اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108266826317437
در دسترس نیست

درمان خانگی حساسیت به بدلیجات

کد: 140108266826317437

، تهران , (اخبار رسمی): چند راهکار ساده و در دسترس وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید حساسیت به بدلیجات را کم تر کنید. استفاده از برق ناخن، استفاده از کرم مرطوب کننده، و آبکاری بدلیجات

 درمان خانگی حساسیت به بدلیجات
درمان خانگی حساسیت به بدلیجات

چند راهکار ساده و در دسترس وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید حساسیت به بدلیجات را کم‌تر کنید.

استفاده از برق ناخن

در مرحله اول شما می‌توانید برق ناخن روی بدلیجات خود بکشید تا به این ترتیب از حساسیت‌زایی این محصولات کاسته شود و با خیال راحت‌تر بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

استفاده از کرم مرطوب کننده

همچنین  هر زمانی که دوست داشتید از بدلیجات استفاده کنید، پوست را کاملا خشک نمائید. حتما یک لایه مرطوب‌کننده به پوست مخصوصا بخشی از پوست که در ارتباط با زیورآلات بدل هست بزنید.

آبکاری بدلیجات

اگر بدلیجات قدیمی دارید و دوست دارید از آن‌ها مجددا استفاده کنید، حتما آن را پیش شخصی که اینگونه محصولات را می‌سازد ببرید و از ایشان بخواهید یک لایه از جنس استیل ضدحساسیت برایتان روی زیورآلات شما بکشند. چون به مرور زمان و با استفاده از بدلیجات لایه محافظ آن‌ها از بین می‌رود و حساسیت‌زایی بالایی ایجاد می‌کنند. >> خرید دستبند مردانه

یا بدلیجات خود را آبکاری کنید. جواهر فروشی ها اینکار را برای شما انجام می دهند، می توانید روکشی از طلا، نقره، رادیوم یا … بر روی زیورآلات خود بکشید تا امکان بروز حساسیت به بدلیجات را به صفر برسانید.

برای مطالعه مقاله کامل، در سایت بدلیجات نیلو شاپ، روی لینک زیر کلیک کنید:

حساسیت به بدلیجات

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلو شاپ

نیلو شاپ؛ مرجع تخصصی خرید بدلیجات شیک و خاص و جدید، شامل زیورآلات زنانه و مردانه، فعال به صورت آنلاین، و دارای مطالب مفید آموزشی در حوزه مد و فشن در مجله آنلاین نیلو مگ.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش