اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110046888221862
در دسترس نیست

میکروبلیدینگ ابرو تخصصی در بهترین مرکز میکرو ابرو به مدیریت استاد غزل زرگریان

میکروبلیدینگ ابرو تخصصی در بهترین مرکز میکرو ابرو

کد: 140110046888221862

، (اخبار رسمی): میکروبلیدینگ ابرو تخصصی از خدمات ویژه ما در مرکز میکروبلیدینگ استاد غزل زرگریان بهترین و تخصصی ترین مرکز میکرو ابرو در ایران می باشد. استاد غزل زرگریان موسس اولین مرکز آرایش دائم در سراسر کشور می باشند.

میکروبلیدینگ ابرو تخصصی در بهترین مرکز میکرو ابرو
میکروبلیدینگ ابرو از خدمات ما در بهترین مرکز میکرو ابرو به مدیریت سرکار خانم غزل زرگریان است.

استاد غزل زرگریان بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران را دارند و با مراجعه به مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، ابروهایی خوش فرم و زیباتر خواهید داشت. داشتن ابروهایی خوش فرم و زیبا و پرپشت آرزوی هر خانمی است. زیرا مهم‌ترین عضو در صورت که در زیبایی چهره تاثیر دارد، ابروها است.

به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها با سایه ابرو، مداد ابرو و.... سعی می‌کنند تا فرم ابروهای خود را تغییر دهند. اما این کار بسیار وقت گیر است. همچنین اگر به مدت زیادی از این محصول استفاده شود ابروها آسیب می‌بینند و به ریزش ابرو دچار خواهید شد. اما نگران نباشید کم پشتی ابروها راه حل دارد. برای حل چنین مشکلاتی روش‌های زیادی مثل میکروبلیدینگ ابرو، کاشت ابرو، فیبروز ابرو و.... به جود آمده‌اند. اما کاشت ابرو هم گاهی سخت است و ممکن است فرد پول کافی برای انجام این کار یا بانک مو خوبی نداشته باشد.

بنابراین یکی از بهترین روش‌ها بدون جراحی برای داشتن ابروهایی پهن با حالت دلخواه میکروبلیدینگ ابرو است. میکرو ابرو یا بلید ابرو یک روش نیمه دائمی برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو با رنگدانه‌های شبیه به رنگ طبیعی ابرو است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از کم پشتی ابروهای خود رنج می‌برید به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران را انتخاب کنید و ابروهایی زیبا و نچرال داشته باشید.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

با توجه به اینکه علم دائما در حال پیشرفت است میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش‌های فیبروز ابرو برای پر کردن ابروهاست. این روش ماندگاری نسبتا طولانی دارد برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو از تکنیک بلید ابرو استفاده می‌شود. میکروبلیدینگ ابرو کمی تهاجمی است و خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌کند. این خراش‌ها باید با رنگدانه‌های همرنگ مو طبیعی ابرو پر شوند. با این کار قسمت‌های خالی ابروها پر می‌شود و ابروها پرتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

نکته مهمی که وجود دارد این است که میکروبلیدینگ به روش فیبروز باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام شود تا ابروها کاملا قرینه و یکدست شوند. برای این کار باید کسی که میکروبلیدینگ را انجام می‌دهد، مقدار مناسبی از رنگدانه را وارد پوست کند. با توجه به این موضوع به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم ه به بهترین سالن میکرو ابرو مراجعه کنید. مستری که میکروبلیدینگ را انجام می‌دهد باید با آناتومی چهره آشنایی داشته باشد و بهترین فرم ابرو را ایجاد کند.یکی از بهترین افراد در زمینه آرایش دائم که بیش از 15 است که تخصص و مهارت دارد استاد غزل زرگریان است. استاد غزل زرگریان اولین کسی بود که در ایران اولین مرکز آرایش دائم را تاسیس کرد.

ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

با انجام میکروبلیدینگ در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان دیگر نیازی به ترمیم میکروبلیدینگ ابرو ندارید. زیرا استاد غزل زرگریان با تکنیک‌های خاصی که دارند میکرو ابرو را به گونه‌ای برای شما عزیزان انجام می‌دهند که دیگر نیازی به ترمیمی نداشته باشید و برای همیشه ابروهایی خوش فرم و زیبا داشته باشید. هزینه و قیمت میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با توجه به تخصص و مهارتی که دارند بسیار عالی است. 

مراحل انجام میکرو ابرو در بهترین مرکز میکروبلیدینگ

اگر می‌خواهید تکنیک میکروبلیدینگ ابرو را انجام دهید باید به مرکزی معتبر مراجعه کنید. یکی از بهترین مرکزها بریا میکروبلیدینگ ابرو، مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان است. با مشاهده عکس میکروبلیدینگ ابرو توسط استاد غزل زرگریان می‌توانید نمونه کارهای ایشان را ببینید. در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریانبرای میکرو ابرو مراحل زیر انجام می‌شود:

مشاوره و طراحی ابروها

قبل از هر چیزی استاد غزل زرگریان با توجه به آناتومی و فرم چهره بهترین فرم ابرو را برای شما عزیزان طراحی می‌کنند. در جلسه مشاوره، مشاوره‌ی کاملا صادقانه‌ای به شما عزیزان داده می‌شود و بهترین فرم ابرو متناسب با چهره شما طراحی می‌شود.

تزریق بی حسی

بعد از مشاوره و طراحی ابروها از بهترین بی حسی برای شما عزیزان استفاده می‌کنیم. مقدار مناسبی ار بی حسی را بر روی پوست شما می‌گکذاریم تا در حین کار هیچ دردی را احساس نکنید.

ترسیم فرم ابروها در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

بعد از بی حسی فرم نهایی ابروها با ابزارهای مخصوص مثل دیوایدر ابرو، کولیس ابرو و... کشیده می‌شود. این کار باعث می‌شود تا حدود ابرو مشخص باشد و فرم ابروها کاملا طبیعی شوند.

افزودن رنگدانه‌ها

 در این مرحله با استفاده از یک دستگاه مخصوص که دارای 10 تا 12 سوزن ریز است سوراخ‌هایی در پوست ایجاد می‌کنیم. سپس رنگدانه را به سوراخ‌های پوست تزریق می‌کنیم. عمق این سوراخ‌ها و خراش‌های پوستی زیاد نیست و رنگدانه‌های تاتو در سطح پوست تزریق می‌شوند. در پایان کار رنگدانه‌های اضافی از روی ابروها پاک می‌کنیم.

فواید میکروبلیدینگ ابرو

میکرو ابرو مزایای زیادی دارد. یکی از مزایا و فواید میکروبلیدینگ ابرو این است که دیگر نیازی به لوازم آرایشی ابرو ندارید و برای همیشه ابروهایی خوش فرم و مرتب خواهید داشت. قرینه شدن ابروها و ایجاد فرم طبیعی برای ابروها از دیگر مزایای میکروبلیدینگ ابرو است. کسانی که یکبار تجربه میکروبلیدینگ را داشته‌اند می‌دانند که داشت ابروهایی مرتب و تمیز چه لذتی دارد. برای هر خانمی رفتن به آرایشگاه بسیار دردسر ساز است. با تکنیک میکروبلیدینگ در وقت و انرژی خود صرفه جویی می‌کنید. زیرا دیگر زمانی برای آرایش ابروهای خود صرف نخواهید کرد.

بهترین سالن میکرو ابرو

یکی از بهترین سالن‌های آرایش دائم برای میکروبلیدینگ ابرو، مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان است. استاد غزل زرگریان یکی از بهترین افرادی است که بیشتر از 15 سال است که در زمینه آرایش دائم تخصص و مهارت دارند. همچنین لازم است بدانید که در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان از بهترین مواد و متریال برای میکرو ابرو استفاده می‌شود. با مراجعه به مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان که بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران است ابروهایی خوش فرم و نچرال و زیبا و قرینه خواهید داشت.

آموزش جدیدترین روش میکرو ابرو

به فردی که دارای مدارک معتبری باشد و دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو را گذارنده باشد میکروبلیدینگ کار می‌گویند. بهترین میکروبلیدینگ کار در ایران و تهران استاد غزل زرگریان است. استاد غزل زرگریان بهترین دوره‌های آموزشی میکرو ابرو را در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان برگزار می‌کنند. کیفیت آموزشی کلاس‌های استاد غزل زرگریان بسیار بالاست. در آکادمی غزل زرگریان و با شرکت در کلاس آموزش میکرو ابرو با انواع فرم صورت، انواع ابرو، طریقه بی حس کردن، چگونگی طراحی و قرینه سازی ابروها، نحوه در دست گرفتن قلم میکروبلیدینگ و میزان فشار دست به پوست را یاد خواهید گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در مرکز میکروبلیدینگ استاد غزل زرگریان در ارتباط باشید.

https://ghazalzargarian.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی