اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110146905619146
در دسترس نیست

قیمت رنگ اکریلیک برای دیوار

کد: 140110146905619146

، (اخبار رسمی): قیمت رنگ اکریلیک مانند هر محصولی بسته به کیفیت محصول متفاوت است. شما با ورود به فروشگاه، انواع رنگ های متعدد با برندها و قیمت های مختلف را خواهید دید

قیمت رنگ اکریلیک برای دیوار
خرید رنگ اکریلیک

خرید رنگ اکریلیک به جهت سازگاری این محصول با محیط زیست بسیار اهمیت دارد. هر یک از این رنگ ها در سر تا سر کشور ما برای رنگ آمیزی محیط ساختمان و دیواره های اصلی آن به کار می روند. این رنگ ها نسبت به رنگ های پلاستیکی و روغنی جدیدتر بوده و به همین خاطر غالبا با هزینه بیشتری ارائه می شوند. انواع رنگ اکریلیک دیوار بی رنگ و بی بو بوده و خیلی سریع خشک می شوند. این مزایا به دلیل پایه آب بودن این مواد رنگی است که به آن ها برتری داده است. در دنیای صنعت انواع مختلفی از این رنگ ها تولید می شوند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

نکات قابل توجه در خرید رنگ اکریلیک

برای خرید رنگ اکریلیک بهتر است به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید تا اصل این محصول را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد. برای خرید با کیفیت ابتدا باید با یک سری ویژگی های این محصول آشنا شوید تا با اطلاعات بیشتر نسبت به خرید آن اقدام کنید.

پیش از بررسی قیمت رنگ اکریلیک و سایر ویژگی های این مواد رنگی، بهتر است در خصوص ماهیت اصلی و چیستی این ماده به گفت و گو بپردازیم. انواع این رنگ ها برای استفاده در داخل و خارج از منزل کارایی داشته و به نسبت به رنگ های پلاستیکی و روغنی کاربردهای بیشتری دارند. انواع آن ها بر پایه مواد رزینی ساخته شده و به همین خاطر نیز مزایای بی شماری در استفاده از هر یک وجود دارد.

در ساختار انواع رنگ اکریلیک دیوار هیچ ماده شیمیایی وجود ندارد و این مسئله سبب افزایش کاربردهای آن شده است. این مواد رنگی در قیاس با رنگ های پلاستیکی ساختار سالم تری دارند، به دلیل عدم آسیب رسانی به محیط زیست افراد از این ماده بسیار استفاده می کنند. هر یک از این محصولات با قابلیت شست و شو همراه بوده و به همین خاطر استفاده از آن ها بسیار ساده است.

این رنگ برای رنگ آمیزی مکان های بهداشتی و محیط هایی که به جنبه سلامتی مواد رنگی اهمیت می دهند، به کار می رود. استفاده از آن در برابر تابش نور خورشید و گرد و غبار آسیبی به سطوح رنگ شده وارد نمی کند. این رنگ ها در برابر اشعه تابش فرابنفش نیز مقاومت قابل توجهی داشته و تغییری نمی کنند. این خواص در ساختار رنگ های اکریلیک استفاده از آن ها را در سطوح خارجی متداول کرده است.

دسته بندی های رنگ های اکریلیک

این رنگ ها دسته بندی های مختلف دارند به طوری که قیمت رنگ اکریلیک بر اساس دسته بندی مشخص شده متفاوت است. یکی از مدل های محبوب آن ها انواع پایه حلال ها هستند و دیگر مدل پایه آب؛ این رنگ ها بر اساس دسته بندی که دارند، به صورت مات، نیمه براق و براق بر سطوح مختلف به کار می روند. البته مدل های مات غیر قابل شست و شو هستند. این رنگ ها براقیت کمتری نسبت به رنگ های روغنی دارند. برای استفاده از این رنگ های بادوام می توانید، از قلم مو، پیستوله و غلطک استفاده کنید.  

رنگ اکریلیک دیوار پیش تر برای رنگ آمیزی ماشین و اتومبیل به کار می رفت. اما به دلیل کارایی فوق العاده در محیط خارج از منزل و کیفیت و دوام بالای آن امروزه از این رنگ ها برای رنگ آمیزی ساختمان ها نیز استفاده می شود. به همین خاطر بیشتر افراد این روزها به جای رنگ های روغنی از رنگ های اکریلیک استفاده می کنند.

مهمترین کاربردهای رنگ اکریلیک

این رنگ ها تنها برای رنگ آمیزی دیوار به کار نمی روند. استفاده از آن ها برای مصارف متعددی رایج است که چندی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • رنگ اکریلیک دیوار در عرصه های تزیینی ساختمان سازی نیز به کار رفته و سبب زیبایی بخش های مختلف محیط می شود. کاربرد آن ها در قسمت های داخلی ساختمان نیز متداول است.
  • این رنگ ها را به عنوان رنگ های ترافیکی نیز می شناسند و در خیابان ها به کار می برند.
  • انواع این رنگ ها برای رنگ آمیزی سطوح پارچه ای نیز کاربرد دارند.  
  • استفاده از آن ها برای رنگ آمیزی استخر نیز متداول است.
  • این رنگ ها ماده اصلی دست سازه های هنری نیز به شمار می روند.
  • این رنگ ها حتی برای محیط های مرطوب نیز کارایی داشته و کیفیت قابل توجهی در چنین محیط های حساس به همراه دارند.

مزایای خرید رنگ اکریلیک  

رنگ اکریلیک دیوار با مزایا و معایب بی شماری شناخته می شود. هر یک از مدل های این رنگ ها، به سرعت خشک شده و بویی در محیط ایجاد نمی کنند. برخی از مهمترین مزایای استفاده از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • انواع آن ها هیچ آسیبی به سلامت انسان وارد نمی کنند و مطابق با استانداردهای جدید جهانی ساخته شده اند.
  • خاصیت ارتجاعی قوی این رنگ ها نیز همیشه در معرض توجه قرار دارد.
  • انواع آن ها پوشش دهی فوق العاده ای بر روی سطوح مختلف دارند.
  • این رنگ ها پوسته پوسته نمی شوند و هیچ ترکی بر روی ساختار آن ها به وجود نمی آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید