اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110116902321862
در دسترس نیست

هاشور ابرو تخصصی در مرکز تخصصی غزل زرگریان

کد: 140110116902321862

، (اخبار رسمی): هاشور ابرو تخصصی از خدمات بسیار ویژه ای است که در مرکز غزل زرگریان به شما عزیزان ارائه می نماییم. بروزترین تکنیک ها در هاشور ابرو را می توانید با ما در این مرکز تخصصی تجربه نمایید.

هاشور ابرو تخصصی در مرکز تخصصی غزل زرگریان
هاشور ابرو در مرکز غزل زرگریان

هاشور ابرو تخصصی در مرکز تخصصی غزل زرگریان به صورت حرفه ای و با بروزترین مدل های هاشور ابرو توسط متخصص ترین مسترها انجام می شود.

هاشور ابرو یکی از روش‌های مرتب سازی و قرینه سازی ابرو می‌باشد. استاد غزل زرگریان بهترین هاشور ابرو را در بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران برای شما عزیزانی که قصد هاشور ابرو دارید، انجام می‌دهند. در واقع این تکنیک از جدیدترین متدهای قرینه سازی ابروها است که طرفداران زیادی در بین خانم‌ها دارد. این تکنیک باعث افزایش اعتماد به نفس در خانم‌ها می‌شود. برخی از افراد هستند که ابروهای کم پشتی دارند. بهترین روش برای چنین افرادی انجام تکنیک هاشور ابرو است.

هاشور ابرو چیست؟؟

به خطوطی که شبیه و نزدیک به مو ابرو است، هاشور ابرو گفته می‌شود. در این تکنیک با ایجاد خطای دید، ابروها پرتر و پرپشت‌تر و زیباتر به نظر می‌رسند. بهتر است خطوط هاشور در جهت رویش ابروها باشند تا چهره از حالت طبیعی خارج نشود. در این تکنیک با استفاده از سوزن و دستگاه، خطوطی شبیه تارهای ابرو ایجاد می‌شود و خطای دید برای مشتری ایجاد می‌کند. مراحل انجام این تکنیک به شرح زیر است:

  • ابتدا با خط کش پیشانی را اندازه می‌گیرند.
  • سپس با شابلون و مداد ابرو، مدل ابرو را طراحی می‌کنند.
  • برای کاهش درد از پمادهای بی حسی استفاده می‌شود.
  • سپس با دستگاه و سوزن تاتو شروع به انجام کار و کشیدن خطوط می‌کنند.

بهترین فرد برای انجام این تکنیک استاد غزل زرگریان است. با خیال راحت ابروهای خود را به دستان هنرمند استاد غزل زرگریان بسپارید.

انواع هاشور ابرو

این تکنیک مدل‌های مختلفی دارد. در زیر به توضیح هر کدام از مدل‌های این تکنیک پرداخته‌ایم:

مدل تیغ ماهی یا spine-3

این مدل حالت طبیعی ابروها را تغییر می‌دهد. در واقع مدل تیغ ماهی برای افرادی که دوست دارند حالت ابروهای خود را تغییر دهند بسیار مناسب است.

مدل هایلایت

در این مدل ابرو از دو رنگ قهوه‌ای و قهوه‌ای روشن استفاده می‌شود. از رنگ قهوه‌ای روشن برای تارهای مو ابرو و از رنگ قهوه‌ای برای جاهای خالی ابرو استفاده می‌شود. در این حالت ابروها حالت سایه روشن و هایلایت به خود می‌گیرند. در این مدل از ابروها از دو سوزن تاتو استفاده می‌شود.

هاشور ابروی طبیعی

در این مدل فقط در قسمت‌ها و نواحی که ابرو خالی است با رنگدانه‌های تاتو پر می‌شوند. بنابراین در این مدل، ابروها حالتی طبیعی دارند.

هاشور کرکی

این مدل برای افرادی که ابروهای کم پشت دارند بسیار مناسب است. در واقع در بین تارهای مو خطوطی ظریف ایجاد می‌شود تا ابروها به حالت پر و کرکی به نظر برسند.

دو بعدی

در قسمت تاج ابرو، خطوط به سمت بالا کشیده می‌شوند. بعد از اینکه خطوط به نقطه کانونی هاشور رسیدند چرخش پیدا می‌کنند و به سمت پایین زده می‌شوند. در واقع در این مدل، خطوط به شکل یکسره ایجاد می‌شوند.

هاشور 3 بعدی

این مدل به ابروها حالت و ظاهری طبیعی می‌دهد. خطوط ابرو به صورت یکسره زده نمی‌شوند. بلکه خطوط در کنار هم با خواب ملایم در جهت خط spine زده می‌شوند. همچنین در این مدل هاشور ابرو، حجم ابروها بیشتر نشان داده می‌شود. این مدل برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند بسیار مناسب است.

هاشور ابرو مدل دخترانه

وجه تمایز این مدل با دیگر مدل‌های هاشور ابرو ر قسمت تاج ابروها است. در قسمت تاج به جای اینکه هاشورها در کنار هم و منظم باشند باید به صورتی ایجاد شوند که حالت بی‌نظمی ابرو را حفظ کنند. اگر با فرم ابرو همخوانی داشته باشند می‌توان هاشورها را به سمت بالا کار کرد.

هاشور spine-5

این مدل به هاشور ابرو آسیایی معروف است. نقطه کانونی هاشور در ناحیه پایینی ابروها و در قسمتی بین ابتدا و قوس ابروها قرار می‌گیرد.

هاشور spine-6

هاشور ابروی کلاسیک یا هاشور spine-6 به این صورت اجرا میشود که در این مدل نقطه کانونی هاشور در قوس پایینی ابرو قرار دارد. این روش برای افرادی که رویش ابروهایشان به سمت پایین است بسیار مناسب می‌باشد.

هاشور upper spine

نام دیگر این مدل هاشور ابروی رو به بالا است. هاشورها در نقطه کانونی و در ناحیه بالایی ابروها قرار می‌گیرند. تمام هاشورها به سمت بالای ابروها زده می‌شوند. این هاشور برای افرادی که ابروهای اسپرت دوست دارند بسیار عالی است.

ماندگاری هاشور ابرو

ماندگاری این تکنیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور کلی ماندگاری این تکنیک تا 3 ماه است و بعد از ترمیم بین 2 تا 5 سال ماندگاری دارد. اما لازم است بدانید که با انجام هاشور ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان دیگر نیازی به ترمیم ندارید. زیرا استاد غزل زرگریان از تکنیک خاصی استفاده می‌کنند که شما عزیزان دیگر به ترمیم نیازی نداشته باشید.

عوارض هاشور ابرو

ممکن است که این تکنیک را در مرکزی نامعتبر و توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام دهید. در این صورت ممکن است که عوارض‌های زیر بعد از هاشور ابرو برای شما ایجاد شود:

  • ایجاد درد و تورم
  • بروز عفونت‌های پوستی
  • ایجاد حساسیت و آلرژی
  • ایجاد راکسیوم یا واکنش بدن نسبت به رنگ‌های وارد شده به پوست

بهترین مرکز هاشور ابرو در تهران

اگر به دنبال این سوال هستید که هاشور ابرو را چه مرکزی انجام دهید؟ ما با اطمینان کامل به شما عزیزان می‌گوییم که مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان را انتخاب کنید. استاد غزل زرگریان بیش از 15 سال است که در زمینه آرایش دائم تخصص و مهارت دارند. همچنین استاد غزل زرگریان از بهترین متریال برای مشتریان خود استفاده می‌کنند. زیرا سلامت مشتری در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بسیار مهم‌تر از زیبایی مشتری است. هم سلامت و هم زیبایی شما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان تضمین می‌شود. برای اینکه بهترین فرم ابرو برای شما عزیزان طراحی شواد قبل از شروع کار به شما عزیزان مشاوره‌ای کاملا صادقانه داده می‌شود تا بهترین فرم ابرو برای شما عزیزان طراحی شود. برای رزرو نوبت خود جهت انجام هاشور ابروهای خود با ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در تماس باشید.

قیمت هاشور ابرو

قیمت این تکنیک مبلغ و تعرفه یکسانی ندارد. عوامل مختلفی هستند که در قیمت هاشور ابرو تاثیرگذار هستند. یکی از این عوامل مهم انتخاب مرکزی معتبر است. همچنین تخصص و مهارت مستر و استفاده از رنگ‌های باکیفیت در قیمت هاشور تاثیرگذار هستند. چنانچه دوست دارید این تکنیک را انجام دهید برای اطلاع از قیمت هاشور ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با ما در تماس باشید.

آموزش هاشور ابرو و جدیدترین روش هاشور ابرو

در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بهترین دوره آموزش هاشور ابرو برگزار می‌شود. استاد غزل زرگریان یکی از بهترین اساتیدی هستند که همه چیز را از صفر تا صد به شما عزیزان آموزش می‌دهند. همچنین با شرکت در این کلاس آموزشی به شما این اطمینان را می‌دهیم که درآمدهای بالایی را تجربه خواهید کرد.

https://ghazalzargarian.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی