اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107206768717437
در دسترس نیست

تاریخچه و انواع دستبندهای برند امگا Omega

کد: 140107206768717437

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امگا اس‌آ Omega SA ، یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است. مرکز این شرکت در شهر بین در سوئیس قرار دارد. شرکت امگا هم‌اکنون جزء گروه های پیشتاز در صنعت ساعت محسوب می‌شود.

تاریخچه و انواع دستبندهای برند امگا Omega
تاریخچه و انواع دستبندهای برند امگا Omega

نیکول کیدمن که در سال 2021 نامزد “بهترین بازیگر نقش اول زن” برای فیلم Being the Ricardos بود، یک مینی ترزور امگا (یک مدل از نیم ست امگا) به تن کرد.

تاریخچه برند امگا

شرکت امگا اس‌آ Omega SA ، یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است. مرکز این شرکت در شهر بین در سوئیس قرار دارد. شرکت امگا هم‌اکنون جزء گروه های پیشتاز در صنعت ساعت محسوب می‌شود.

افتخارات ساعت امگا

ارتش هوایی سلطنتی بریتانیا در سال ۱۹۱۷ و همچنین ارتش ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۱۸ رسماً از ساعت‌های امگا در رزمایش‌ها و نبردهای خود استفاده کردند.

همچنین این برند در سال ۱۹۶۹ توسط ناسا، به عنوان اولین ساعت برای حضور در ماه، برگزیده شد‌.

از سال ۱۹۳۲ تنها از ساعت‌های امگا در بازی‌های المپیک استفاده می‌شود.

این ساعت از سال ۱۹۹۵ به فیلم‌ها راه یافته و از این سال به بعد در سری فیلم‌های جیمز باند مورد استفاده قرار گرفته است. >> خرید دستبند دخترانه

انواع دستبندهای معروف امگا

در ادامه مقاله به معرفی انواع دستبند امگا می پردازیم:

دستبندهای قایقرانی امگا از جنس فولاد ضد زنگ و لاستیک

این دستبندها در رنگهای مختلف موجود هستند و  برای یک استایل غیر رسمی بسیار مناسبند. به راحتی قابل پوشیدن هستند.  استفاده از دستبند امگا در کنار یک ساعت از همین برند، تکمیل کننده استایل شماست.

دستبند امگا در رنگ بندی نارنجی، قرمز، مشکی، زرد، سرمه ای، سبز، آبی موجود است و رنگ نارنجی آن بعنوان نماد برند امگا از سایر رنگها گرانتر و پرطرفدارتر است.

دستبند قایقرانی امگا از جنس استیل ضد زنگ و نایلون بافته کاکی

دستبندهای قایقرانی OMEGA که در لاستیک قالبی یا نایلون بافته موجود است، غیر رسمی، رنگارنگ و به راحتی پوشیدن هستند. در بافتهای با دو رنگ متفاوت و جذاب ارائه شده اند. >> خرید دستبند مردانه

دستبند طلای امگا Constellation

دستبندهای Constellation از حلقه هایی با اندازه های مختلف ساخته شده اند و خانمی را که در طول روز از آن استفاده می کند همراهی می کند. مجموعه جواهرات زیبای Constellation از متمایزترین عناصر ساعت های همنام خود الهام گرفته شده است. این قطعات با نمادهای اعداد رومی حکاکی شده، برند OMEGA را به زیبایی تفسیر می کنند.

دستبند چرم امگا Ploprof از جنس چرم نووناپا با سایز قابل تغییر

این دستبند چرمی با الهام از سگک مخصوص ساعت Ploprof، یک انتخاب کلاسیک و مد روز است. مجموعه زیورآلات OMEGA به شدت با مجموعه ساعت های امگا مرتبط است و تکمیل کننده یکدیگر هستند.

دستبند طلای امگا Omega Dewdrop

دستبندهای OMEGA Dewdrop که با طلای 18 عیار تزئین شده است، به طرز شگفت انگیزی، زیبایی مطلق را نشان می دهند. مجموعه ظریف و زنانه OMEGA Dewdrop از لوگوی امگا الهام گرفته شده است و دارای یک طراحی کاملا خلاقانه است. این دستبند به شما امکان می دهد دقیقاً آن زیورآلاتی را انتخاب کنید که شخصیت منحصر به فرد شما را تأیید می کند. >> دستبند امگا

برند امگا در مراسم اسکار

نیکل کیدمن

نیکول کیدمن که در سال 2021 نامزد “بهترین بازیگر نقش اول زن” برای فیلم Being the Ricardos بود، یک مینی ترزور امگا (یک مدل از نیم ست امگا) به تن کرد.

متشکریم که تا پایان این مقاله از نیلو شاپ، مرجع خرید بدلیجات شیک، با ما همراه بودید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلو شاپ

نیلو شاپ؛ مرجع تخصصی خرید بدلیجات شیک و خاص و جدید، شامل زیورآلات زنانه و مردانه، فعال به صورت آنلاین، و دارای مطالب مفید آموزشی در حوزه مد و فشن در مجله آنلاین نیلو مگ.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس