اطلاعات تماس
  • 091447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108096799219456
در دسترس نیست

فرمالین 37 درصد و کاربرد آن

کد: 140108096799219456

، (اخبار رسمی): فرمالین 37 درصد همان فرمالدئید است اما محلول آبی آن می باشد که غلظتی در حدود 37 درصد دارا است. بنابراین فرمالین را می توان به راحتی در آب حل نمود.

فرمالین 37 درصد و کاربرد آن
فرمالین 37 درصد و کاربرد آن

خرید فرمالین با اسامی گوناگونی انجام می گیرد که از آن جمله می توانیم به فرمالدئید، متانال اشاره کنیم. این ماده در دمای محیط به صورت گاز موجود است اما در همین حالت، این قابلیت را دارد تا در آب حل شود.

فرمالین 37 درصد و کاربرد آن

خرید فرمالین با اسامی گوناگونی انجام می گیرد که از آن جمله می توانیم به فرمالدئید، متانال و چندین نام دیگر را بیان داریم. ماده ای که از آن نام می بریم نیز در دمای محیط به صورت گاز موجود است اما باید بدانید که در همین حالت، این قابلیت را دارد تا در آب حل گردد.

اما در رابطه با فرمالین 37 درصد نیز باید بگوییم که همان فرمالدئید است اما محلول آبی آن می باشد که غلظتی در حدود 37 درصد دارا است. بنابراین فرمالین را می توان به راحتی در آب حل نمود.

کاربردهای فرمالین

از فرمالین 37 درصد استفاده های بسیاری می شود و کاربرد فرمالین بسیار زیاد است و از آن جمله می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

  1. در جهت از بین بردن باکتری های گوناگون و به عنوان یک محلول ضد عفونی کننده کاربرد دارد.
  2. رزین های فرمالین نیز با استفاده از آن تولید می شوند.
  3. حتی در صنایع رنگسازی نیز می توان از فرمالین بهره برد.
  4. در مراکزی مانند مرغداری ها و همینطور بیمارستان ها نیز از این ماده استفاده می نمایند که ضد عفونی کننده است.
  5. تمامی وسایل دندانپزشکی را با استفاده از فرمالین مورد ضد عفونی قرار می دهند.
  6. در تولید هگزامین نیز شاهد بهره بردن از این ماده هستیم.
  7. از آن ها نیز می توان به عنوان رزین های چسبناک استفاده کرد که جهت تولید تخته های سه لایی کاربرد دارند.
  8. در تولید رزین های فرمالین نیز از آن استفاده می کنند.

تمامی موارد فوق نیز بیانگر کاربردهای بی شمار فرمالین است و خرید فرمالین 37 درصد می تواند به دلیل بهره بردن هر یک از مواردی باشد که در بالا به آن اشاره ای داشته ایم.

مزایای فرمالین

همانطور که می دانید، فرمالین به عنوان ماده ای شناخته شده است که کاربردهای بسیاری دارد و در این میان می توانیم مزایای بی شماری را هم برای آن در نظر بگیریم. از مهم ترین این مزایا می توان به کم هزینه بودن آن اشاره ای داشت و این که نحوه استفاده از آن بسیار آسان است.

همچنین باید گفت که فرمالین محلولی آب شکل است و به عنوان یک ضد عفونی کننده قوی مورد استفاده قرار می گیرد. از این ماده در جهت از بین بردن انواع باکتری و قارچ استفاده می کنند. حتی گاها مشاهده شده است که از آن در جهت تولید واکسن هم بهره برده اند زیرا می تواند سموم و عواملی که بیماری زا هستند را غیر فعال نماید.

در محصولات آرایشی و پوستی نیز شاهد استفاده از این ماده هستیم زیرا می تواند بسیار مفید عمل نماید.

نکات مهم استفاده و عوارض فرمالین

در کنار تمامی مزایایی که می توان برای فرمالین ذکر نمود، معایب و همینطور عوارضی دارند که لازم است در رابطه با آن ها هم اطلاعاتی در اختیار داشته باشید. سازمان غذا و دارو مرتبط و وابسته به آمریکا، فرمالین را تحت عنوان یک ماده سرطان زا معرفی کرده است.

لازم است بدانید که این خطری که از آن صحبت می شود، برای افرادی که در این زمینه شاغل هستند و روزانه با این ماده سر و کار دارند، بیشتر است. مواردی همچون سوزش های چشم و بینی نیز مشاهده شده است که گاهی حتی مشکلات مرتبط با تنفس را هم شاهد هستیم.

اما باید بدانید که رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن می تواند این علایم را کاهش دهد و یا حتی به طور کلی حذف نماید. بنابراین تمامی مسائل ایمنی که به شما در زمان ثبت سفارش و خرید فرمالین 37 درصد یادآوری می شود را رعایت نمایید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید.

موارد مراقبتی فرمالین

زمانی که شما در حال کار با این ماده هستید، می بایست از مواردی همچون دستکش، ماسک، روپوش و همینطور عینک استفاده نمایید تا به میزان زیادی علایم آن را کاهش دهید.

در صورتی که به هر دلیلی این ماده را استنشاق نمودید با عوارضی همچون سردرد، مشکلات تنفسی و مواردی همچون احساس سوزش در گلوی خود مواجه خواهید شد.

اتاقی که در آن مشغول به کار هستید باید از تهویه خوب و مناسبی برخوردار باشد.

این ماده از مقاومت گرمایی بسیار پایینی برخوردار است و زمانی که در دمای محیط قرار می گیرد، به تدریج بخار می شود.

بخاراتی که به وجود هستند، سمی و به عبارتی سرطانزا هستند و لازم است تا از مجاورت آن ها خودداری نمایید.

نوع بسته بندی و همینطور نگهداری فرمالین می تواند تا حدود زیادی از این موارد پیشگیری کند. به این ترتیب لازم است در هنگام خرید دقت داشته باشید تا آن را از مجموعه ای خریداری کنید که بالاترین میزان کیفیت بسته بندی را برای محصول در نظر گرفته است.

رعایت تمامی نکاتی که بیان داشتیم، می تواند موجب شود تا شما در حین کار شرایط بهتری را تجربه نمایید و به این ترتیب، در معرض این مشکلاتی که گفتیم در سطح کمتری قرار بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید