اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201207228621862
در دسترس نیست

آموزش میکروبلیدینگ ابرو تخصصی با استاد غزل زرگریان

آموزش میکروبلیدینگ ابرو از صفر تا صد با استاد غزل زرگریان

کد: 140201207228621862

، (اخبار رسمی): آموزش میکروبلیدینگ ابرو توسط استاد غزل زرگریان از صفر تا صد با ارائه مدرک رسمی و معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور و تضمین درآمد میلیونی برگزار می شود.

آموزش میکروبلیدینگ ابرو از صفر تا صد با استاد غزل زرگریان
آموزش میکروبلیدینگ ابرو به صورت تضمینی با استاد غزل زرگریان

آموزش میکروبلیدینگ ابرو تخصصی با استاد غزل زرگریان به صورت تخصصی و با اراده مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

آموزش میکروبلیدینگ ابرو از صفر تا صد و به صورت جامع و کامل در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان برگزار می‌شود. استاد غزل زرگریان تخصص و مهارت بالایی در زمینه میکرو ابرو دارند و اولین کسی که تکنیک میکروبلیدنگ را در ایران ابداع کرد، استاد غزل زرگریان بود. استاد غزل زرگریان گرند مستر آموزش در ایران، اروپا و ترکیه هستند. به همین دلیل یکی از بهترین اساتید در ایران برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو، استاد غزل زرگریان است. ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان یک آموزش جامع و کامل از روند طراحی ابرو به شما هنرجویان عزیز علاقه مند به این حرفه، ارائه می‌دهیم. استاد غزل زرگریان داور مسابقات بین المللی در میکروبلیدینگ هستند و یکی از بهترین افراد متخصص در حوزه بلید ابرو در کل ایران هستند.

آموزش صفر تا صد میکروبلیدینگ در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

استاد غزل زرگریان دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو از صفر تا صد را از مبتدی تا پیشرفته در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان برگزار می‌کنند. مفاهیم دوره به صورت گام به گام برگزار می‌شود. استاد غزل زرگریان بیان ساده‌ای دارند و تمامی مطالب دوره را به بیانی ساده به هنرجویان خود ارائه می‌دهند. با شرکت در دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو با بروزترین تکنیک‌های میکروبلیدینگ ابرو آشنا خواهید شد. بعد از پایان دوره ما به شما عزیزان این اطمینان را می‌دهیم که می‌توانید وارد بازار کار شوید و درآمدهای میلیونی کسب کنید. آموزش میکروبلیدینگ ابرو در آکادمی استاد غزل زرگریان اصولی و کاربردی همراه با آموزش تمامی رمز و رازهای ماندگاری، ظرافت تارهای ابرو به صورت طبیعی است. با ثبت نام در این کلاس، بهترین خود در زمینه میکروبلیدینگ ابرو خواهید شد و درآمدهای بالایی را کسب خواهید کرد.

سرفصل‌های آموزش کامل میکروبلیدینگ ابرو در آکادمی استاد غزل زرگریان

در دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو یک روند کامل طراحی و کشیدن خطوط ظریف و طبیعی مانند مو ابرو در جهت زیباتر شدن چهره را آموزش می‌بینید. سر فصل‌های دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ استاد غزل زرگریان ویژه ورود به بازار کار طراحی شده‌اند. از جمله سر فصل‌های آموزشی این دوره عبارتند از:
•    آشنایی با آناتومی چهره و طراحی ابرو بر اساس فرم صورت
•    آموزش کشیدن خطوط میکروبلیدینگ
•    آموزش صحیح حرکات دست در زمان کار با قلم میکروبلیدینگ
•    نحوه انتخاب رنگ مناسب برای ابروی هر مشتری با توجه به رنگ و تناژ پوست
•    آموزش مراقبت‌های بعد و قبل از میکروبلیدینگ
•    عوارض میکروبلیدینگ ابرو
•    آموزش انواع تکنیک‌های میکروبلیدینگ و روش‌‌های تلفیقی میکرو ابرو
•    نحوه ترمیم میکروبلیدینگ ابرو
هدف ما از برگزاری دوره آموزش میکرو ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای صحیح تکنیک میکروبلیدینگ برای تمام فرم‌های صورت را دارند.

نحوه برگزاری دوره آموزش میکروبلیدینگ

کلاس‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو در آکادمی استاد غزل زرگریان در 2 مرحله عملی و تئوری برگزار می‌شود. در مرحله تئوری تمامی سر فصل‌ها به هنرجویان ارائه می‌شود و بعد از آن هنرجویان به صورت عملی بر روی پوست مصنوعی دانسته‌های خود را تمرین می‌کنند. نحوه برگزاری کلاس‌های میکروبلیدینگ در آکادمی غزل زرگریان به سه صورت آنلاین، گروهی و خصوصی است. استاد غزل زرگریان برای رفاه حال هنرجویانی که از شهرستان‌های دور هستند، کلاس‌های آموزش میکروبلیدینگ به صورت آنلاین را در نظر گرفته‌اند.

وسایل لازم برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو

ابزار لازم برای شرکت در کلاس آموزش میکروبلیدینگ ابرو عبارتند از:
•    پوست مصنوعی
•    قلم میکروبلیدینگ
•    رنگ تاتو
•    انگشتری رنگ تتو
•    سوزن تاتو
•    دیوایدر ابرو یا سایر وسایل قرینه سازی ابرو
•    و...
استاد غزل زرگریان دغدغه هنرجویان برای تهیه وسایل را رفع کرده‌اند. چراکه تمامی ابزارهای لازم برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو را در قالب یک پک به هنرجویان خود ارائه می‌دهند.

چرا برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو، استاد غزل زرگریان را انتخاب کنیم؟

استاد غزل زرگریان خدمات ویژه‌ای برای آموزش میکروبلیدینگ برای هنرجویان عزیز در نظر گرفته‌اند که در ادامه به آنها میپردازیم:

پشتیبانی نامحدود و مادام العمر

یکی از مزیت‌های انتخاب مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو، پشتیبانی نامحدود است. ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان برای تمامی هنرجویانی که ممکن است سوال یا اشکالی بعد از دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو داشته باشند، پشتیبانی نامحدود را در نظر گرفته‌ایم. علاوه بر آن با وجود این طرح، دوره آموزشی شما عزیزان آپدیت و بروز می‌شود و به هنرجویان اطلاع داده می‌شود.

کیفیت آموزشی بسیار بالا

استاد غزل زرگریان گرند مستر آموزش در ایران، اروپا و ترکیه هستند. همچنین استاد غزل زرگریان مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور هستند و آموزش‌ها را با مطابق با استانداردهای روز دنیا برگزار می‌کنند. سطح آموزشی دوره‌های استاد غزل زرگریان با تمامی آکادمی‌ها رقابت می‌کند.

مدرک بین المللی

بعد از پایان دوره هنرجویان مدرک بین المللی آموزش میکروبلیدینگ ابرو را دریافت می‌کنند و با در دست داشتن این مدرک می‌توانند در هر مرکزی که دوست دارند، استخدام شوند و کسب درآمد کنند.

برگزاری دوره‌های کارآموزی

هنرجویان عزیز بعد از اتمام دوره می‌توانند وارد بازار کار شوند. استاد غزل زرگریان برای تمامی هنرجویانی که در آموزش میکروبلیدینگ ابرو شرکت کرده‌اند، یک طرح ویژه کارآموزی در نظر گرفته‌اند. هنرجویان بعد از اتمام دوره می‌توانند در دوره‌های کارآموزی استاد غزل زرگریان شرکت کنند و بعد از تایید استاد غزل زرگریان در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مشغول به کار شوند و درآمدهای میلیونی کسب کنند.

ارائه جزوه آموزشی کامل به هنرجویان بعد از اتمام دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو

در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بعد از اتمام دوره به تمامی هنرجویان یک جزوه آموزشی کامل و جامع از تمام مطالب ارائه شده در کلاس به هنرجویان تقدیم می‌شوند. هنرجویان عزیز هر زمان که به یادآوری نکته‌ای نیاز داشتند، می‌توانند سری به این جزوه بزنند و مطالب کلاس را برای خود، یادآوری کنند.

https://ghazalzargarian.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی