اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109046838217437
در دسترس نیست

چگونه بدلیجات سیاه شده را طلایی کنیم؟

کد: 140109046838217437

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مشکلات رایج استفاده از زیور‌آلات بدلی سیاه شدن و کدر شدن آن‌ها پس از مدتی استفاده کردن است. جلوه طلایی یا نقره‌ایی جذاب خود را اندکی از دست می‌دهند. حال باید چه کاری انجام داد؟ چگونه رنگ بدلیجات خود را برگردانیم ؟ با ما همراه باشید و روش‌های مختلف رفع سیاهی و کدری بدلیجات را یاد بگیرید.

 چگونه بدلیجات سیاه شده را طلایی کنیم؟
چگونه بدلیجات سیاه شده را طلایی کنیم؟

رفع کدری بدلیجات با سس قرمز

برای رفع کدری، یکی از بهترین و ساده ترین روش ها استفاده از سس قرمز یا همان سس کچاپ است. برای انجام این کار سطح بدلیجات را به طور کامل با سس قرمز بپوشانید و سعی کنید همه جاهای آن به سس آغشته شود و سپس بعد از گذشت ۳۰ دقیقه سطح آن را با دستمال کاغذی تمیز کنید و سپس آن را به طور کامل بشویید. ترکیبات داخل سس باعث حذف رسوبات و خوردگی ها می شود، این ترکیبات شامل اسیدهای خوراکی و سرکه می باشد که سطح بدلیجات را تمیز می کند. هر چند این روش معمولا باعث براقی سطح بدلیجات می شود اما روش های بهتر و کارآمدتری برای این کار وجود دارند که در ادامه این مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نکته مهم این است که بعد از تمیز کردن سطح زیورآلات با هر روشی سطح آن را به خوبی شستشو دهید و آن را به دقت خشک کنید تا دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود.

استفاده از خمیر دندان برای براقی بدلیجات

حتما با خود می پرسید با این روش چگونه رنگ بدلیجات خود را برگردانیم، در خمیر دندان ها قطعات بسیار ریز کریستالی وجود دارد که خاصیت تمیزکنندگی و سایشی دارند. از این خاصیت سایشی خمیر دندان برای از بین بردن رسوب و خوردگی های سطحی بدلیجات می توان استفاده نمود. ابتدا سطح کدر شده را با خمیر دندان به خوبی تمیز کرده و همانند روش قبل آن را خوب شسته و خشک می کنیم. نکته بسیار مهم خود خمیر دندان به تنهایی قابلیت تمیزکنندگی ندارد و در واقع خاصیت سایشی آن کمک کننده است.

خرید دستبند دخترانه

براق کردن بدلیجات برنجی با لیمو

لیمو حاوی اسید سیتریک است و برای تمیز کردن سطوح بدلیجات برنجی توصیه می شود. خود لیمو به دلیل اسیدی بودن می تواند باعث خوردگی شده و برخی از سنگ های تزئینی جنس رسوبی در بدلیجات را خورده و کدر کند، لذا قبل از استفاده کردن لیمو برای تمیز کردن به جنس بدلیجات خود توجه کنید.

دستورالعمل استفاده از لیمو برای تمیز کردن:

ابتدا یک برش لیمو را برمی داریم و مقداری نمک بر روی آن می پاشیم و سپس سطح بدلی برنجی خود را به آرامی تمیز می کنیم. دقت کنید که نمک موجود بر روی لیمو کاملا باید حل شود چون به دلیل تیز بودن کریستال های نمک می تواند خطوط ریزی بر روی سطح فلزی بدلیجات ها یا سنگ های تزئینی ایجاد نماید.

تمیز کردن بدلیجات با مایع ظرفشویی

یکی از راه های برای این که چگونه رنگ بدلیجات خود را برگردانیم ، مایع ظرفشویی است. در ظرفی مقداری مایع ظرفشویی بریزید و سپس کمی آب به آن اضافه کنید تا خوب حل شود و مقداری کف ایجاد کند. سپس بدلیجات را درون این مایع بریزید و با مسواک تمیز کنید. مایع ظرفشویی به دلیل داشتن آنزیم های پاک کننده چربی، گزینه مناسبی برای تمیز کردن بدلیجاتی است که در اثر تماس زیاد با پوست به خصوص در مواردی که پوست چرب است کدر شده اند. با جمع شدن چربی های روی پوست بر روی سطوح بدلیجات در گذر زمان تمیز کردن آن دشوار خواهد بود. بهترین روش برای پاک کردن این نوع جرم ها مایع ظرفشویی است.

برای مطالعه کامل مقاله در سایت بدلیجات نیلو شاپ کلیک کنید:

چگونه رنگ بدلیجات خود را برگردانیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلو شاپ

نیلو شاپ؛ مرجع تخصصی خرید بدلیجات شیک و خاص و جدید، شامل زیورآلات زنانه و مردانه، فعال به صورت آنلاین، و دارای مطالب مفید آموزشی در حوزه مد و فشن در مجله آنلاین نیلو مگ.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس