اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110146905718516
در دسترس نیست

معرفی و خرید محصولات استنلی

کد: 140110146905718516

، (اخبار رسمی): در ابتدا مخاطبان کمپانی استنلی افراد نظامی مشغول در نیروی هوایی و دریایی بودند بنابراین مشخصه ای که بسیار در اینگونه محصولا مورد توجه واقع می شد مقاومت بدنه در برابر شرایط مختلف و سخت بود.

معرفی و خرید محصولات استنلی
خرید ماگ استنلی

دمای منفی ۷۰ درجه سانتی گراد، طوفان های شدید، سقوط از ارتفاع ۱۲۰۰ متری و حتی اصابت گلوله از جمله موارد سخت و خشنی اند که محصولات شرکت استنلی در برابر آن ها مقام اند و ضعفی نشان نمی دهند.خرید ظروف استنلی، خرید فلاسک استنلی، خرید ماگ استنلی و خرید تراول ماگ استنلی از سایت خانه شکلاتی امکان پذیر است. در این مقاله با تعدادی از محصولات مقاوم و باکیفیت استنلی آشنا خواهیم شد.

فلاسک استنلی مدل Classic Battle 1.9 لیتری

یکی از محصولات پرطرفدار و معروف استنلی فلاسک استنلی مدل Classic Battle 1.9 لیتری می باشد. به همراه داشتن فلاسک دو لیتری Classic Battle می تواند گزینه ای ایده آل برای نگهداری انواع نوشیدنی های سرد و گرم همچون قهوه، چای و آب میوه باشد. بدنه این محصول از فولاد مقاوم ساخته شده است؛ فولا بکار رفته در بدنه فلاسک مقاومت بالایی را در برابر ضربه ایجاد می کند و از همه مهم تر منجر به بروز زنگ زدگی و به دنبال آن طعم و بوی بد نوشیدنی نمی شود. به منظور خفظ دما نوشیدنی دیواره محصول به عایق دوجداره با لایه میانی خلأ مجهز شده است. این مدل فلاسک استنلی می تواند نوشیدنی گرم را 45 ساعت، نوشیدنی خنک را 5 روز و قطعات یخ را تا 8 روز نگهداری کند. نوع دهانه و خروجی آب این فلاسک پیچی است که درپوش پیچی آن قابلیت استفاده به عنوان لیوان را نیز دارد. در ساخت این محصول از هیچ گونه مواد دارای BPA (نوعی ماده سمی) استفاده نشده تا سلامت افراد با استفاده و خرید فلاسک استنلی به خطر نیفتند. خرید فلاسک استنلی اصل از سایت خانه شکلاتی امکان پذیر است.

فلاسک استنلی 0.65 لیتری مدل FLIP STRAW WATER BOTTEE

 با خرید فلاسک استنلی 453 گرمی از سایت خانه شکلاتی می توان نوشیدنی های خنک را تا 12 ساعت و قطعات یخ را تا 2 روز نگهداری و حمل کرد. این محصول دارای درب پیچی و خروجی نی تاشو نیز می باشد. جنس بدنه این مدل فلاسک از استیل ضد زنگ و خش است و قابلیت شست وشو در ماشین ظرفشویی را نیز داد. این فلاسک 24 سانتی متر ارتفاع و 8 سانتی متر قطر دارد. عدم حضور مواد مضر و سرطان زای BPA و یا Biphenol A در مواد اولیه سلامت خریدان خنگام استفاده از محصول تضمین خواهد کرد.

ظرف غذای 700 میلی لیتری استنلی مدل CLASSIC FOOD JAR

یکی از محصولات قابل تهیه از سایت خانه شکلاتی خرید ظروف استنلی می باشد. این ظرف غذا حرفه ای ۷۰۰ میلی لیتری توسط کمپانی آمریکایی استنلی ساخته شده که با بدنه استیل ضد زنگ خود در برابر فشار، ضربه و سایش مقاوم است و با محتویات درون ظرف واکنش نمی دهد. جهت حفظ دمای غذا و جلوگیری از فساد ماده غذایی درون ظرف، دیوارهای داخلی محصول به صورت دوجداره و دوبل ساخته شدند تا ۱۸ ساعت نگهداری از غذای سرد و ۱۵ ساعت نگهداری از غذای گرم امکان پذیر باشد. با خرید ظروف استنلی از حفظ سلامت خود و غذایتان مطمئن می شوید زیرا هیچگونه مواد مضر و سرطان زای BPA و یا Biphenol A در مواد اولیه این ظروف استفاده نشده است.

لیوان دسته دار استنلی مدل BEER STEIN

لیوانی دسته دار با ظرفیت ۷۰۰ میلی لیتر یکی از محصولات پرطرفدار کمپانی استنلی می باشد که می توان از سایت خانه شکلاتی خریداری کرد . این محصول به واسطه دیواره دوجداره قابلیت نگهداری مایعات سرد تا ۵ ساعت، مایعات گرم تا ۱ ساعت و یخ تا ۲۰ ساعت را دارد. جنس بدنه این لیوان فولاد ضد زنگ است که ویژگی مقاومت در برابر ضربه را برای محصول ایجاد کرده است. هنگام خرید دقت کنید که لیوان دسته دار استنلی فاقد محل اتصال قلاب و درب ضد نشت می باشد. با خرید ظروف استنلی مانند لیوان دسته دار و فلاسک می توان همراه خوبی در سفرها داشت.

  • وزن: ۳۶۳ گرم
  • ابعاد: ۹.۹×۱۷.۲ سانتی متر

فلاسک استنلی مدل CLASSIC BATTLE 1 لیتری

بدنه این فلاسک از جنس استیل ضد زنگ ۱۸.۸ می باشد که امکان نگهداری و حمل مایعات با هر دمایی را بدون نگرانی ممکن کرده است. مقاومت استیل در برابر ضربه و فشار باعث شده تا هنگام خرید فلاسک استنلی خیالمان از سقوط های ناگهانی و غیر منتظره محصول راحت باشد. نوع دهانه این محصول پیچی است امکان اشتفاده از درب به عنوان لیوان وجود دارد. ساختار دوجداره فلاسک سبب شده تا امکان نگهداری مایعات سرد و گرم تا ۲۴ ساعت و نگهداری قالب های یخ کوچک تا ۵ روز وجود داشته باشد.

  • وزن: ۸۰۰ گرم
  • ظرفیت لیوان درب: ۲۳۶ میلی لیتر

ماگ استنلی درب دار 350 میلی لیتری مدل CAMP MUG

خرید ماگ استنلی مدل CAMP MUG می تواند گزینه مناسبی برای نگهداری و حمل نوشیدنی های گرم ماند قهوه و چای هنگام فعالیت هایی همچون کوهنوردی باشد. بدنه دوجداره وکیوم و استیل ضد زنگ و خش این محصول قابلیت نگهداری و حمل انواع نوشیدنی های گرم و سرد، بدون تغییر دما و کیفیت نوشیدنی تا چندین ساعت را ممکن کرده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه شکلاتی

فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل تراول ماگ، ظروف فانتزی، انواع شکلات، جاسوئیچی و گوی، قوری وارمر و دمنوش، ملزومات قهوه و... در خدمت شما عزیزان هستیم.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید