اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108186814119094
در دسترس نیست

معرفی بهترین مدل باتوم کوهنوردی

معرفی بهترین مدل باتوم کوهنوردی

کد: 140108186814119094

، (اخبار رسمی): باتوم یا عصای کوهنوردی، به صورت یک عصای تاشویی طراحی می شود که باتوجه به ارتفاعات مسیر، طول آن نیز قابل بلند و کوتاه شدن می باشد. در نگاه اول شاید باتوم کوهنوردی جزو ضروری ترین تجهیزات کوهنوردی نباشد

معرفی بهترین مدل باتوم کوهنوردی
خرید باتوم کوهنوردی

باتوم یا عصای کوهنوردی، به صورت یک عصای تاشویی طراحی می شود که باتوجه به ارتفاعات مسیر، طول آن نیز قابل بلند و کوتاه شدن می باشد. در نگاه اول شاید باتوم کوهنوردی جزو ضروری ترین تجهیزات کوهنوردی نباشد اما باتوم در هنگام پیمایش مسیر های شیب دار، مسیر های برفی و گل و لای نیز مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کمک کننده می باشد؛ همچنین از باتوم ها می توان به عنوان پایه سایبان در چادر کوهنوردی استفاده کرد.

فواید استفاده از باتوم کوهنوردی

اگر در هنگام پیاده روی در طبیعت از باتوم کوهنوردی استفاده نکنید فشار ناشی از سختی زمین قطعا به ستون فقرات و پاهایتان وارد خواهد شد، در هنگام استفاده از باتوم، این فشار و ضربات را با انرژی کمتری به بازو و دست وارد خواهد کرد.

استفاده از باتوم کوهنوردی در مسیر های برفی و گل و لای سبب جلوگیری از فرو رفتن در این مسیر ها شده و همچنین پیمایش در این مسیر ها را راحت تر و لذت بخش تر خواهد کرد.

در مسیر های سخت و طولانی باتوم کوهنوردی به عنوان یک تکیه گاه بوده و انرژی شما را حفظ خواهد کرد.

معرفی انواع باتوم کوهنوردی

باتوم تلسکوپی

این نوع باتوم ها قابلیت تنظیم با ارتفاع زمین و قد هر فرد را دارند. باتوم های تلسکوپی احساس راحتی بیشتری را برای ورزشکاران فراهم می سازند. از باتوم های تلسکوپی می توان در صعود و پیمایش مسیرهای سراشیبی استفاده کرد. با تنظیم ارتفاع باتوم و زاویه آرنج تا 90 درجه از خستگی زود هنگام و کشیده شدن بدن تا حدود زیادی جلوگیری می شود.

باتوم آنتی شوک

باتوم های آنتی شوک به منظور کاهش ضربه به بازو، شانه، ستون فقرات و پا ها از قابلیتی برخوردار هستند که به افراد احساس راحتی بیشتری می بخشند. در دسته این نوع باتوم ها فنری هایی طراحی شده است که در هنگام سقوط یا لیز و سر خوردن در مسیر فعال می شوند و سبب حفاظت فرد از آسیب های احتمالی می گردد.

باتوم تاشویی

بدنه این باتوم ها به صورت تاشو طراحی شده است که مدت زمان باز و بسته شدن آن ها کمتر از یک دقیقه می باشد. باتوم های تاشو درابعاد کم به راحتی در کوله پشتی کوهنوردی و در کنار دیگر تجهیزات سفر قابل حمل می باشد و فضای کمی از کوله پشتی کوهنوردی را اشغال می کند. در بین اسکی سواران بدلیل ساختار تاشویی و کیفیت بالا محبوبیت خاصی دارند.

معرفی بهترین برند باتوم کوهنوردی

برند Black Diamond

برند بلک دایموند از بهترین برند باتوم کوهنوردی است که محبوبیت خاصی نیز در بین کوهنوردان دارد. باتوم بلک دایموند نیز مانند سایر تجهیزاتش کیفیت و قیمت مطلوبی داشته و در هنگام خرید باتوم کوهنوردی می توان انواع مدل های مختلف آن را خریداری کرد.

انواع مدل باتوم Black Diamond

  • Trail Explorer 3
  • Trail Pro Shock
  • Alpin Carbon Cork
  • برند SnowHawk

یکی از بهترین برند های تجهیزات کوهنوردی، برند اسنوهاک می باشد، برند اسنوهاک کیفیت و قیمت مناسبی داشته و به همین علت در بین کوهنوردان محبوبیت خاصی دارد. اغلب باتوم های اسنوهاک از آلومینیوم طراحی می شوند و علاوه بر کیفیت وزن سبکی نیز دارند.

انواع مدل باتوم SnowHawk

  • SnowHawk S315
  • SnowHawk S305
  • SnowHawk S304
  • SnowHawk S301
  • برند Pekynew

یکی از بهترین برند هایی که اغلب کوهنوردان خرید تجهیزات کوهنوردی خود را انجام می دهند برند پکینیو است. برند اسنوهاک کیفیت و قیمت مناسبی داشته و به همین علت در بین کوهنوردان محبوبیت خاصی دارد. اغلب باتوم های پکینیو از آلومینیوم طراحی می شوند و علاوه بر کیفیت وزن سبکی نیز دارند.

انواع مدل باتوم pekynew

  • Pekynew Mountaineering Stick
  • Pekynew PK12
  • Pekynew 7075

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی