اطلاعات تماس
  • 091447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111237159519456
در دسترس نیست

جاهای دیدنی شهر توریستی و زیبای ازمیر

بهترین جاهای دیدنی ازمیر ترکیه

کد: 140111237159519456

، (اخبار رسمی): ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا است و به علت اینکه شهری تجاری، اقتصادی و صنعتی است یکی از شهرهای مهم ترکیه محسوب میشود و دارای امتیاز بالایی در این کشور است. شهر ازمیر بر اساس آخرین آمار حدود 3 میلیون نفر است.

بهترین جاهای دیدنی ازمیر ترکیه
بهترین جاهای دیدنی ازمیر ترکیه

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا است و به علت اینکه شهری تجاری، اقتصادی و صنعتی است یکی از شهرهای مهم ترکیه محسوب میشود و دارای امتیاز بالایی در این کشور است.

ازمیر شهری زیبا در ترکیه
ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا است و به علت اینکه شهری تجاری، اقتصادی و صنعتی است یکی از شهرهای مهم ترکیه محسوب میشود و دارای امتیاز بالایی در این کشور است. شهر ازمیر بر اساس آخرین آمار حدود 3 میلیون نفر است. شهر ازمیر ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای است و تابستانهای خشک و گرم و زمستان های خنکی دارد.
ازمیر در ساحل دریای اژه قرار دارد و دومین شهر بزرگ در اطراف دریای اژه ای است. این شهر دارای دانشگاه های معتبر جهانی از جمله دانشگاه اژه و دانشگاه دوکوز ایلول است.
شهر ازمیر دارای مکان های دیدنی تاریخی بسیاری است که در زیر به شرح آنها خواهیم پرداخت:


میدان ساعت ازمیر
این مکان تاریخی مربوط به دوره عثمانیان است و درست در قلب شهر ازمیر یعنی منطقه کوناک قرار دارد و گردشگران می توانند در تمام روزهای هفته به بازدید این مکان تاریخی بروند.

برای رزرو هتل در ازمیر می‌توانید به این صفحه در وبسایت هتل مارینا مراجعه نمایید.


آسانسور تاریخی ازمیر
آسانسور تاریخی ازمیر در سال 1907 میلادی توسط یهودیان برای جابجایی افراد در بالای یک تپه ساخته شد. این ماشین تاریخی در ابتدا توسط فشار آب کار میکرد ولی بعد از گذشت زمان با نصب سیستم الکتریکی کار کرد. امروزه این ماشین به یک مکان تاریخی برای بازدید گردشگران تبدیل شده اتی و مسافرین با سوار به این آسانسور میتوانند دید پانورامایی از شهر زیبای ازمیر داشته باشند.


قلعه کادیفه
قلعه کادیفه که با نام پاگوس نیز شناخته میشود یادگاری از قبیله ای بنام آمازون که توسط زنانان جنگنجو اداره میشد است. این قلعه با ارتفاع 185 متر نگهبان دریا اژه و شهر ازمیر است. این قلعه در دوران امپراطوری م، عثمانی ها دچار تغییراتی شد و سپس در زمان امپراتوری اسکندر مقدونی بازسازی و مرمت شد.


سفر به شهر ازمیر ترکیه
شهر ازمیر به دلیل قدمتی که دارد هر ساله شاهد گردشگران زیادی است. سالانه مسافران زیادی از سراسر جهان برای گردش و بازدید از اماکن تاریخی شهر ازمیر به ای شهر از کشور ترکیه مسافرت میکنند از این رو برای اقامت در این شهر نیاز به هتلی با ارائه خدمات نیاز دارند. هتل مارینای ازمیر یکی از بهترین هتل های شهر ازمیر است که با ارائه خدمات عالی پاسخگوی نیاز مسافرین است.

رزرو هتل مارینای ازمیر
 هتل مارینای شهر ازمیر با ارائه خدمات گوناگون، پاسخگوی نیاز مسافران است. ما در این بخش به بررسی خدمات هتل مارینا ازمیر می پردازیم، خدمات این هتل عبارت است از:


اتاق مهمان دارای امکاناتی از جمله میز کار، تخت راحت، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، دوش خصوصی و… 
فاصله دو دقیقه ای با مترو و تراموا 
فاصله دو دقیقه ای با دریا
لابی 
خشکشویی
پارکینگ همراه با هزینه اضافی
اتاق های غیر سیگاری
مودم
آسانسور
نگهبانی 24 ساعته
امکان تبادل ارز
صبحانه بوفه باز
کارکنان چند زبانه
امکان سرو نوشیدنی های گرم و سرد در لابی
امکان نگهداری چمدان

شما میتوانید برای رزرو محل اقامت خود هنگام مسافرت به شهر ازمیر به وب سایت هتل مارینای ازمیر مراجعه کنید و با توجه به اولویت ها ی خود اقدام به رزرو اتاق کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی