اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201147220118516
در دسترس نیست

معرفی بهترین برند های فلاسک چای

معرفی بهترین برند های فلاسک چای

کد: 140201147220118516

، (اخبار رسمی): در ادامه در مورد ویژگی های فلاسک، چگونگی کار کرد آن و همچنین معرفی بهترین برند های فلاسک چای می پردازیم. برای خرید فلاسک چای و همچنین فلاسک کودک باید این اطلاعات را بدانید تا بتوانید با اطلاعات کافی یک خرید مطمئن و خب را انجام دهید. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین برند های فلاسک چای
خرید فلاسک استنلی

فلاسک چای چیست؟

فلاسک چای برای افرادی که زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می کنند و دوست دارند چای یا قهوه داغ بنوشند مناسب است. همچنین استفاده از فلاسک باعث صرفه جویی در مصرف چای و انرژی می شود زیرا با یک بار حرارت دادن می توانید ساعت ها چای داغ بنوشید.
اولین فلاسک در سال 1892 توسط جیمز دوئر، فیزیکدان و شیمیدان اسکاتلندی اختراع شد و اولین تولید تجاری آن در سال 1904 توسط شرکت آلمانی Thermos صورت گرفت که به آن ظرف قمقمه یا فلاسک Doerr نیز می گویند. بهترین فلاسک، فلاسکی است که محتویات را در هوای گرم سرد نگه می دارد و در هوای سرد محتویات را گرم نگه می دارد و در هر دو مورد از فاسد شدن نوشیدنی و غذا جلوگیری می کند.

فلاسک: ظرفی است که مایعات یا گازها را گرم و سرد نگه می دارد.
فلاکس: ماده ای شیمیایی است که برای تمیز کردن شیمیایی سطوح و پاکسازی از اکسیداسیون (گوگردزدایی) در ناحیه جوش استفاده می شود.پس فلاسک صحیح است و گفتن کلمه flow معنای دیگری دارد.

مزایای استفاده از فلاسک

یکی از مزایای استفاده از این ظرف صرفه جویی در مصرف چای و انرژی است. زیرا با یک بار حرارت دادن چای می توانید چند ساعت چای داغ همراه خود داشته باشید. این چای ساز برای کسانی که دور از خانه هستند و می خواهند چای یا قهوه داغ بنوشند بسیار مناسب است.
بهترین جریان سرد نگه داشتن محتویات در هوای گرم نگه داشتن محتویات در هوای سرد است که در هر دو مورد از فاسد شدن نوشیدنی و غذا جلوگیری می کند.
هنگام استفاده از فلاسک باید به نکات زیر توجه کنید:
۱) در آن را کاملا سفت کنید.
۲)آن را بیش از حد پر نکنید.
۳) از مواد شیمیایی برای شستشو استفاده نکنید.
۴)فلاسک را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید.
۵)توجه داشته باشید که از این دستگاه برای نگهداری نوشابه های گازدار استفاده نکنید.
۶) آن را نزدیک اجاق گاز قرار ندهید.
۷) مراقب باشید که فلاسک پر از مایع داغ را در دسترس کودکان قرار ندهید.

فلاسک استیل بهتر است یا شیشه ای؟

به محض اینکه مردم می خواهند فلاسک بخرند این سوال در ذهنشان ایجاد می شود که فلاسک استیل بهتر است یا شیشه؟ برای پاسخ به این سوال باید مزایا و معایب هر دو فلاسک را بررسی کنیم. فلاسک شیشه ای دارای مخزن شیشه ای است که بهداشتی تر و تمیز کردن آن راحت تر است. مخزن فلاسک شیشه ای بو را جذب نمی کند. این نوع فلاسک برای کودکان بهتر است و وزن کمتری نسبت به فلاسک استیل دارد.

با توجه به شیشه ای بودن مخزن، درصد شکنندگی آن زیاد است که در اثر تغییرات ناگهانی دما یا بی احتیاطی منجر به آسیب می شود. یعنی اگر فلاسک بلافاصله به هر دلیلی مانند پر شدن با آب سرد یا قرار دادن در محیط سرد گرم شود، می شکند.
مخزن شیشه ای مایعات را برای مدت طولانی تری گرم نگه می دارد. آب گرم را حدود ۱۲ ساعت و آب سرد را تا ۲۴ ساعت نگه می دارد.
در فلاسک فلزی از فولاد ضد زنگ استفاده می شود که باعث افزایش طول عمر و دوام آن می شود و فلاسک در اثر ضربه نمی شکند. اما در اثر ضربه در بدن فرو می رود و عایق خود را از دست می دهد. استفاده از استیل ظاهری زیبا و براق به فلاسک می دهد. این نوع فلاسک در برابر شوک حرارتی مقاومت بیشتری دارد.
هنگام خرید فلاسک استیل درب آن را باز کنید و بررسی کنید که بوی خاصی می دهد یا نه؟ مدل های ساخته شد‌ه از مواد بی کیفیت دارای بوی نامطبوعی هستند که هنگام گرم شدن بخارات سمی از خود متصاعد می شود.

نماهایی در مورد فلاسک استیل وجود دارد که:

فلاسک های دسته دار – بهترین فلاسک های دسته دار، کیفیت خوب، فلاسک های ارزان قیمت، فلاسک های پمپی، فلاسک های چای خوب، فلاسک های دوقلو، فلاسک های کوهنوردی.

نکاتی برای خرید فلاسک با کیفیت

از آنجایی که فلاسک ها انواع مختلفی دارند، بهتر است در هنگام خرید این وسیله کاربردی علاوه بر سلیقه خود به ویژگی ها و نیازهای آنها نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین مارک فلاسک را به شما معرفی می کنیم

اگر به فکر خرید فلاسک با کیفیت و بادوام هستید باید در انتخاب برند دقت بیشتری داشته باشید. برندهای مختلف بطری چای از نظر ارزش خرید برابر نیستند. بر این اساس باید اطلاعات کاملی از ویژگی ها و مشخصات برندهای معروف و پرفروش بطری چای به دست آورید. مشتریان امروزی می توانند با خرید اینترنتی بهترین برندهای بطری را با یکدیگر مقایسه کنند، سپس با در نظر گرفتن قیمت خرید محصول و همچنین کیفیت آن، به فکر خرید مناسب ترین بطری باشند. قیمت خرید فلاسک های موجود در بازار با یکدیگر متفاوت است، بنابراین مشتری می تواند به راحتی فلاسک مورد نظر را با کمترین قیمت خریداری کند که البته هر چه کیفیت و ویژگی های فلاسک بالاتر باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه شکلاتی

فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل تراول ماگ، ظروف فانتزی، انواع شکلات، جاسوئیچی و گوی، قوری وارمر و دمنوش، ملزومات قهوه و... در خدمت شما عزیزان هستیم.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی