اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110116902221987
در دسترس نیست

نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem13

کد: 140110116902221987

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی ساعت هوشمند lemfo با طراحی منحصر به فرد، امکانات و قابلیت های بی نظیر ساعت هوشمند جدیدی به نام ساعت هوشمند lemfo lem13 منتشر کرده است. ساعت هوشمند Lemfo Lem13 دارای بدنه ای است که قابلیت چرخش دارد.

نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem13
ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lem13

این سیزدهمین نسخه از سری ساعت های هوشمند برند lemfo با امکاناتی بهتر و قابلیت های بسیار بالاتر منتشر شده است. ساعت هوشمند مدل lemfo lem13 یک ساعت هوشمند جدید از کمپانی lemfo می باشد که دارای دوربین چرخشی 360 درجه، قفل‌گشایی با چهره، رام 32G، اندروید 7.1.1 می باشد. ما در این مقاله از مجله خبری اسمارت واچ به نقد و بررسی کامل همه چیز درباره ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lem13 می پردازیم.

امروز به نقد و بررسی یکی از جالب‌ ترین ساعت‌ های هوشمندی را که اخیراً دیده‌ایم، می پردازیم. ساعت هوشمند lemfo lem13 4G، ساعتی دیدنی در ویژگی‌ های خود و بسیار مقرون به صرفه می باشد که به شما امکان می‌دهد از نتیجه تمرینات ورزشی خود مطلع شوید. lemfo در معرفی ساعت های جدید در بازار بسیار فعال است. چندین ساعت هوشمند با ظاهر برتر و مشخصات پیشرفته، از ساعت های 4G تا یک ساده وابسته به گوشی هوشمند، منتشر شده اند.

ساعت هوشمند lemfo مدل lem13 دارای صفحه نمایش 1.6 اینچی و دوربین دوگانه می باشد. این ساعت هوشمند دارای چرخش صفحه نمایش و قابلیت پشتیبانی از اینترنت 4G و قابلیت ردیابی فعالیت شما را دارد. شما می توانید اعلان های برنامه هایتان را به صورت هوشمند دریافت کرده و به GPS متصل شوید. ساعت هوشمند دوربین دار lem13 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار می باشد. ساعت هوشمند مدل lemfo lem13 یک ساعت بسیار منحصر به فرد و زیبا می باشد که تمام قابلیت هایی که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید را به شما ارائه می دهد. در این مقاله به نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lem13 می پردازیم.

آنچه در این مقاله می خوانیم:

در مقاله ساعت هوشمند مدل lemfo lem13 در مجله خبری ساعت هوشمند به معرفی تمام ویژگی ها و مشخصات ساعت هوشمند لمفو می پردازیم. این ساعت هوشمند دارای قابلیت های بسیار کاربردی می باشد که می تواند تمام انتظارات شما را برطرف کند. آنچه در این مقاله می خوانید:

  • مقدمه ای بر معرفی ساعت هوشمند سیم کارت خور lem13
  • نقد و بررسی کامل طراحی بدنه اسمارت واچ سیم کارت خور lem13
  • همه چیز درباره صفحه نمایش ساعت هوشمند ورزشی مدل lemfo lem13
  • امکانات اسمارت واچ ضدآب سیم کارت خور lem13
  • بررسی قابلیت نصب برنامه در ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo lem13
  • ردیابی ضربان قلب و بهبود سلامتی بدن در اسمارت واچ lemfo
  • بررسی قابلیت 9 گانه ورزشی در ساعت هوشمند مدل lemfo lem13
  • ساعت هوشمند GPS دار مدل lemfo lem13
  • بررسی پردازنده ساعت هوشمند lem13
  • ویژگی های مهم اسمارت واچ lemfo
  • فرمت های پشتیبانی در ساعت هوشمند مدل lemfo lem13
  • مشخصات کامل ساعت هوشمند دوربین دار مدل Lemfo lem13
  • خلاصه ای از نقد و بررسی ساعت هوشمند دوربین دار مدل lemfo lem13
  • جمع بندی بررسی کامل ساعت هوشمند lem13
  • مقدمه ای بر معرفی ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo lem13

در این بخش, به بررسی مختصر و کوتاهی از مشخصات ساعت هوشمند lem13 می پردازیم. این مشخصات فقط برای آشنایی شما با ساعت هوشمند مدل lemfo lem13 می باشد و شما می توانید با خواندن کامل این مقاله از مشخصات کامل این اسمارت واچ کاربردی باخبر شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

  • نام تجاری: lemfo
  • دسته: ساعت هوشمند
  • پردازنده: MTK6739 پردازنده
  • سیستم عامل: اندروید 7.1.1
  • صفحه نمایش: 1.6 اینچ IPS LCD 400 x 400 پیکسل
  • حافظه: 3 گیگابایت + 32 گیگابایت
  • باتری: باتری 1280 میلی آمپر ساعتی با زمان آماده به کار 3 روز
  • حسگرها: مانیتور ضربان قلب، گام شمار، GPS
  • صفحه نمایش ساعت هوشمند ورزشی مدل lemfo lem13

ساعت هوشمند سیم کارت خور دارای صفحه نمایش 1.6 اینچی IPS LCD با وضوح 400 در 400 پیکسل دارد. این صفحه نمایش واضح، صفحه نمایش شبکیه چشم با وضوح بالا تمام رنگی دارد. lemfo lem13 دارای صفحه نمایش تمام لمسی است. بدنه کلی این دستگاه ضد آب IP67 است، همچنین ضد شستشو، ضد باران و گرد و غبار است.

این پوشیدنی دارای طراحی منحصر به فرد و رویکرد منحصر به فرد در استفاده از دوربین دوگانه خود است. lemfo lem13 رویکرد منحصر به فردی به ویژگی در دوربین خود دارد. ساعت هوشمند دارای طراحی اسپرت، قاب ساده با دو دکمه فیزیکی در کناره است. باز هم بدنه ساعت می‌تواند دوربین را در پشت نمایش دهد و البته می‌توانید بدون تکان دادن مچ، یک مکالمه ویدیویی راحت داشته باشید. دوربین ساعت lem13، از تشخیص چهره برای باز کردن قفل ساعت هوشمند شما پشتیبانی می کند.

در سمت راست نمایشگر، دو دکمه برای روشن/خاموش کردن ساعت پیدا خواهید کرد، در حالی که دوربین ها در جلو و عقب با ساختار چرخشی 360 درجه تعبیه شده اند. در پشت صفحه، شیار سیم کارت، نمایشگر ضربان قلب و کنتاکت های مغناطیسی را خواهید دید. دارای استاندارد IP67 ضد آب است و می توانید آن را در فضای باز یا زیر باران بدون هیچ تردیدی روسی مچتان استفاده کنید.

همانطور که بالاتر نیز گفتیم, ساعت هوشمند lemfo lem13 صفحه نمایش تمام رنگی زیبایی دارد. صفحه نمایش 1.6 اینچی IPS رتینا با وضوح بالا با وضوح 400 در 400 پیکسل. این صفحه نمایش تمام لمسی و با رنگ های واضح و واضح دارد. همچنین می توانید این ساعت زیبا را برای عزیزان خود هدیه بخرید و آنها را سوپرایز کنید.

امکانات اسمارت واچ ضدآب سیم کارت خور lem13

ساعت هوشمند دوربین دار مدل lemfo lem13 دارای آخرین سیستم عامل اندروید 7.1.1 است. پردازنده MTK6739 را با پردازنده چهار هسته ای خود با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 3 گیگابایت رم اجرا می کند. سریع و روان و با فضای ذخیره سازی خوب برای آخرین برنامه ها و ذخیره تصاویر و فیلم ها است.

علاوه بر گام شمار خودکار، این ساعت هوشمند دارای 9 حالت ورزشی نیز می باشد، دارای دویدن داخل سالن، فوتبال، طناب پرش، بسکتبال، دوچرخه سواری، پیاده روی، بدمینتون، دویدن و پینگ پنگ است. سایر عملکردها شامل پشتیبانی از دوربین از راه دور، پخش کننده موسیقی، پیش بینی آب و هوا، زنگ هشدار، تقویم، یادآوری کم تحرک، کنترل از راه دور دوربین، ضد گم شدن، دستیار تلفن و غیره می باشد.

این ساعت هوشمند با اسلات نانو سیم کارت خود دارای یک کارت مستقل با پشتیبانی از قابلیت تماس و پیام GSM/WCDMA/LTE 4G است. با پشتیبانی از شبکه 4G، می‌توانید در هر زمان تماس ویدیویی سریعی داشته باشید. این پوشیدنی دارای سنسور g است، حسگر داخلی با دقت بالا، می تواند به طور خودکار مراحل، مسافت پیموده شده، کالری مصرفی شما را ثبت کند.

سنسورهای موجود عبارتند از مانیتورینگ ضربان قلب، سنسور g. ضربان قلب می تواند HR شما را 24/7 نظارت کند و با الگوریتم ضربان قلب هوشمند خود داده های علمی ارائه دهد. این ساعت هوشمند با پردازنده کم مصرف خود می تواند تا 2 روز در حالت عادی و 3 روز در حالت آماده به کار با باتری 1280 میلی آمپری خود تنها با یک بار شارژ دوام بیاورد. وقتی صحبت از ویژگی‌ها به میان می‌آید، ساعت هوشمند دارای نظارت 24 ساعته ضربان قلب، ردیابی خودکار فعالیت با کالری و مسافت شمار است. تماس و پیام مستقل نیز دارد.

نصب برنامه در ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo lem13

یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی در ساعت هوشمند lem13 این است که شما می توانید نرم افزار های مورد استفاده و مورد دلخواه خود را روی این ساعت نصب کرده و به راحتی از آنها روی ساعت استفاده کنید. همچنین مدیران کسب و کارهای آنلاین می توانند برای چک کردن وضعیت سفارش هایی که از شبکه هایی اجتماعی دریافت می کنند از ساعت هوشمند سیم کارت خور Lemfo Lem13 استفاده کنند. در کل استفاده از یک ساعت هوشمند به شما این امکان را می دهد که با روش و راه های آسان تری زندگی کنید و از وقت خود نهایت استفاده را داشته باشید.

شما می توانید از گوگل پلی استور برنامه های مورد نظر خود را دانلود کرده و روی ساعت نصب کنید. ساعت هوشمند با قابلیت ضربان قلب lemfo lem13 می توانید برنامه های استریم ویدیو را به راحتی دانلود کنید. به دلیل پشتیبانی از فضای ذخیره سازی بالا حجم زیادی از ویدیوها را ذخیره کنید. اندروید 7.1.1 یکی از سیستم عامل های مورد استفاده در ساعت های هوشمند امروزی است. به لطف این سیستم عامل شما می توانید به صورت روان به پیمایش منوها و پیکربندی تنظیمات بپردازید.

سیستم عامل اندروید قابلیت استفاده از گوگل پلی استوری را هم فراهم می کند. که باز هم به نوبه خود به این معناست که می توانید برنامه های شبکه اجتماعی را نصب کنید. دسترسی به حساب های کاربری روی مچ دست امکان چک کردن سریعتر پیام ها و ارتباط با افراد دیگر را می دهد. به لطف فضای ذخیره سازی که این ساعت هوشمند دارد می توانید فیلم، موسیقی و بازی یا سایر محتواهای مورد علاقه خود را دانلود و استفاده کنید.

ردیابی ضربان قلب و بهبود سلامتی بدن در اسمارت واچ lemfo

مانیتور های ضربان قلب ضربان قلب شما را در حین تمرین اندازه گیری می کنند، که ممکن است به شما کمک کند به طور ایمن و کارآمد به ضربان هدف خود برسید بدون اینکه از حداکثر ضربان قلب خود تجاوز کنید. می توانید از داده های ضربان قلب برای تنظیم شدت، حفظ سرعت مناسب و افزایش استقامت قلبی تنفسی خود استفاده کنید. ضربان قلب در حالت استراحت (RHR) یک شاخص مناسب از تغییرات در آمادگی قلبی عروقی شما است. به عنوان مثال، کاهش RHR در طی چند هفته ورزش نشان می دهد که قلب شما در پمپاژ خون و اکسیژن در بدن کارآمدتر شده است.

با بررسی میزان ضربان قلب, شما میتوانید مراقب سلامت قلب خود باشید و در نتیجه سلامتی بدن شما بیشتر می شود و بدن در وضعیت بهبود بیشتری قرار می گیرد. این قابلیت یکی از قابلیت های بسیار کاربردی و پرطرفدار در این اسمارت واچ سیم کارت خور می باشد. شما با خرید این اسمارت واچ می توانید به راحتی ورزش کنید, فیلم ببینید و از لحظات خود لذت ببرید.

گجت های مدرن مانند ساعت هوشمند مدل lemfo lem13 به شما این امکان را می‌دهند که این پیشرفت را در طول زمان و همچنین سایر معیارهای مربوط به سلامت عمومی خود نظارت کنید. این دستگاه ها با بهره گیری از چندین مفهوم اصلی بیولوژیکی و شیمیایی مشترک برای همه کار می کنند. به لطف پشتیبانی از دوربین جلویی می توانید از قابلیت FaceID برای تشخیص صورت خود استفاده کنید. با کمک این دورین حتی می توانید چت های ویدیویی برگزار کنید.

گجت های مدرن مانند ساعت هوشمند مدل lemfo lem13 به شما این امکان را می‌دهند که این پیشرفت را در طول زمان و همچنین سایر معیارهای مربوط به سلامت عمومی خود نظارت کنید.

قابلیت 9 گانه ورزشی در ساعت هوشمند مدل lemfo lem13

ساعت هوشمند سیم کارت خور  لمفو lem13 به ویژگی های ردیاب تناسب اندام مجهز می باشد. این دستگاه می تواند 9 فعالیت ورزشی را ردیابی کند. این ساعت می­تواند 9 فعالیت ورزشی شامل پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، فوتبال، توپ بسکت، تنیس روی میز، بدمینتون و پرش را ردیابی کند. ویژگی­های اضافی عبارتند از باز کردن قفل Face ID، نمایشگر ضربان قلب، گام شمار، آب و هوا، تماس بلوتوث و بسیاری موارد دیگر. این ساعت دارای باتری 1260 میلی آمپر ساعتی با 2 روز استفاده معمولی و 3 روز زمان آماده به کار است.

شما می توانید به راحتی از قابلیت های ورزشی استفاده کنید و با برنامه ریزی درست, به تناسب اندامی که دوست دارید برسید. این قابلیت بسیار خاص و کاربردی می باشید و عملکرد و ویژگی های آن را خواهید دید.

ساعت هوشمند GPS دار مدل lemfo lem13

اگر به دقت سرعت و مسافت اهمیت می دهید و نمی خواهید از گوشی خود استفاده کنید ساعت هوشمند مدل lemfo lem13 که دارای GPS است را خریداری کنید. یک ساعت هوشمند GPS دار به شما دقیق ترین دید را نسبت به میزان مسافتی که طی کرده اید و میزان سرعتی که دارید ارائه می دهد.

هنگام انجام ورزش هایی مانند پیاده روی یا دو این قابلیت برای شما کاربردی خواهد بود. می توانید گوشی هوشمند خود را در خانه باقی بگذارید و با ساعت جی پی اس دار خود مسافت هایتان را طی کنید.

استفاده از رابط ساعت در حین کار آسان تر است. کار با صفحه نمایش لمسی در هنگامی که عرق کرده اید می تواند کار سختی باشد. اما با داشتن یک ساعت هوشمند GPS دار می توانید سرعت و فاصله خود را در یک نگاه ببینید و سرعت خود را تنظیم کنید.

ساعت هوشمند GPS دار lem13 یک ساعت با قابلیت جی پی اس خیلی قوی و هوشمند می باشد. در انتخاب خود شک نکنید و این ساعت هوشمند را هم اکنون خرید کنید.

بررسی پردازنده ساعت هوشمند lem13

گوشی ساعت اندرویدی Lemfo lem13 مجهز به پردازنده مدیاتک MT6739 و اندروید 7.1.1 است. همچنین دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است که برای استفاده روزانه کاملاً کافی است. این دستگاه یک ساعت هوشمند مستقل است که می تواند بدون نیاز به تلفن تماس برقرار کند. پشتیبانی از WIFI، اتصال 4G LTE، GPS/GLONASS و همچنین بلوتوث را پشتیبانی می کند.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا! Lemfo Lem13 همچنین مجهز به ویژگی های ردیاب تناسب اندام است. این دستگاه می تواند 9 فعالیت ورزشی شامل پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، فوتبال، توپ بسکت، تنیس روی میز، بدمینتون و پرش را ردیابی کند. ویژگی‌های اضافی عبارتند از باز کردن قفل Face ID، نمایشگر ضربان قلب، گام شمار، وضعیت آب و هوا، تماس بلوتوث و موارد دیگر. این ساعت دارای باتری 1260 میلی آمپر ساعتی با 2 روز استفاده معمولی و 3 روز زمان آماده به کار است.

ویژگی های مهم ساعت هوشمند رجیستر شده lemfo lem13

ساعت هوشمند مدل lemfo lem13 بسیار شیک بر روی جدیدترین اندروید (OS) اجرا می شود. شما می توانید صفحه های ساعت متعددی را برای انتخاب خود انتخاب کنید. علاوه بر این، ساعت هوشمند دارای عملکرد امنیتی سریع تشخیص چهره است. این ساعت هوشمند دارای یک باتری قدرتمند 1280 میلی آمپر ساعتی است که شما را قادر می سازد تا برای روزها به راحتی از ساعت هوشمند استفاده کنید.

همچنین یک حالت چند ورزشی، 9 حالت ورزشی وجود دارد، دارای دویدن داخل سالن، فوتبال، طناب زدن، بسکتبال، دوچرخه سواری، پیاده روی، بدمینتون، دویدن و پینگ پنگ است. عملکردهای دیگر شامل پشتیبانی از دوربین از راه دور، پخش کننده موسیقی، کنترل از راه دور دوربین، ضد گم شدن، دستیار تلفن، پیش بینی آب و هوا، زنگ هشدار، تقویم، یادآوری کم تحرک است.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem13 دارای پردازنده MTK6739 است، سریع، روان با مصرف انرژی کمتر است. این ساعت هوشمند دارای فضای ذخیره سازی بزرگ با 32 گیگابایت و 3 گیگابایت رم است. همچنین دارای سنسور g، سنسور ضربان قلب است. سیستم عامل اندروید این ساعت منحصر به فرد 7.1.1 قرار دارد.

اسمارت واچ lem13 با پشتیبانی از سیم کارت نانو از اتصال 4G پشتیبانی می کند. این اسمارت واچ جذاب همچنین دارای WIFI، GPS داخلی و اتصال بلوتوث است. در مورد دوربین آن، دوربین جلویی در حدود 2 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل برای دوربین عقب است. از WiiWatch 2 موجود در iOS 8.0 و Android 5.0 و بالاتر استفاده می کند.

فرمت های پشتیبانی در ساعت هوشمند مدل lemfo lem13

زبان اصلی برنامه این ساعت WiiWatch 2 است اما زبان های تماشا, انگلیسی، آلمانی، پرتغالی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، نروژی، لهستانی، ویتنامی، ترکی، یونانی، روسی، اوکراینی، عبری، بنگالی، تایلندی، کره ای، ژاپنی، اندونزیایی، هلندی، عربی، فارسی، برمه ای، هندی , چینی ساده شده, چینی سنتی می باشد.

ساعت هوشمند با زبان اصلی برنامه فقط از انگلیسی و چینی پشتیبانی می کند.

باند شبکه:

  • 2G
  • GSM: B2 + B3 + B5 + B8
  • 3G
  • WCDMA: B1 + B2 + B5 + B8
  • TD-SCDMA: B34/39
  • 4G
  • LTE-FDD: B1 + B2 + B3 + B5 + B7 + B8 + B12 + B17 + B20
  • LTE-TDD: B38 + B39 + B40 + B41 (100 مگاهرتز)
  • توجه: برای لذت بردن از راحتی شبکه بی سیم، باید از سیم کارتی استفاده کنید که با باند فرکانسی فوق مطابقت داشته باشد.

کلیه محصولات فروشگاه LEMFO دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا و 7 روز مهلت تست می باشند و همچنین کلیه ساعت های هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده و قابلیت انتقال مالکیت در شبکه همتای مخابرات را دارد.

هشدار ها:

  • از زیر آب بردن ساعت هوشمند خودداری کنید.
  • از شارژ کردن دستگاه در محیط‌های مرطوب خودداری کنید.
  • برای شارژ کردن ساعت هوشمند به هیچ عنوان از شارژر فست استفاده نکنید.
  • اگر مدت زمان زیادی از ساعت هوشمندتان استفاده نکردید طبیعی است که مدت زمان شارژ بیشتری برای راه اندازی نیاز دارید.
  • از شارژر مناسب 5V/1A جهت شارژ استفاده نمایید. می‌توانید با استفاده از یک مبدل OTG ساعت هوشمند خود را با گوشی هوشمندتان شارژ نمایید.

مشخصات کامل ساعت هوشمند دوربین دار مدل Lemfo lem13

  • عمومی
  • نام تجاری برند: lemfo
  • نام مدل: lem15
  • نوع ساعت : ساعت هوشمند
  • طراحی و بدنه
  • وزن: 91 گرم
  • شکل ساعت: گرد
  • اندازه ساعت: 51 میلی‌متر در 19.5 میلی‌متر
  • جنس بدنه: آلیاژ روی
  • جنس بند: سیلیکونی
  • صفحه نمایش
  • اندازه صفحه نمایش : 1.6 اینچ
  • نوع نمایش : IPS LCD
  • وضوح : 400 در 400 پیکسل
  • نوع لمس : Muti -Touch
  • پارامترهای فنی
  • پلتفرم سیستم عامل: اندروید
  • قابلیت نصب سیمکارت: بله
  • قابلیت اتصال به GPS: بله
  • قابلیت اتصال به وای فای: بله WIFI 802.11b/g/n
  • قابلیت اتصال به بلوتوث: بله
  • قابلیت پشتیبانی از میکروفون: بله
  • سازگاری : ساز گار با اندروید و iOS
  • نسخه بلوتوث: V4.0
  • CPU
  • پردازنده: پردازنده MTK6739
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • رم: 3 گیگابایت
  • باتری
  • ظرفیت باتری: باتری 1280 میلی آمپر ساعتی با زمان آماده به کار 3 روز
  • فناوری شارژ: کابل شارژ مغناطیسی
  • حسگرها
  • سنسورها: مانیتور ضربان قلب، گام شمار، GPS
  • رسانه ها
  • MP3/MP4
  • رادیو
  • میکروفون
  • دوربین
  • نوع دوربین: دوربین دوتایی (یکی جلو یکی پشتی)
  • دوربین عقب: 8MP
  • دوربین جلو: 2MP
  • امکانات

پشتیبانی از دوربین از راه دور، پیش بینی آب و هوا، نقشه، زنگ هشدار، تقویم، یادآوری کم تحرک، کنترل از راه دور دوربین، ضد گم شدن، ضبط صدا، یادآوری تماس یا پیام، فروشگاه Google APP، جستجوی صوتی، کرونومتر

محتویات بسته

1 عدد ساعت هوشمند lemfo lem13

1 x دفترچه راهنمای کاربر (نسخه انگلیسی)

1 عدد کابل شارژ

زبان ها:

انگلیسی، آلمانی، پرتغالی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، نروژی، لهستانی، ویتنامی، ترکی، یونانی، روسی، اوکراینی، عبری، بنگالی، تایلندی، کره ای، ژاپنی، اندونزیایی، هلندی، عربی، فارسی، برمه ای، هندی، چینی ساده شده، چینی سنتی

خلاصه ای از ساعت هوشمند دوربین دار مدل lemfo lem13

lemfo lem13 یک ساعت هوشمند است که دارای ویژگی های بی شماری با تکنولوژی بالا و مشخصات بالا است. علاوه بر این، ساعت هوشمندlemfo lem13 دارای صفحه نمایش بزرگ 1.6 اینچی رتینا HD در دایره کامل با قابلیت ضد آب گواهی IP67 است. این ساعت هوشمند دارای باتری 1280 میلی آمپر ساعتی با زمان آماده به کار 3 روز و 2 روز استفاده عادی است.

lemfo lem13 دارای پردازنده چهار هسته ای MT6739 به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. مشخصات سخت افزاری این ساعت هوشمند را به دستگاهی با کارایی بالا تبدیل کرده است. به عبارت دیگر، می توانید از ویژگی و حالت ها با سرعت رعد و برق استفاده کنید.

این ساعت هوشمند دارای دوربین دوگانه است. دوربین عقب 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 2 مگاپیکسل است. طراحی خلاقانه آن به شما این امکان را می دهد که صفحه را مستقیماً مانند یک درب باز کنید و از طریق دوربین عقب آن فیلم برداری و ضبط کنید. علاوه بر این، دوربین جلو, ابزاری فوق‌العاده برای گرفتن سلفی‌های به یاد ماندنی و چت ویدیویی با دوستان و خانواده‌تان به راحتی است.

دو مورد از ویژگی های Lemfo Lem 13 4G که باعث تمایز آن شده است ظرفیت ذخیره سازی بالا و سرعت اتصال 4G است. به همین ترتیب، سفارشی سازی صفحه نمایش Lemfo Lem13 به لطف برنامه‌ گوشی اندروید و هم از آیفون قابل استفاده است. قابلیت تشخیص چهره امنیت بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد. این دستگاه قدرت خود را از باتری 1280 میلی آمپر ساعت تامین می کند. یکی دیگر از عناصر بسیار تحسین برانگیز در این دستگاه امکان عکس برداری یا فیلم برداری با کیفیت HD و حتی مشاهده ویدیوهای Tik Tok یا ویدیوهای یوتیوب است.

جمع بندی بررسی کامل ساعت هوشمند lem13

ساعت هوشمند مدل lemfo lem13 یک انتخاب عالی برای کسانی است که عاشق سلامتی و ورزش هستند. از قابلیت های زیاد این ساعت این است که دارای چت تصویری می باشد. برای چت تصویری، باید به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. lem13 می تواند از طریق وای فای و اتصالات 4G LTE به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشد. قابلیت اینترنت GSM یا 4G LTE به شما مزیت و دسترسی به اینترنت را می دهد. این بدان معناست که می توانید ایمیل های خود را بررسی کنید، تماس های ویدیویی و بسیاری موارد دیگر را از طریق 4G LTE از طریق lemfo lem13 انجام دهید.

حسگرهای سلامت عالی در ساعت هوشمند اینجا هستند تا ضربان قلب شما را در تمام طول روز کنترل کنند. نه تنها این، هوش مصنوعی قادر به تولید گزارش هایی است که به شما در مورد BPM یا ضربان در دقیقه شما می گوید. به عبارت دیگر، ساعت هوشمند به اندازه کافی هوشمند است تا شما را سالم و تناسب اندام نگه دارد.

علاوه بر این، برای حفظ تناسب اندام، ساعت هوشمند دارای 9 حالت ورزشی است. حالت‌های ورزشی شامل پرش طناب، دویدن در فضای داخلی، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز، فوتبال، بسکتبال، دویدن در فضای باز و بسیاری موارد دیگر است. حالت های ورزشی می توانند به طور دقیق فعالیت های ورزشی شما را ردیابی کنند و گزارش های دقیقی در مورد آنها تولید کنند.

اگر قصد خرید این ساعت بی نظیر را دارید, شک نکنید و بدانید این ساعت در لیست بهترین ساعت های کمپانی lemfo در دنیا می باشد. همین حالا خرید کنید. خرید خود را تکمیل کنید و این ساعت هوشمند جادوئی را درب منزل دریافت کنید.

حالا می توانید جهت هر گونه مشاوره و ثبت سفارش ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده مدل lemfo lem13 می توانید از سایت www.lemfo.co بازدید نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس