اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211137800317437
در دسترس نیست

تشخیص ژوپینگ اصل از تقلبی

کد: 140211137800317437

، تهران , (اخبار رسمی): همان‌طور که می‌دانید ژوپینگ از مس برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند به همین دلیل رنگ ژوپینگ اصل به صورت طلایی مایل به رز گلد است. اگر محصولی کاملاً زرد طلایی باشد صددرصد تقلبی است...

تشخیص ژوپینگ اصل از تقلبی
روش های تشخیص ژوپینگ اصل از تقلبی

روش تشخیص ژوپینگ اصل

تا کنون فقط در مورد کیفیت بالا و قیمت مناسب بدلیجات برند ژوپینگ برای شما گفته‌ایم در صورتی که نمونه‌های فیک و تقلبی زیادی از محصولات ژوپینگ در بازار وجود دارد. خرید ژوپینگ تقلبی می‌تواند تجربه تلخی برای شما رقم بزند. پس آشنایی با روش‌های تشخیص ژوپینگ اصل اهمیت بالایی دارد.

در این قسمت می‌خواهیم تا شما را با چند روش آسان تشخیص بدلیجات ژوپینگ اصل از تقلبی آشنا کنیم. پس از آشنایی با این روش‌ها می‌توانید خریدی آگاهانه و مطمئن را تجربه نمایید. چند نکته طلایی که محصولات اصل و تقلبی ژوپینگ را از هم متمایز می‌کند عبارت‌اند از:

همان‌طور که می‌دانید ژوپینگ از مس برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند به همین دلیل رنگ ژوپینگ اصل به صورت طلایی مایل به رز گلد است. اگر محصولی کاملاً زرد طلایی باشد صددرصد تقلبی است.

آسان‌ترین راه برای تشخیص بدلیجات اصل از تقلبی توجه به لوگویی حک شده بر روی محصولات است. معمولاً آرم ژوپینگ بر روی قسمتی از محصولات اکثراً قفل آن‌ حک می‌شود. پس اگر دوست دارید ژوپینگ اصل خریداری کنید به لوگوی حک شده بر پشت آن توجه کنید. فروشنده‌ها معمولاً نوشته ژوپینگ بر روی بسته‌بندی محصولات را به شما نشان می‌دهند در صورتی که این نشان هیچ ارزشی ندارد.

نگین زیورآلات ژوپینگ اصل به صورت باگت در انواع انگشتر و سایر زیورآلات طراحی می‌شوند، به همین دلیل هرگز نمی‌افتند.

زیورآلات ژوپینگ اصل رنگی ثابت دارند به همین دلیل اگر احساس کردید که بدلیجات درخشان نیستند، به اصل بودن آن‌ها شک کنید.

در پایان نیز باید گفت که محصولات ژوپینگ اصل در چین تولید می‌شوند و با احتساب هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل، گمرک و سود فروشندگان در اختیار مصرف‌کننده نهایی قرار می‌گیرند. به همین دلیل می‌توان گفت یکی دیگر از راه‌های تشخیص ژوپینگ اصل توجه به قیمت آن است، قیمت پایین همیشه شک‌برانگیز است.

خرید بدلیجات ژوپینگ فقط مختص بانوان نیست و در میان آقایان نیز طرف‌داران زیادی دارد. همچنین این محصولات محدودیت سنی خاصی ندارند. از آنجا که اکثر محصولات ژوپینگ ضد حساسیت هستند می‌توان از آن‌ها برای نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان استفاده کرد. به همین دلیل باید طرح‌های متنوعی را به بازار عرضه کنند تا پاسخگوی نیازهای گروه‌های سنی مختلف باشد.

مرجع مقاله: روش تشخیص ژوپینگ اصل از تقلبی در سایت بدلیجات نیلو شاپ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلو شاپ

نیلو شاپ؛ مرجع تخصصی خرید بدلیجات شیک و خاص و جدید، شامل زیورآلات زنانه و مردانه، فعال به صورت آنلاین، و دارای مطالب مفید آموزشی در حوزه مد و فشن در مجله آنلاین نیلو مگ.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس