اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110286927218516
در دسترس نیست

معرفی برند جی کا

کد: 140110286927218516

، (اخبار رسمی): خوردن نوشیدنی گرم مخصوصا در فصول سرد سال بسیار لذت بخش می باشد. قهوه و چای از جمله نوشیدنی های محبوب ما ایرانیان است که علاقه مند به مصرف آن درهر شرایطی هستیم.

اما نوشیدن چای و قهوه داغ شرایطی را می طلبد که یکی از آنها داشتن یک فلاسک خوب و باکیفیت می باشد. برند جی کا تولیدکننده انواع فلاسک است که چندسالی می شود در سایت خانه شکلاتی این برند به فروش می رسد. استفاده از فلاسک آسان و راحت ترین راه برای گرم نگهداشتن نوشیدنی های مختلف می باشد. در ادامه به معرفی این برند و نکاتی که در رابطه با خرید فلاسک جی کا وجود دارد می پردازیم.

فلاسک جی کا؛ یک برند نوظهور

یک شرکت چینی در حال تولید فلاسک های متنوع و مختلفی می باشد که دارای ویژگی های متفاوتی نیز می باشند. سایت خانه شکلاتی تنها سایت رسمی و نمایندگی جی کا است که تنوع بسیار زیادی را از این محصولات ارائه می دهد. ویژگی هایی که هرکدام از این فلاسک ها دارند با یکدیگر متفاوت بوده و به همین دلیل قیمت های مختلفی نیز از آنها موجود می باشد. اکثر فلاسک های باکیفیت مانند این برند دارای دو جدار می باشند که بین آنها فضای خالی و یا خلا وجود دارد و این خلا به عنوان یک عایق حرارتی عمل کرده و مانع از رفت و آمد و تغییر دمای مایع درونی فلاسک می شود. شاید گمان کنید فلاسک ها تنها برای گرم نگهداشتن نوشیدنی ها کاربرد دارند اما یک نکته در خرید فلاسک جی کا وجود دارد این است که برای سرد نگهداشتن نوشیدنی نیز به کار گرفته می شوند.

ویژگی فلاسک جی کا

فلاسک جی کا مانند فلاسک های دیگر دارای یکسری ویژگی روتین می باشد. اول از همه کاربرد فلاسک این است که بتواند مدت زمان طولانی مایعات را گرم و یا سرد نگه دارند. همه فلاسک های این برند از جنس استیل دوجداره می باشند که تاثیر بسیار زیادی در این امر دارند. بهترین فلاسکی که خریداری می کنید باید بتواند نوشیدنی گرم را در روزهای سرد گرم نگهداشته و همین کار را برای نوشیدنی های سرد در روزهای گرم به خوبی انجام دهد. در دوحالت از درجه دمایی، فلاسک جی کا می تواند از فاسد شدن نوشیدنی ها و حتی مواد غذایی جلوگیری کند.

ویژگی بدنه فلاسک برند جی کا

بدنه ضدخش، محافظت از استیل دور فلاسک، دسته محکم برای جابه جایی و حمل و نقل، صافی دمنوش، داشتن بند و غیره از جمله ویژگی هایی می باشد که در خرید فلاسک جی کا می توانید از آن بهره مند شوید. لازم است بدانید نمایندگی جی کا یعنی سایت و فروشگاه خانه شکلاتی تنها فروشگاه رسمی و معتبر برای فروش و واردات فلاسک های برند جی کا در طرح های مختلف می باشد.

انواع فلاسک های جی کا

فلاسک های جی کا دارای انواع مختلفی می باشند. اگر بخواهیم آنها را به سه دسته کلی تقسیم کنیم، فلاسک چای، فلاسک کوچک و تراول ماگ از جمله انواع فلاسک های این برند می باشند. فلاسک چای که جاافتاده ترین فلاسک در بین خانواده ها می باشد در ابعاد مختلفی موجود می باشد. از ۱ لیتر تا ۴ لیتر می توان از این برند فلاسک های خوبی را تهیه نموند. به فلاسک ۴ لیتری آن فلاسک غول پیکر می گویند که قابل استفاده برای خانواده های پرجمعیت می باشد. از جمله ویژگی هایی که در این نوع فلاسک دیده می شود می توان به مدت زمانی نگهداری آب داغ و سرد اشاره کرد که به ترتیب ۱۲ و ۲۴ ساعت می باشد که برای این حجم بسیار کارآمد است. فلاسک هایی نیز از این برند برای کودکان طراحی شده است که می تواند شیر را برای آنها به مدت زمان طولانی گرم نگه دارد. شما می توانید کوچکترین فلاسک که به حجم ۳۵۰ میل با کمترین قیمت را از سایت خانه شکلاتی تهیه کنید. این کار در ۸ طرح مختلف موجود می باشد. گاهی در این سایت فلاسک هایی که دارای ایراداتی جزئی می باشند با قیمتی به مراتب کمتر به فروش می رسند.

قیمت فلاسک های برند جی کا

قیمت فلاسک به موارد متنوعی بستگی دارد و نمی توان یک معیار ثابت برای آنها در نظر گرفت. خرید فلاسک جی کا به دلیل تنوع بسیار زیادی که در حجم و کارایی دارد به مراتب راحت تر می باشد و برای هر سلیقه ای شما می توانید به راحتی یک فلاسک خوب پیدا کنید. اولین نکته ای که در قیمت این محصولات وجود دارد ابعاد و حجم آن می باشد. اگر کیفیت انواع آنها را یکسان درنظر بگیریم فلاسکی گران قیمت تر می باشد که حجم بزرگتری دارد.

خرید فلاسک های برند جی کا

از جمله مواردی که باعث می شود خرید فلاسک جی کا بسیار مورد توجه قرار گیرد، استفاده از استیل دوجداره ۳۰۴ در تمامی کارهای خود می باشد. این استیل مهارت بسیار خوبی برای گرم و سرد نگهداشتن مایعات دارد. بعضی از فلاسک ها مانند فلاسک خرگوش که در سایت خانه شکلات موجود می باشد، طرحی بسیار فانتزی و جذاب داشته و برای استفاده دانش آموزان در مدارس کاربرد بسیار زیادی دارد. این فلاسک دارای یک بند بلند می باشد همچنین بدون نشتی است و سیلیکونی که در زیر آن به کار برده شده است از ضربات جلوگیری می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه شکلاتی

فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل تراول ماگ، ظروف فانتزی، انواع شکلات، جاسوئیچی و گوی، قوری وارمر و دمنوش، ملزومات قهوه و... در خدمت شما عزیزان هستیم.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید