اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012035722917437

چگونه انگشتر را کوچک کنیم؟

کد: 140012035722917437

https://bit.ly/3H8YoN3

، تهران , (اخبار رسمی): گاهی اوقات ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی یا تغییر وزن انگشتر شما بر روی انگشتتان بچرخد. و یا اینکه قصد خرید یک انگشتر را دارید که مورد پسند شما قرار گرفته ولی سایز آن بزرگ است. ما در این مقاله سعی ‌کرده‌ایم که در پاسخ به سوال چگونه انگشتر را کوچک کنیم، آموزش های مفیدی را ارائه کنیم.

توصیه می‌شود با استفاده از روش‌های خانگی زیر انگشتر استیل را کوچک کنید مانند: پیچیدن نخ در قسمت زیرین، گذاشتن سیلیکون شفاف آکواریومی در لایه داخلی قسمت زیرین و ...

چگونه انگشتر را کوچک کنیم؟

گاهی اوقات ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی یا تغییر وزن انگشتر شما بر روی انگشتتان بچرخد. و یا اینکه قصد خرید یک انگشتر را دارید که مورد پسند شما قرار گرفته ولی سایز آن بزرگ است. ما در این مقاله سعی ‌کرده‌ایم که در پاسخ به سوال چگونه انگشتر را کوچک کنیم، آموزش های مفیدی را ارائه کنیم. اما قبل از خواندن روش‌های کوچک کردن انواع انگشتر توجه داشته باشید که معمولا انگشترهایی نیاز به کاهش سایز دارند که دور انگشت شما می‌چرخند. >> خرید انگشتر دخترانه

چگونه انگشتر استیل را کوچک کنیم؟

در پاسخ به سوال چگونه انگشتر را کوچک کنیم میتوان گفت انگشتر استیل را معمولا نمی‌توان با روش‌هایی مانند برش دادن و لحیم‌کاری کوچک کرد. از این رو توصیه می‌شود با استفاده از روش‌های خانگی زیر انگشتر استیل را کوچک کنید مانند:

پیچیدن نخ در قسمت زیرین

گذاشتن سیلیکون شفاف آکواریومی در لایه داخلی قسمت زیرین

استفاده از پوشش‌های پلاستیکی

استفاده از چسب یک دو سه

چگونه انگشتر طلا را کوچک کنیم؟

قطعا یکی از موارد مهمی که در کوچک کردن انگشتر طلا وجود دارد این است که به فلز انگشتر آسیبی نرسد و طراحی آن از بین نرود. روش‌های گوناگونی برای کوچک کردن انگشتر طلا وجود دارد که برای شما شرح می‌دهیم:

یکی از روش‌های مطمئن برای کوچک کردن انگشتر طلا برش آن است، به این صورت که با برش دادن فلز طلا و جدا کردن قسمتی از آن، دوباره دو سر انگشتر را با جوش دادن به هم وصل می‌کنند. در پایان کار طلاساز، محلی که فلز دز آن به هم وصل شده را با ابزار مخصوص صیقل می‌دهد تا هیچ اثری از آن نماند و زیبایی آن حفظ شود.

** توجه داشته باشید که این روش برای انگشترهای طلایی که دورتا دور نگین توکار دارند مناسب نمی‌باشد.

کوچک کردن انگشتر طلا با پوشش‌ها (overlay) نیز برای انگشترها و حلقه‌هایی که سنگ‌کاری شده‌اند مناسب است تا به آن‌ها آسیب نرسد. به این صورت که با قرار دادن پوشش مناسب مانند یک حلقه داخلی نعلی شکل، انگشتر را کوچک می‌کنند.

یک روش خانگی برای کوچک کردن انگشتر طلا استفاده از سیلیکون است. به این صورت که سیلیکون با کیفیت و شفاف را با استفاده از یک چوب کبریت بر روی سطح داخلی انگشتر قرار می‌دهیم و سپس سطح آن را با همان چوب کبریت یا وسیله مناسبی که در دسترس دارید صاف می‌کنید تا هنگام استفاده از انگشتر، انگشت شما اذیت نشود.

** توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار انگشتر را با آب و صابون و با استفاده از مسواک نرم پاک کنید و سپس خشک کنید. همینطور خشک شدن سیلیکون ممکن است بین 24 تا 48 ساعت طول بکشد پس توصیه می‌شود تا زمانی که کاملا خشک نشده انگشتر را نپوشید. >> خرید انگشتر مردانه

کوچک کردن انگشتر طلا با استفاده از قرار دادن مهره‌های کوچک بر روی سطح داخلی انگشتر در قسمت پایینی نیز یک روش رایج است که علاوه بر کوچک کردن انگشتر آن را محکم بر روی انگشت شما قرار می‌دهد.

استفاده از لولا و قفل نیز یک روش برای کوچک کردن انگشتر طلا تا چند سایز مختلف است. به این صورت که لولا در قسمت پایین انگشتر نصب می‌شود و به شما این امکان ر می‌دهد که انگشتر و حلقه خود را کوچک‌تر کنید.

چگونه انگشتر نقره را کوچک کنیم؟

در پاسخ به سوال چگونه انگشتر را کوچک کنیم، عرض می کنیم که یکی از روش‌های مناسب برای کوچک کردن انگشتر نقره استفاده از پوشش داخلی نعلی شکل است که بدون آسیب رساندن به انگشتر سایز آن را نیز کوچک می‌کند.

برای کوچک کردن انگشتر نقره می‌توانید در قسمت زیرین انگشتر مقداری نخ بپیچید و سایز آن را متناسب با انگشتتان فیکس کنید.

انگشتر نقره را نیز می‌توان با استفاده از مهره‌های کوچکی که در قسمت زیرین و داخلی آن قرار می‌دهند تا چند سایز کوچک‌تر کرد.

کوچک کردن انگشتر نقره با استفاده از برش در قسمت زیرین و جدا کردن یک قسمت از آن نیز یک روش مطمئن است که انداره انگشتر را به میزان مورد نظر شما کوچک می‌کند و سپس با استفاده از لحیم و … آن را به هم وصل می‌کنند و صیقل می‌دهند.

چگونه انگشتر بدل را کوچک کنیم؟

انگشتر های بدل را نیز با روش‌های مختلفی می‌توان کوچک‌ کرد. روش هایی مانند پیچیدن نخ در قسمت زیرین، استفاده از پوشش پلاستیک، استفاده از سیلیکون و… مناسب می‌باشند. توجه داشته باشید که برای کاهش سایز انواع انگشترهای بدل مانند پلاستیک، چوب، بعضی از فلزات شکننده و … نمی‌توان از برش و لحیم کاری استفاده کرد.

کوچک کردن انگشتر با چسب یک دو سه

در ادامه مقاله چگونه انگشتر را کوچک کنیم، به چسب کاربردی یک دو سه می پردازیم. مزیت کوچک کردن انگشتر با چسب یک دو سه نسبت به سایر چسب‌ها  سریع عمل کردن آن و قدرت چسبندگی بالای آن است. برای انجام این کار ابتدا انگشتر را از هر گونه آلودگی مانند چربی و گرد و غبار با استفاده از آب و صابون یا اسپری‌های مخصوص پاک می‌کنید و سپس آن را به طور کامل با یک دستمال نرم خشک می‌کنید. چسب یک دو سه را با استفاده از یک چوب کبریت یا همان سری چسب (که خود به اندازه کافی ظریف می‌باشد) بر روی قسمت داخلی و زیرین انگشتر قرار می‌دهید و آن را پخش می‌کنید. سپس اسپری مخصوص چسب را که برای فعال‌تر کردن و به اصطلاح افزایش قدرت چسبندگی چسب می‌باشد روی آن می‌پاشید. به این ترتیب می‌توانید با استفاده از چسب یک دو سه انواع انگشتر را کوچک کنید.

کندن چسب کوچک کننده انگشتر

در بسیاری از موارد چسب یا کمی تلاش و استفاده از وسایل تیز برداشته می‌شود. اما توجه داشته باشید که به انگشتر آسیب وارد نکنید.

در بعضی دیگر از موارد می‌توان با قرار دادن انگشتر در آب گرم لایه چسب را با استفاده از دستمال یا دست جدا کرد.

همینطور می‌توان با آغشته کردن یک دستمال به سرکه و کشیدن آن روی چسب، آن را از انگشتر جدا کرد.

در بعضی موارد مانند استفاده از چسب یک دو سه و سایر چسب‌های قوی، علاوه بر سرکه می‌توان از استون استفاده کرد. اما توصیه می‌شود برای جلوگیری از آسیب دیدن فلزات ابتدا روش‌های قبلی را امتحان کنید.

مرجع مقاله:  چگونه انگشتر را کوچک کنیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلو شاپ

نیلو شاپ؛ مرجع تخصصی خرید بدلیجات شیک و خاص و جدید، شامل زیورآلات زنانه و مردانه، فعال به صورت آنلاین، و دارای مطالب مفید آموزشی در حوزه مد و فشن در مجله آنلاین نیلو مگ.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی