انواع روش‌های تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب

کد: 140107216769018789

، (اخبار رسمی): برای پردازش اطلاعات ذخیره شده در دستگاه حضور و غیاب نیاز به خروجی گرفتن از داده‌های ذخیره شده در دستگاه است. روش‌های مختلفی برای ارتباط با دستگاه حضور و غیاب و خروجی گرفتن دستگاه ساعت زنی وجود دارد که بسته به نوع تکنولوژی دستگاه قابل استفاده است.

انواع روش‌های تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب
چگونه از اطلاعات دستگاه ساعت زنی خروجی بگیریم

انواع روش‌های تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب برای پردازش اطلاعات ذخیره شده در دستگاه حضور و غیاب نیاز به خروجی گرفتن از داده‌های ذخیره شده در دستگاه است. روش‌های مختلفی برای ارتباط با دستگاه حضور و غیاب و خروجی گرفتن دستگاه ساعت زنی وجود دارد که بسته به نوع تکنولوژی دستگاه قابل استفاده است.

  1. تخلیه اطلاعات دستگاه با استفاده از USB و فلش مموری
  2. خروجی داده‎‌ها با استفاده از کابل شبکه و کامپیوتر
  3. تخلیه اطلاعات با پورت‌های سریال
  4. تخلیه دستگاه از طریق وای فای (WIFI)

 تخلیه اطلاعات با فلش مموری: راحترین راه برای تخلیه اطلاعات دستگاه ساعت زنی، استفاده از فلش مموری و پورت USB تعبیه شده بر روی دستگاه است. امروزه اکثر دستگاه های حضور و غیاب مجهز به این پورت بوده و در صورت خرابی پورت می‌توان از سایر روش‌های جایگزین از جمله کابل شبکه استفاده نمود. توجه کنید برای تخلیه اطلاعات نیاز به فلش مموری با ظرفیت و فرمت مشخص داریم. در بسیاری موارد افراد گلایه مند هستند که امکان تخلیه اطلاعات دستگاه با فلش را ندارند که به دلیل عدم توجه به این موارد است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله «آموزش انواع روش های تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب» در وب سایت نانوتایم مطالعه کنید.

در نتیجه با این روش می‌توانید به‌راحتی دیتا‌های مربوطه را از دستگاه حضور و غیاب خود به فلش مموری انتقال داده و مورداستفاده خود قرار دهید. فایلی که از طریق دستگاه حضور و غیاب بر روی فلش مموری ایجاد می‌شود قابلیت شناسایی از طریق سیستم‌عامل‌های مختلف را ندارد. در نتیجه به‌صورت کاملاً امنیتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. بر این‌ اساس شما فقط از طریق نرم‌افزار مخصوص دستگاه حضور و غیاب خود می‌توانید این فایل را پردازش و مشاهده کنید. در نتیجه امنیت اطلاعات ذخیره شده بر روی فلش کاملاً محفوظ می‌ماند. تا قبل از اتصال به برنامه مخصوص، از آن سو استفاده‌ای نخواهد شد.

تخلیه اطلاعات از طریق کامپیوتر: این روش بیشتر برای شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به دلایلی دستگاه حضور و غیاب درون شبکه قرار گرفته است. به این ترتیب به راحتی می‌توان از داده های دستگاه خروجی تهیه کرد. توجه کنید دستگاه‌هایی که در شبکه قرار دارند امکان نفوذ و هک دستگاه حضور و غیاب در آنها زیاد است و باید کارشناس امنیت شبکه موارد امنیتی را رعایت کند. از مهمترین مزایای استفاده از این روش می توان به این موارد اشاره کرد. ارتباط با دستگاه حضور و غیاب از طریق شبکه به راحتی قابل انجام میباشد و محدود به زمان یا مکان خاصی نمی‌شود.  به راحتی می‌توانید دستگاه حضوروغیاب را جابجا کنید و کافی است دستگاه را به نزدیکترین پورت شبکه وصل کرد و ارتباط برقرار شود. همچنین در این روش عیب یابی و پشتیبانی سیستم حضور و غیاب در این روش بسیار ساده است.

تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب با استفاده پورت سریال: در بساری از دستگاه‌ها پورت Rs232 وجود دارد که براحتی می‌توان از طریق آن داده‌های دستگاه را تخلیه نمود. اما در سری جدید دستگاه‌ها معمولا این پورت مشاهده نمی‌شود. توجه کنید به منظور انجام تخلیه با این پورت باید پورت‌های مدنظر بین دستگاه و سیستم یکسان بوده تا ارتباط برقرار شود. توجه کنید که علاوه بر پورت، پیکربندی دو دستگاه نیز باید یکسان باشند تا مشکلی در تخلیه داده ها به وجود نیاید. استفاده از اپلیکیشن هماهنگ با مارک دستگاه می‌تواند اثر متعددی در کوشش یک بیزنس دارد.

خروجی دستگاه حضور غیاب با استفاده از WIFI:  در سری جدید دستگاه‌های حضور غیاب، علاوه بر پورت شبکه، سریال و USB قابلیت WIFI نیز در نظر گرفته شده است. به این ترتیب شما می توانید براحتی و بدون نیاز به اتصال فیزیکی اطلاعات دستگاه را تخلیه کنید. به این منظور دستگاه باید شبکه وای فای مجموعه را شناسایی کند و ip  دستگاه و شبکه سینک شود. به این ترتیب انتقال اطلاعات به راحتی انجام می شود. این روش یکی از راحترین روش‌های تخلیه اطلاعاتع است.

آموزش تخصصی تخلیه اطلاعات سه مدل دستگاه نانو تایم تخلیه اطلاعات دستگاه های ZK silk bio & ZK m201 GOLD + & ZK K40

تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب نانو تایم مدل K 30

تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب نانو تایم مدل SEMI OUTDOOR

یکی از رایجترین مشکلاتی که در حین تخلیه اطلاعات دستگاه رخ می‌دهد، ریست فکتوری کردن دستگاه و بازرگردانی به حالت پیش فرض است. در این حالت کلیه اطلاعات دستگاه پاک خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان