کد: 140108246823821703
در دسترس نیست

چرا توالت بوی بدی می دهد

چگونه از بوی فاضلاب در خانه خلاص شویم؟

کد: 140108246823821703

، تهران , (اخبار رسمی): چگونه از بوی فاضلاب در خانه خلاص شویم؟| چرا توالت بوی بدی می دهد

چگونه از بوی فاضلاب در خانه خلاص شویم؟
چگونه از بوی فاضلاب در خانه خلاص شویم؟

"این بویه چیه؟" شاید همین الان از خود پرسیده باشید که وقتی وارد می شوید و حمام شما بوی فاضلاب می دهد. خوب، ما در لوله بازکنی تهران مجموعه خدمات فنی دوستان به شما کمک کنیم آن بو را شناسایی و از بین ببرید - بعد از اینکه متوجه شدید که از طرف هیچ یک از مظنونین معمولی نیست.

چرا حمام من بوی فاضلاب می دهد؟

هنگامی که بوی گاز فاضلاب را شناسایی کردید، مهم است که به سرعت علت آن را شناسایی کنید. آیا گاز فاضلاب می تواند شما را بیمار کند؟ این دودهای گازی مانند سولفید هیدروژن – گازی که بوی تخم مرغ فاسد را به دنبال خود بر جای می گذارد و بسیار قابل اشتعال و سمی است – می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد. بسته به سطح حساسیت شما به این بوهای محیطی، ممکن است علائمی مانند موارد زیر را تجربه کنید:

  • سردرد
  • حالت تهوع
  • تنگی نفس
  • خواب آلودگی
  • تپش قلب

عامل مهم دیگر به حداقل رساندن آسیب است. اگر فاضلاب به خانه شما برگشت می کند، می توانید روی سطح مشخصی از آسیب به زیرزمین یا سایر قسمت های خانه خود به همراه وسایل موجود در آن مناطق که ممکن است آسیب دیده یا خراب شوند حساب کنید. و این می تواند یک مشکل بسیار گران باشد.

علل رایج بوی فاضلاب در خانه

پس علت این بوی بد غیر قابل تحمل چه می تواند باشد؟ ممکن است یکی از چندین مشکل در دستان شما باشد. بوی گاز فاضلاب در حمام می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

  • تبخیر آب در لوله کشی P-trap
  • مهر و موم شکسته در اطراف توالت در حلقه مومی یا درزگیر
  • یک لوله ترکیده
  • ریشه های درخت رشد کرده یا به لوله های فاضلاب شما آسیب رسانده است
  • فاضلاب یا زهکش اصلی شکم، فرو ریخته، تغییر شکل داده یا خراب شده است

هر یک از اینها می تواند اجازه دهد بوی فاضلاب به خانه شما نفوذ کند. البته ممکن است بوی فاضلاب به دلیل گرفمتگی لوله فاضلاب باشد که بهتر است با دلایل گرفتگی لوله توالت آشنا شوید.

چگونه بوی فاضلاب را از بین ببریم

هنگامی که به دنبال چگونگی خلاص شدن از بوی فاضلاب هستید، چند گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

راه حل های محبوب بوی فاضلاب DIY
برای مشکلات جزئی لوله کشی، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

محلول بویایی فاضلاب P-trap

این امکان وجود دارد که بوی گاز فاضلاب از حمام مهمان که به ندرت استفاده می شود می آید که تبخیر آب را به حساب می آورد. این معمولاً ساده‌ترین راه‌حل را دارد.
این را امتحان کنید: آب را از طریق سینک یا فاضلاب خود بگذرانید تا به تله P اجازه دهید دوباره به درستی با آب پر شود و به طور موثری مانع از ایجاد این بوها در خانه شما شود.

محلول بوی شکسته فاضلاب

هنگامی که یک مهر و موم شکسته - یا عدم وجود مهر و موم - در درزگیر یا حلقه مومی در اطراف توالت شما وجود دارد، به این معنی است که آب، ادرار و سایر مواد زائد راه خود را از طریق شکاف‌ها پیدا می‌کنند و به باکتری‌ها اجازه رشد می‌دهند. سپس این باکتری باعث ایجاد بوی بدی می شود که شما تشخیص داده اید. خوشبختانه راه حل این امر نسبتاً ساده است.

این را امتحان کنید: یک مهره یا یک خط درزگیر در اطراف ناحیه در معرض قرار دهید، و حمام شما در کمترین زمان به بوی عطر چمنزار بهاری پاک کننده حمام مورد علاقه شما باز می گردد!

اگر متوجه می‌شوید که فقط برای اینکه متوجه شوید مشکلات جزئی و راه‌حل‌های DIY کار درستی نمی‌کنند، عیب‌یابی می‌کنید، احتمالاً وقت آن رسیده است که با یک متخصص تماس بگیرید تا مشکلات بوی فاضلاب خود را حل کند. 

شاید بخواهید با روش های رفع گرفتگی لوله توالت آشنا شوید.

بوی گاز فاضلاب در خانه؟ بدانید چه زمانی باید با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید

چه با بوی مداوم فاضلاب در زیرزمین یا بوی گاز فاضلاب در حمامی که هنوز از بین نرفته است، سر و کار دارید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که یک بازرسی فاضلاب توسط متخصصانی را در نظر بگیرید که می توانند تعمیرات فاضلاب یا تعویض خط فاضلاب را توصیه کنند. هر دو ممکن است به لوله کش دارای مجوز و تجهیزات تخصصی نیاز داشته باشند.

یک لوله کش دارای گواهینامه قادر خواهد بود به این مشکلات طولانی مدت بسیار رایج رسیدگی کند:

  • بوی گاز فاضلاب در حمام
  • توالت بوی فاضلاب می دهد
  • بوی فاضلاب در زیرزمین
  • زهکشی دوش بوی فاضلاب می دهد
  • راه حل های حرفه ای فاضلاب برای رفع بوی فاضلاب در خانه

در اینجا محبوب ترین مراحلی است که توسط پیمانکاران تعمیر فاضلاب برای تعیین وضعیت خط فاضلاب و تشخیص بهترین اقدامات بعدی شما انجام می شود:

بازرسی دوربین فاضلاب

ابتدا لوله کش تخلیه فاضلاب را با دوربینی که شواهد ویدیویی از علت اصلی مشکل شما ارائه می دهد، بازرسی می کند.
 

تمیز کردن فاضلاب

گاهی اوقات بهترین گزینه برای پاکسازی لوله های فاضلاب ممکن است شامل هیدرو جت باشد. با برداشتن پشتیبان فاضلاب و سایر انسدادها، یک لوله کش می تواند تشخیص دهد که آیا تعمیرات یا جایگزینی اضافی برای حل مشکل نیاز است یا خیر.

تعمیر فاضلاب

تعمیر فاضلاب را به عنوان یک تعمیر نقطه ای در نظر بگیرید. این مشکل را برطرف می کند، اما تضمین نمی کند که درخت در حیاط شما به رشد خود ادامه ندهد و به بخش دیگری از لوله های فاضلاب شما در جاده آسیب بیشتری وارد کند.

تعویض فاضلاب

این راه حل بلند مدت شماست و می تواند به روش های مختلفی انجام شود. مسیر سنتی شامل حفاری و حفاری حیاط شما برای اجرای لوله کشی جدید است. مطمئناً می تواند کار را انجام دهد، اما برای کاهش بار ناشی از محوطه سازی و پیاده روهای فرسوده، بسیاری به راه حل های فاضلاب بدون ترانشه روی می آورند.
تعمیر و تعویض فاضلاب بدون ترانشه

یک شرکت لوله کشی با تجربه معمولاً دو روش مقرون به صرفه "بدون حفاری" گزینه های فاضلاب بدون ترانشه را در دسترس خواهد داشت:
اول - ترکیدگی لوله - از طریق این روش، نقاط دسترسی ایجاد می شود تا کابل را از طریق خط فاضلاب موجود عبور دهد، لوله جدید را در جای خود بکشد، ترکیده و خط قدیمی آسیب دیده را جایگزین کند.
دوم – پوشش لوله – روش مرسوم این است که یک لوله پوشیده از اپوکسی در لوله‌های موجود وارد می‌شود، با هوای داغ باد می‌شود و در محل به لوله‌های ترک خورده قدیمی مهر و موم می‌شود و آب‌بندی جدیدی ایجاد می‌کند که می‌تواند برای چندین دهه دوام بیاورد. روش جدید که به عنوان سیستم LED Bluelight شناخته می شود، رزین لوله های قدیمی را با نور ال ای دی خشک می کند و بهره وری را افزایش می دهد و سرعت پخت را تا پنج برابر افزایش می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

serviceco

انجام کلیه امور لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران ارزان، فوری و با پشتیبانی چندماهه

منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان