامسر یک تفریحگاه دریایی محبوب برای گردشگران ایرانی است. این شهر همچنین دارای چشمه های آب گرم، جنگل های سرسبز رشته کوه های البرز، کاخ تعطیلات آخرین شاه و هتل رامسر است. جهت رزرو هتل های رامسر کلیک کنید. در بیست و هفت کیلومتری جنوب رامسر و در ارتفاع 2700 متری از سطح دریا در رشته کوه های البرز روستای جواهر ده قرار دارد که یکی از جاذبه های گردشگری مهم شهرستان رامسر است.

نمک آبرود بخش مرکزی شهرستان چالوس در استان مازندران ایران است.
نمک آبرود یک شهر توریستی است که پذیرای تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از سراسر جهان است.
این اقامتگاه شامل دو خط تله کابین است که به خاطر تله کابین نمک آبرود معروف است. این تفرجگاه دقیقاً در 12 کیلومتری شهرستان چالوس به دو بخش مسکونی و توریستی تقسیم شده است. بخش مسکونی شامل 8 محله است که برای جمعیت توریستی تا 100000 نفر طراحی شده است.

حدود 200 هکتار پارک بنفشه و جعبه درخت این منطقه را بسیار دیدنی کرده بود. علاوه بر این، مادوبان- جنگل انبوه منظره بسیار جذابی را ایجاد کرد. در بین شهرهای ساحلی رامسر و نوشهر، رشته کوه های البرز به معنای واقعی کلمه به دریای خزر می ریزد. در برخی نقاط فاصله کوه تا دریا تنها یک کیلومتر است.

این کوه‌های ساحلی معمولاً حدود 1000 متر ارتفاع دارند. مجاورت آنها با دریای خزر یک حمام بخار مجازی در دامنه شمالی و دشت ساحلی آنها ایجاد می کند. شیب های تند گل آلود/لغزنده به همراه جنگل های انبوه موانع زیادی را برای کسانی که مایل به صعود به این قله هستند ایجاد می کند.

نمک آبرود
تغییر سریع مناظر در البرز مرکزی شگفت انگیز است. 40 کیلومتری جنوب شما را از این بهشت ​​نیمه گرمسیری به قله‌های همیشه برف‌گیر البرز مرکزی می‌برد و 50 کیلومتر دیگر شما را به فلات مرکزی خشک ایران می‌رساند.

زیپ لاین
یکی از مسحورترین و دلرباترین بخشهای نمک آبرود، سوار شدن بر تله کابین و شروع یک سفر شگفت انگیز است. از ساحل دریای خزر شروع می شود و شما را به سمت قله ها هدایت می کند. دما تقریباً 10 درجه کمتر از سطح دریا است. مطمئناً از مناظر پانوراما پر جنب و جوش ارتفاعات البرز که از منطقه جنگلی انبوه عبور می کند و گاهی با مه آلود می شود شگفت زده خواهید شد. وقتی به قله البرز برسید، کل شهر نوشهر، چالوس و دریای زیبای خزر را خواهید دید. در بالای آن غارهای طبیعی وجود دارد که با مناظر بی نظیری بسیار جذاب و چشم نواز هستند.
سورتمه
تمام امکانات ضروری مانند رستوران، W.C و غیره در بالا موجود است.

یک زیپ لاین فوق‌العاده در ضلع شرقی دیو حمام وجود دارد که می‌توانید با تله‌کابین به آن دسترسی داشته باشید و در کنار این تفریحات، می‌توانید روی پل معلق ساخته شده از چوب و طناب نیز قدم بزنید و شما را به چالش بکشد.

پیست-کارتینگ-نمک-آبرود
مورد بعدی که می توانید در نمک آبرود امتحان کنید سورتمه سواری است. سوار شدن بر سورتمه باعث می شود تا 25 کیلومتر در ساعت سریع بروید. در راه، از درختان زیبا و زمین های شگفت انگیز عبور خواهید کرد. باب اسلید اولین نوع خود در ایران است که نوع متفاوتی از آدرنالین راش، سر خوردن از میان درختان و مناظر خیره کننده را ارائه می دهد.

یک سینمای 6 بعدی وجود دارد که تعداد زیادی فیلم عالی را با کیفیت بالا پخش می کند و این سینما محدودیت سنی ندارد. کارتینگ (مسابقه کارتینگ) که برای نوجوانان و بزرگسالان در قسمت های جداگانه طراحی شده است از دیگر گزینه هایی است که می توانید استفاده کنید. تمامی خودروها ساخت فرانسه و کاملا سالم هستند.

ویلاهای نمک آبرود
باشگاه تیراندازی نمک آبرود دومین باشگاه بزرگ ایران است. 5 پلتفرم وجود دارد که همه افراد بالای 12 سال می توانند از آنها استفاده کنند. همچنین می توانید تیراندازی با تیراندازی با کمان یا تفنگ خود را امتحان کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران هتل آنلاین

رزرو هتل با ایران هتل آنلاین و تجربه سفری آرام رزرو آنلاین هتل در صنعت گردشگری و اماکن اقامتی به علت تسهیل و تسریع فرآیند تصمیم گیری در سفر اهمیت به سزایی دارد ایران هتل آنلاین با هدف جلب رضایت میهمانان امکان رزرو هتل به صورت آنلاین را فراهم آورده است و تجربه ی سفری آرام و به دور از دغدغه های احتمالی را برای میهمانانی که قصد سفر به جای جای ایران را دارند به ارمغان می آورد . ایران هتل آنلاین از اولین ، با قدمت ترین ومعتبرترین وبسایت های رزرو هتل درایران است و ارائه دهنده بهترین تخفیفات در ایام مختلف به مسافران گرامی می باشد. رزرو آنلاین هتل ، سفر به سبکی هوشمندانه امروزه با قرار گرفتن در عصر تکنولوژی با چند کلیک قادر خواهیم بود به دنیایی از اطلاعات دست یابیم، رزرو هتل و برنامه ریزی برای اقامت و سفری دلپذیر هم از این قاعده مستثنی نبوده است، تصمیم گیری برای سفر کار دشواری نیست زمانی که بتوانیم پیش از سفر با مشاهده و مقایسه‌ی هتل‌های مختلفِ مقصدمان، با خیالی راحت انتخابی مناسب داشته باشیم، سهولت در رزرو هتل شاید به جرات بتوان گفت مهمترین عامل در لذت از سفر است این مهم به راحتی میسر می گردد

اطلاعات تماس
  • 051910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی