اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201167223421862
در دسترس نیست

آموزش فیبروز ابرو از صفر تا صد با غزل زرگریان

آموزش فیبروز ابرو اصولی تا رسیدن به درآمد بالای میلیونی

کد: 140201167223421862

، (اخبار رسمی): آموزش فیبروز ابرو با استاد غزل زرگریان از صفر تا صد و به صورت دقیق و اصولی انجام می شود. ما با پشتیبانی حرفه ای تا زمان رسیدن به درآمد بالای میلیونی در خدمت شما عزیزان هستیم.

آموزش فیبروز ابرو اصولی تا رسیدن به درآمد بالای میلیونی
آموزش فیبروز ابرو با استاد غزل زرگریان از صفر تا صد و به صورت کاملا اصولی انجام می شود.

آموزش فیبروز ابرو را از صفر تا صد به شما عزیزان در آکادمی غزل زرگریان آموزش می دهیم. ما با پشتیبانی مادام العمر در کنار شما عزیزان هستیم تا به درآمدهای بالای میلیونی از این صنعت دست یابید.

آموزش فیبروز ابرو یکی از آموزش‌های پردرآمد در ایران است که بازار کار بسیار خوبی دارد. برای اینکه درآمد بالایی داشته باشید باید نزد بهترین فیبروز کار، فیبروز ابرو را آموزش ببینید. بهترین آموزشگاه فیبروز در تهران برای آموزش فیبروز ابرو، مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان است. استاد غزل زرگریان با سالها تجربه و تلاش توانسته است بهترین سالن فیبروز در تهران را تاسیس کند. همچنین استاد غزل زرگریان بیش از 50 هزار هنرجوی فعال در سراسر دنیا دارند. استاد غزل زرگریان گرند مستر آموزش در ایران، اروپا و ترکیه هستند و جزو بهترین اساتید کشور برای آموزش فیبروز ابرو هستند.

آموزش فیبروز ابرو از صفر تا صد چگونه است؟

در دوره آموزش فیبروز ابرو هم به صورت عملی و هم به صورت تئوری همه مطالب فیبروز را یاد خواهید گرفت. حتی اگر یک فرد مبتدی باشید که هیچ پیش زمینه‌ای از فیبروز نداشته باشید اصلا نگران نباشید. چراکه در آموزش فیبروز از صفر تا صد همه مطالب به صورت پیشرفته و تخصصی برای شما هنرجویان عزیز بیان می‌شود. در ابتدای آموزش با لوازم تاتو و فیبروز آشنا خواهید شد. سپس عمق سوزن تاتو در پوست را یاد می‌گیرید. بعد از اینکه تمامی موارد به صورت تئوری بیان شد، یاد خواهید گرفت که به صورت عملی بر روی پوست مصنوعی تمرین کنید. در این حین استاد غزل زرگریان در کنار شماست تا ایرادات شما را برطرف کند.

سرفصل‌های دوره آموزش فیبروز ابرو در بهترین سالن فیبروز در تهران

استاد غزل زرگریان تمامی سرفصل‌های آموزشی خود را ویژه بازار کار طراحی کرده‌اند. در کلاس آموزش فیبروز ابرو در آکادمی استاد غزل زرگریان تمامی متدهای فیبروز را یاد خواهید گرفت. از جمله سرفصل‌های آموزش فیبروز ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان عبارت است از:

  •     انواع تکنیک‌های فیبروز ابرو اعم از: بولد بروز، فشن بروز، برزیلی، چاینیز، لیفت، هایپر، هالیوودی، نچرال و مویی
  •     عوامل موثر بر ماندگاری فیبروز
  •     مراقبت‌های قبل و بعد از فیبروز ابرو
  •     تعیین عمق مناسب سوزن برای فیبروز
  •     تعیین رنگ مناسب ابرو با توجه به رنگ پوست مشتری
  •     نحوه کشیدن خطوط با قلم
  •     طریقه نگهداری قلم فیبروز
  •     آموزش پوست شناسی
  •     آنالیز رنگ و آموزش ترکیب رنگ
  •     آشنایی با بهترین بی حسی برای فیبروز
  •     اصول قرینه سازی ابرو با دیوایدر

نحوه برگزاری دوره آموزش فیبروز ابرو در بهترین آموزشگاه فیبروز در تهران چگونه است؟

در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان کلاس‌ها به سه صورت ورکشاپ، خصوصی و آنلاین برگزار می‌شود. بعد از انیکه کلاس‌ها به حد نصاب برسند، برگزار می‌شوند. بسیاری از افراد هستند که دوست دارند با استاد غزل زرگریان، آموزش فیبروز ابرو را بگذرانند. اما به دلیل مسافت زیاد یا مشکلات دیگر، شرایط حضور در کلاس‌های استاد غزل زرگریان را ندارند. به همین دلیل استاد غزل زرگریان برای تمامی افرادی که از شهرستانای دور و یا کشورهای دیگر هستند، کلاس آنلاین آموزش فیبروز برگزار کرده‌اند.

برخی از افراد هم هستند که دویت دارند کلاس خصوصی داشته باشند و برخی دیگر دوست دارند کلاس گروهی را تجربه کنند. به همین دلیل است که استاد غزل زرگریان با توجه به شرایط هر فرد، کلاس‌های مختلفی را برگزار می‌کنند. لازم است این نکته را یادآور شویم که کیفیت کلاس‌های استاد غزل زرگریان هیچ تفاوتی ندارد و شما می‌توانید با کیفیت آموزشی بسیار بالا در دوره آموزش فیبروز ابرو شرکت کنید.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای آموزش فیبروز ابرو چیست؟

ابزار لازم برای شرکت در دوره آموزش فیبروز عبارت است از:

  •     قلم فیبروز
  •     سوزن سرکج
  •     دیوایدر یا خط کش قرینه سازی ابرو
  •     رنگ‌های فیبروز
  •     پوست مصنوعی

اما لازم نیست شما نگران تهیه این وسایل باشید. چراکه استاد غزل زرگریان تمامی این ابزارها را برای هنرجویان خود تهیه کرده‌اند و در قالب یک پک به هنرجویان خود ارائه می‌دهند.

بعد از اتمام دوره آموزش فیبروز ابرو در بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران چه مهارت‌هایی دارید؟

بعد از اتمام دوره آموزش فیبروز شما عزیزان می‌توانید با تسلط کامل، طراحی مناسب هر چهره را انجام دهید. سپس با استفاده از رنگ‌های فی می‌توانید انواع تکنیک‌های فیبروز ا بر روی ابروهای مشتری اجرا کنید. علاوه بر تمامی سرفصل‌های آموزش فیبروز، یاد خواهید گرفت که چگونه با دستگاه تاتو کار کنید و بر روی پوست مصنوعی و مدل زنده طراحی ابرو را انجام دهید.

سوالات متداول

در ادامه به سوالات پر تکرار شما عزیزان درباره آموزش فیبروز پاسخ داده‌ایم:

آیا بعد از آموزش فیبروز ابرو در آکادمی غزل زرگریان می‌توانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر. برای اینکه شما عزیزان بتوانید یک سالن زیبایی تاسیس کنید باید دوره‌های آرایش و پیرایش را که در هفت مرحله است، بگذرانید.

آیا آموزش فیبروز ابرو یا آموزش میکروبلیدینگ متفاوت است؟

بله. فیبروز ابرو زیر مجموعه میکروبلیدینگ است اما تفاوتهایی باهم دارند که در فیبروز به جای سوزن از تیغه‌های بسیار ضعیف استفاده می‌شود. همچنین در فیبروز عمق رنگدانه‌ها در پوست کمتر است. به همین دلیل آموزش فیبروز ابرو با آموزش میکروبلیدینگ مجزا از هم هستند.

آیا ریموو کردن فیبروز هم در آموزش فیبروز گنجانده می‌شود؟

خیر. آموزش ریموو تاتو ابرو با آموزش فیبروز ابرو از هم جداست. چراکه این دو مبحث باهم کاملا متفاوت هستند.

آیا جزوه آموزشی هم می‌دهید؟

بله. استاد غزل زرگریان در پایان کلاس آموزشی فیبروز ابرو به تمامی هنرجویان خود یک جزوه کامل از تمام مطالبی که در کلاس گفته شده است به هنرجویان خود تقدیم می‌کنند.

چه مدرکی بعد از اتمام دوره آموزش فیبروز ابرو می‌دهید؟

بعد از اتمام دوره آموزش فیبروز به تمامی هنرجویان یک مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای داده می‌شود.

https://ghazalzargarian.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی