اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110276925019207
در دسترس نیست

2 روش برای پاک کردن لکه کیک خامه ای از روی مبل

کد: 140110276925019207

، (اخبار رسمی): کیک خامه ای یکی از خوراکی های خوشمزه در جشن تولد است. علاقه به این خوراکی خوشمزه، مختص به کودکان نیست و بزرگسالان نیز اغلب طعم های مختلف کیک خامه ای را دوست دارند.

2 روش برای پاک کردن لکه کیک خامه ای از روی مبل
2 روش برای پاک کردن لکه کیک خامه ای از روی مبل

خوردن کیک در مهمانی تولد می تواند بخش هیجان انگیز تولد شما باشد اما هنگامی که این کیک از دست خود یا یکی از میهمانان تان بر روی مبل می ریزد، فاجعه بار است. اما اگر کیک روی مبل شما ریخت، وسط مهمانی برآشفته نشوید. خونسردی خود را حفظ کنید و سعی کنید در اولین فرصت ممکن، لکه را پاک کنید.

چگونه لکه کیک خامه ای را از روی مبل پاک کنیم؟

نگران نباشید ما در این مقاله که توسط قالیشویی در صادقیه تهیه شده، می خواهیم چند راهکار به شما ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی و به سرعت، لکه کیک خامه ای را از روی مبل تان تمیز کنید.

روش اول

 از پودر صابون استفاده کنید پودر صابون یکی از شوینده های ملایمی است که می تواند باعث تمیز شدن هر چه بیشتر مبل شما شود. این شوینده در عین تمیز کردن مبل، آسیبی یه پارچه و رومبلی شما وارد نمی کند.

برای استفاده از این روش، کافیست به مقدار حدود یک قاشق غذاخوری پودر صابون را در یک فنجان آب حل کنید. بهتر است این کار را در یک بطری اسپری دار انجام دهید تا راحت تر بتوانید به مبل اسپری کرده و آن را تمیز کنید. اگر بطری اسپری دار در خانه ندارید، می توانید ترکیب را در یک ظرف بزرگ آماده کرده و از آن استفاده کنید. ترکیب را به خوبی هم بزنید تا کف ملایمی ایجاد شود.

سپس مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا تا حد ممکن، کیک اضافی باقی مانده روی مبل را با یک قاشق یا کناره های یک چاقوی کند، بردارید.
  2. از محلولی که تهیه کرده اید، کمی روی لکه اسپری کنید و یا با یک قاشق کمی از آن را روی لکه بریزید. ( مبل را زیاد خیس نکنید)
  3. با یک دستمال تمیز و سفید، محلول را روی لکه کمی بکشید تا کثیفی های آن خارج شود.
  4. مراحل 2 و 3 را آنقدر تکرار کنید که لکه کاملا پاک شود.
  5. یک ظرف آب بردارید و یک دستمال تمیز دیگر انتخاب کنید. به کمک آب، سعی کنید باقی مانده شوینده و کیک را از پارچه رومبلی خارج کنید.
  6. در آخر حتما باید با یک حوله، آب اضافی را جذب کنید تا مبل خشک شود.
  7. تا خشک شدن کامل مبل، روی این قسمت ننشینید.

اگر در خانه پودر صابون ندارید، می توانید یک صابون تمیز بردارید و کمی از آن را رنده کنید. اگر صابون نیز در خانه پیدا نکردید، می توانید از مایع ظرفشویی کمک بگیرید. در نهایت نیز به یاد داشته باشید که همواره می توانید روی خدمات مبل شویی قالیشویی در قلهک حساب کنید.

روش دوم

 از سرکه استفاده کنید سرکه نیز یک روش عالی دیگر برای از بین بردن لکه کیک خامه ای از روی مبل شماست. برای استفاده از این روش، کافیست کمی سرکه، داخل یک بطری اسپری دار مثل بطری های شیشه پاک کن خالی، بریزید. اگر بطری اسپری دار خالی ندارید، می توانید یک بطری نوشابه را بردارید و سری اسپری دار بطری شیشه پاک کن را به آن ببندید. سپس سرکه را درون بطری ریخته و برای تمیز کردن مبل تان از آن استفاده کنید.

مراحل زیر را جهت استفاده از سرکه برای تمیز کردن مبل، به کار ببرید:

  1. ابتدا مهم است که هیچ کیک اضافه ای روی پارچه رومبلی شما نباشد. پس اگر هنوز کیکی روی مبل مشاهده می کنید، با یک قاشق آن را بردارید.
  2. کمی سرکه سفید را به روش گفته شده درون بطری اسپری دار بریزید.
  3. اگر بطری ندارید، می توانید سرکه را با یک قاشق، کم کم روی لکه بریزید.
  4. یک دستمال تمیز، سفید و بدون طرح بردارید و سرکه را بر روی لکه بکشید. تمیز کردن لکه را از قسمت خارجی لکه به سمت مرکز آن پیش ببرید.
  5. پس از اینکه لکه تمیز شد، باید حتما آن را با آب بشویید تا باقی مانده سرکه و کیک و خامه آن نیز از مبل خارج شود. این کار را می توانید با آب خالی انجام دهید.
  6. در نهایت با یک حوله تمیز یا دستمالی که جاذب رطوبت است، محل را کاملا خشک کنید.
  7. می توانید از پنکه نیز برای خشک شدن سریع تر آن استفاده کنید.

به یاد داشته باشید اگرچه که سرکه سفید معمولا بوی کمتری دارد، اما اگر فکر می کنید مبل شما بوی سرکه گرفته یا در حالت عادی از بوی سرکه متنفرید، می توانید کمی نرم کننده لباس خوشبو که با آب رقیق شده است نیز به سرکه اضافه کنید.

اگر لکه مبل پاک نشد، چه کنیم؟

استفاده از خدمات مبل شویی قالیشویی های معتبر به شما این امکان را می دهد تا مبل تان را با دستگاه های حرفه ای در منزل خودتان تمیز کنید. مبل شویی تنها یکی از خدمات قالیشویی محدوده صادقیه است. مبل شویی با دستگاه های پیشرفته و با استفاده از مواد باکیفیت انجام می شود و می تواند هر نوع لکه ای را کاملا از بین ببرد. خدمات مبل شویی قالیشویی محدوده وحیدیه با شستشوی عمیق الیاف پارچه رومبلی شما، باعث می شود مبل شما همچون روز اول تمیز و نو شود.

قالیشویی توحید قالیشویی توحید در صدر لیست قالیشویی های تحت نظر اتحادیه است که با دارا بودن شعبات مختلف، می تواند خدمات متنوع قالیشویی و مبل شویی خود را در اقصی نقاط تهران بزرگ به شما ارائه نماید. شما همشهریان عزیز از هر کجای تهران، می توانید تنها با یک تماس و یا حتی با چند کلیک در اینترنت، به راحتی و با تخفیف ویژه، خدمات معتبر و سریع ما را در منزل خودتان دریافت کنید.

پس اگر مبل شما کثیف شده و به تازگی یک میهمانی بزرگ یا یک ایونت دارید، نگران نباشید. ما با سرعت بالای خود، می توانیم در کمترین زمان ممکن، حرفه ای ترین خدمات را به شما در منزل یا محل کارتان ارائه نماییم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل