اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108156809319094
در دسترس نیست

خرید و معرفی کیف کمری کوهنوردی

کد: 140108156809319094

، (اخبار رسمی): برخی کیف کمری ها دارای طراحی فوق العاده و عملکرد های پیشرفته ای هستند از جمله کیف کمری دوکاره یا شانه ای. این نوع کیف کمری ها علاوه بر متصل شدن به کمر، قابلیت تبدیل شدن به کیف شانه ای را دارند.

خرید و معرفی کیف کمری کوهنوردی
خرید کیف کمری کوهنوردی

معرفی کیف کمری

یکی از وسایل ضروری و کاربردی در فعالیت پرتحرک نظیر کوهنوردی، کمپینگ و طبیعت گردی کیف کمری است. کیف کمری در واقع باکس یا محفظه ای کم حجمی است که در حمل وسایل کوچک و ضروری به شما کمک می کند. افرادی که از کیف کمری استفاده می کنند به وسایل ضروری خود دسترسی راحت تری دارند و همچنین با بسته شدن کیف کمری به دور کمر یا قرارگیری در پشت کمر، دست ها در هنگام فعالیت رها و آزاد می باشند.

ویژگی کیف کمری کوهنوردی

کیف کمری مانند کوله پشتی کوهنوردی شامل ویژگی و نکاتی می باشد که در هنگام خرید کیف کمری باید به آن توجه کرد تا مناسب ترین کیف کمری را بتوانید خریداری نمایید.

حجم کم

یکی از ویژگی های بارزی که سبب محبوبیت کیف کمری در بین کوهنوردان و عموم افراد شده است حجم کم آن است. کیف کمری کوهنوردی باید حجم مطلوبی داشته باشد تا در مواقع انجام فعالیت دست و پاگیر نباشد.

فضای مکفی

همانطور که در بالا اشاره کردیم کیف کمری باید حجم کمی داشته باشد اما در عین حال نیز باید از فضای کافی برخوردار باشد تا به راحتی تمامی تجهیزات مورد نظر در کیف قرار بگیرند.

ضد آب بودن

از آنجایی که از کیف کمری به عنوان حمل وسایل مهم و ضروری استفاده می شود و امکان تغییر شرایط آب و هوایی در طبیعت و کوه نیز وجود دارد بنابراین باید کیف کمری از ویژگی ضد آب برخوردار باشد.

انواع مدل کیف کمری کوهنوردی

کیف کمری شانه ای

برخی کیف کمری ها دارای طراحی فوق العاده و عملکرد های پیشرفته ای هستند از جمله کیف کمری دوکاره یا شانه ای. این نوع کیف کمری ها علاوه بر متصل شدن به کمر، قابلیت تبدیل شدن به کیف شانه ای را دارند. در طرفین کیف دو حلقه اتصال بند شانه ای تعبیه شده است تا فرد در صورت نیاز نیز، بتواند از آن به عنوان کیف شانه ای استفاده نماید.

کیف کمری سه کاره (کمری، شانه ای، دوشی)

از محبوب ترین و کارایی ترین کیف کمری ها در بین طبیعت گردان و کوهنوردان کیف کمری سه کاره است. کیف کمری سه کاره به گونه ای طراحی شده که قابلیت تبدیل به کیف کمری، کیف شانه ای، کیف دوشی را دارد. در طرفین این کیف دو حلقه اتصال بند شانه ای تعبیه شده که به کیف شانه ای تبدیل می شود و همچنین با اتصال بند مخصوص دوشی، کیف در پشت کمر قابل حمل می باشد.

انواع کیف کمری

کیف کمری کوهنوردی

در هنگام کوهنوردی بخصوص پیمایش مسیر های طولانی مدت، حمل وسایل ضروری در فضای دسترس کمی دشوار می باشد. کیف کمری کوهنوردی بهترین همراه هر کوهنوردی می باشد که با خیال راحت می تواند تمامی وسایل ضروری را در یک فضای معین و منظم حمل نماید.

کیف کمری دوچرخه سواری

حمل وسایل ضروری برای دوچرخه سواران مسئله دشوار و سختی است و استفاده از کیف کمری بهترین راه حل حمل راحت و بدون سختی وسایل مهم می باشد و همچنین می توانند راحت تر به دوچرخه سواری بپردازند.

کیف کمری طبیعت گردی

حمل وسایل ضروری و حمل قمقمه یا بطری آب در هنگام پیاده روی های طولانی مدت از مسائل مهم و دشواری است. بنابراین استفاده از کیف کمری مجهز به محفظه قمقمه بهترین گزینه می باشد و به فرد این امکان را می دهد تا در هنگام فعالیت دستانش رها و آزاد باشند.

معرفی بهترین برند کیف کمری کوهنوردی

برند دیوتر

برند دیوتر از بهترین تولید کنندگان کوله پشتی کوهنوردی و کیف کمری کوهنوردی می باشد. می توانید در هنگام خرید کیف کمری کوهنوردی از این برند خریداری کنید.

برند کایلاس

کیف کمری های برند کایلاس از کیفیت و جنس مرغوب و مورد پسندی برخوردار هستند و همچنین طراحی کیف کمری های کایلاس سبب محوبیت در بین کوهنوردان شده است.

برند اسنوهاک و پکینیو

برند های اسنوهاک و پکینیو از معتبر ترین برند ها در بین طبیعت گردان و کوهنوردان است. کیفیت و قیمت این دو برند مناسب می باشد و یکی از گزینه های ایده آل در هنگام خرید کیف کمری کوهنوردی می باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی