اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110056891321862
در دسترس نیست

فیبروز ابرو با بیشترین ماندگاری و کیفیت در مرکز غزل زرگریان

فیبروز ابرو چیست؟ معرفی بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران

کد: 140110056891321862

، (اخبار رسمی): مرکز غزل زرگریان بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات فیبروز ابرو در تهران می باشد و می توانید با اطمینان از خدمات این مرکز معتبر استفاده نمایید.

فیبروز ابرو چیست؟ معرفی بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران
فیبروز ابرو در بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران

فیبروز ابرو از خدمات آرایش دائم بسیار پرطرفدار است که در مرکز غزل زرگریان، به عنوان بهترین مرکز فیبروز ابرو تهران این خدمات را کیفیت عالی ارائه می نماییم.

فیبروز ابرو چیست؟ یکی از انواع روش‌های جدید برای اصلاح فرم ابروها و برطرف کردن نواقص ابروها تکنیک فیبروز است. اصطلاح فیبروز از نام شرکتی در صربستان گرفته شده که فیبروز ابرو را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبروز، فی نشان دهنده نام شرکت و بروز به معنی خط ابرو یا ابروها می‌باشد. در شرکت فیبروز شاگردان ایرانی زیادی در حال فعالیت هستند و در ایران از فیبروز برای فرم دهی به ابروها استفاده می‌کنند.

فیبروز ابرو دخترانه چیست؟

فیبروز یکی از روش‌های آرایش دائم است. در تکنیک فیبروز برای هاشور و سایه زدن ابرو از سوزن‌های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده می‌شود. به طور کلی به فرآیند کاشت رنگدانه در زیر پوست توسط بلید فیبروز یا قلم دستی، فیبروز می‌گویند. بعد از اتمام مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت. بسیاری از افراد هستند که دوست دارند سن آنها کمتر بنظر برسد. یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند و دوست دارند جوانتر بنظر برسند تکنیک فیبروز ابرو است.

در ادامه این مطلب بیشتر با تکنیک فیبروز آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

فیبروز ابرو چطور انجام می‌شود؟

در تکنیک فیبروز به صورت دستی و با استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف در بین ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می‌کنند. هدف اصلی از انجام فیبروز برطرف کردن نواقص ابرو است. برای انجام این تکنیک ابتدا در بخش تاج ابرو خطوط ابرو اجرا می‌شود. هر خط اجرا شده 2 بار تکرار می‌شود. سپس نوبت وارد کردن شوک به رنگ می‌رسد. بعد از چند دقیقه ابروها رنگ می‌گیرند و باید ابروها را بی حس کرد. در مرحله بعدی آرک و دم ابرو طراحی می‌شود. با توجه به نوع پوست اجرای فیبروز در چندین مرحله انجام می‌شود.

بهترین سالن فیبروز در تهران

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان به عنوان بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران شناخته می‌شود. استاد غزل زرگریان از بهترین مواد و متریال برای اجرای فیبزروز ابرو استفاده می‌کنند. در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان می‌توانید انواع مدل‌های فیبروز مثل فیبروز ابرو دخترانه را انجام دهید. کافیست برای اینکه نوبت خود را رزرو کنید با ما در تماس باشید. دیدن نمونه عکس فیبروز ابرو و نمونه کارهای استاد غزل زرگریان در تصمیم گیری به شما عزیزان کمک زیادی می‌کند تا بهترین مرکز فیبروز را انتخاب کنید.

مزایای فیبروز ابرو

اگر تکنیک فیبروز را انجام دهید علاوه بر اینکه ابروهایی خوش فرم و زیباتر خواهید داشت. تکنیک فیبروز ابرو شامل مزایا زیر است :

  • ایجاد التهاب کمتر نسب به سایر تکنیک‌های آرایش دائم ابرو
  • ایجاد ابروهایی ظریف با ظاهری طبیعی
  • ایجاد تراکم بالا در قسمت ابرو
  • تغییر دادن راحت مدل ابروها وجود مدل‌های مختلف
  • برای اجرای این تکنیک فیبروز ابرو قیمت مناسبی نسبت به روش‌های دیگر دارد.
  • بهترین تکنیک برای قرینه سازی ابروها تکنیک فیبروز است.
  • فرم دهی و شکل دادن به تاج ابروها سوزش و درد کمتر
  • دقت بیشتر به دلیل دستی بودن این روش
  • فرم دادن به آرک ابروها از جمله مزایای فیبروز است.

معایب فیبروز ابرو

گاهی ممکن است که برخی از افراد به مرکزهای نامعتبری مراجعه کنند و دچار عوارض‌هایی شوند. اگر به یک مرکز نامعتبر مراجعه کردید باید عواقب آن را هم بپذیرید. از جمله معایب فیبروز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افرادی که قبلا تاتو انجام داده‌اند نمی‌توانند از تکنیک فیبروز برای زیبایی ابروهای خود استفاده کنند. این موضوع بسیار ناراحت کننده است. اما کاری نمی‌شود کرد و چنین افرادی بهتر است از تکنیک‌های دیگری برای رفع کم پشتی ابروهای خود استفاده کنند.
  2. گاهی ممکن است که فشار دست مستر بر روی قلم بلید یا بلید فیبروز زیاد باشد. با گذشت مدت زمانی مچ مستر خسته می‌شود و در آخر کار از میزان فشار آن کم می‌شود. همین موضوع بر کیفیت کار انجام شده تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد.
  3. با توجه به اینکه بلید فیبروز با دست مورد استفاده قرار می‌گیرد امکان آسیب رسیدن به دست بسیار زیاد است. به همین دلیل افرادی که تکنیک فیبروز را انجام می‌دهند باید مواظب باشند و مهارت و تخصص زیادی داشته باشند.
  4. در برخی از مراکز فیبروز از رنگدانه‌های بی کیفیت و نامرغوب استفاده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا ماندگاری فیبروز کمتر شود. به همین دلیل بعد از مدتی شاهد کمرنگ شدن ابرو می‌شوید.

بنابراین ما به شما عزیزان توصیه می‌کنیم که به مراکزی مراجعه کنید که قابل اعتماد و اطمینان باشند. با انتخاب مرکزی معتبر و مطمئن، کمترین آسیب به ابروها وارد می‌شود و در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید. به دلیل اینکه تکنیک فیبروز، دستی است به دقت و مهارت بیشتری نیاز است. به همین دلیل اگر به فردی غیر حرفه‌ای مراجعه کنید فرم ابروها را برای شما غیر قرینه می‌کند. برای اینکه نتیجه دلخواه شما باشد باید به فردی متخصص و حرفه‌ای برای انجام فیبروز مراجعه کنید. استاد غزل زرگریان یکی از بهترین و متخصص‌ترین افراد در زمینه فیبروز ابرو است و با خیال راحت می‌توانید به ایشان مراجعه کنید.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

کمپانی فی علاوه بر میکروبلیدینگ و فیبروز روش‌های دیگری مثل فیکانتور، بولد بروز، نانو بروز، بریزی یا ابروی هالیوودی، پادر بروز، فی شیدینگ ابرو و جدیدترین تکنیک‌های پاک کردن ابرو مانند فی ریمووال را به جهان معرفی کرده است. تلاش کمپانی فی با مدیریت برانکو بابیک در جهت ارتقا آرایش دائم بسیار ستودنی است. این کمپانی بی خطرترین روش‌ها را به جهان معرفی کرده است.

در پاسخ به سوال فرق میکروبلیدینگ با فیبروز می‌توان این موضوع را یادآورد شد که به میکروبلیدینگی، فیبروز می‌گویند که توسط یک شخص آموزش دیده با رنگ فیبروز و سوزن فیبروز انجام شود. فیبروز ابرو یا (phibrows) یک متد جدید برای هاشور ابرو با استفاده از قلم میکروبلیدینگ است. این متد بسیار ظریف توسط آکادمی فی (phi) و آقای براانکو بابیک ایجاد شده است. الگوی اصلی فیبروز بر پایه الگوی طبیعی ابرو است. یعنی خطوط دقیقا هم جهت با مو ابرو هستند. این موضوع سبب شده تا هماهنگی و زیبایی در انتهای کار بیشتر شود و ظاهری کاملا ظبیعی به ابروها ببخشد. دو مورد از مهم‌ترین تفاوت‌ها بین این دو تکنیک قلم فیبروز و نوع کاشت رنگدانه است.

قیمت و هزینه فیبروز ابرو

قیمت فیبروز در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بسیار مناسب و باصرفه است. استاد غزل زرگریان بیش از 15 سال است که در زمینه آرایش دائم تخصص و مهارت دارند. لازم است بدانید که تخصص و مهارت بالا نشانه کیفیت بالای کار است. پس با خیال راحت می‌توانید ابروهای خود را به دستان هنرمند استاد غزل زرگریان بسپارید. برای اطلاع از قیمت فیبروز در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با ما در تماس باشید.

بهترین سالن برای آموزش فیبروز

چنانچه جزو افرادی هستید که به حرفه فیبروز علاقه مند هستید بهترین استاد این حرفه را انتخاب کنید. یکی از بهترین اساتید برای آموزش جدیدترین روش فیبروز استاد غزل زرگریان است. با شرکت در کلاس‌های آموزش فیبروز ابرو استاد غزل زرگریان، پشتیبانی نامحدود دارید و می‌توانید تا آخر عمر خود از این پشتیبانی استفاده کنید. برای اطلاع از شروع دوره‌های آموزش فیبروز در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، بهترین مرکز فیبروز در تهران با ما در تماس باشید.

https://ghazalzargarian.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس